سئو , طراحی وب سایت , طراحی وب

طراحی سایت و طراحی صفحات وب توسط متخصصین میهن وب گستر

سئو , طراحی وب سایت , طراحی وب

طراحی سایت و طراحی صفحات وب توسط متخصصین میهن وب گستر

۶ مطلب در بهمن ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Site web au sujet d'art

طراحی سایت هنری جنبه های نمایش آثار خلاقانه آثار هنری، آموزش و یا فروش محصولات مرتبط با رشته های هنری را شامل می گردد و از اینرو طراحی سایت آموزشگاه هنری؛ طراحی سایت موسسه هنری، طراحی سایت موسیقی ؛ طراحی سایت عکاسی ، طراحی سایت سینما ؛ طراحی سایت گالری خوشنویسی؛ طراحی سایت نقاشی و … را می توان شکل دهی و پیاده سازی کرد.

چرا طراحی سایت هنری لازم است؟

“شهرت” برای یک هنرمند  یک هنرمند ممکن است فقط در منطقه محدود خود شناخته شده باشد لذا برای معرفی و عرضه آثار و خلاقیت و توانایی ها هنرمند در سرتاسر کشور و همینطور به جهانیان یک رسانه و ابزار کارآمدی لازم است. بی دغدغه ترین و کم هزینه ترین ابزار طراحی وب سایت هنری است. همچنین برای ارایه آموزش های مختلف هنری در باب مجسمه سازی ، بازیگری، موسیقی، نقاشی، خوشنویسی و کسب درآمد از این طریق راه اندازی وبسایت هنری در جذب هنرجویان و علاقنمدان بسیار موثر و راهگشاست.

طراحی و پیاده سازی سایت هنریهمچنین وب سایت هنری با دارا بودن طراحی سایت فروشگاهی برای قسمت فروش و یا فروشگاه اینترنتی می تواند دسترسی راحت آسان مخاطب را به محصولات و آثار هنری مورد علاقه خود فراهم سازد. از آنجایی که کسب درآمد در کنار انجام فعالیت‌های هنری برای هنرمندان طاقت فرسا و نیازمند صرف زمان بیشتر و هزینه زیادی می‌باشد، از همین رو طراحی سایت هنری اختصاصی امکانی را فراهم می آورد تا  تلاش و هزینه کمتر و نتیجه فوق‌العاده‌ای از کار خودتان بگیرید و در کنار خلق آثار هنری‌ به کسب درآمد بپردازید.

سرویس های طراحی سایت هنری

سایت هنری به فراخور مقوله هنری که به آن می پردازد می تواند بخش های مختلفی را داشته باشد. بطور کلی برخی از سرویس ها عبارتند :

  • طراحی صفحه بیوگرافی

معرفی و زندگینامه هنرمند یا هنرمندان و سوابق فعالیت آنها من جمله: مجموعه های منتشره، شرکت در نمایشگاه های جمعی و یا برگزاری نمایشگاه های انفرادی  در این صفحه درج می گردد.

  • طراحی بخش نمونه کارها

این بخش جزو مهمترین قسمتهای طراحی سایت هنری بوده و نمایش آثار در قالب گالری تصاویر بصورت طبقه بندی شده و به همراه ارایه توضیحات مبسوط درباره هر اثر امکانپذیر است. بطور مثال در طراحی سایت نقاشی نام اثر ، سبک، تکنیک و ابعاد هر تابلو ذکر می گردد.

  • طراحی صفحه وبلاگ

مقالات تخصصی مرتبط با هنری که موضوع سایت است، معرفی آثار مشهور جهان و … در این صفحه پیاده سازی می گردد.

  • طراحی سیستم فروشگاه

در سایت های هنری که قصد فروش آثار هنری وجود داشته باشد سیستم فروش آنلاین راه اندازی گردیده و مشتری با انتخاب محصول و پرداخت هزینه از طریق درگاه های بانکی متصل به سایت می تواند اثر مورد نظرش را خریداری نماید.

  • طراحی صفحه اخبار

رویدادهای هنری ، بازتاب همایش ها و جشنواره ها و نمایشگاه های هنری در این صفحه به نمایش در می آید.

  • طراحی صفحه ارتباط با ما

اطلاعات تماس و شماره های تلفن و آدرس و نیز فرم ارتباط آنلاین در این صفحه جای می گیرد.

  • دسترسی شبکه های اجتماعی

لینک کردن پیج صفحات اجتماعی نظیر اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک، یوتیوب، لینکدین و … در وب سایت هنری برای دسترسی راحت تر کاربران

  • سایر امکانات

امکان نظرسنجی و نمایش دیدگاه مخاطبان ، المان های “پسندیدن” و “نپسندین” و رأی دهی به هر اثر، نمایش آثار برجسته، آثارپُر بازدید ، ایجاد سیستم باشگاه هواداری، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، ارسال خبرنامه، نمایش آمار بازدیدکنندگان از دیگر امکانات سایت هنری محسوب می گردد.

طراحی سایت هنری با پیام آوا

طراحی صرف سایت هنری به تنهایی کافی نمی باشد و برای اینکه سایت شما دیده شود بایستی بهینه سازی وبسایت برای داشتن رتبه بهتر و بالاتر در موتورهای جستجو مثل گوگل انجام گیرد. که شرکت پیام آوا با دانش و تخصص خود این خدمات را بنا به درخواست صاحب سایت انجام می دهد.

طراحی زیبا ، گرافیک بالا و جلوه های هنری ویژه و بهره گیری از سیستم فلش ، از دیگر مزایای پیام آوا در طراحی وب سایت های هنری است تا به اینگونه سایت ها رنگ و جلای هنری ببخشد و آنرا در نظر مخاطبان خوشایند سازد.

طراحی وب سایت هنریبکارگیری متدهای نوین طراحی سایت ؛ طراحی لوگو اختصاصی، سرعت لود سریع صفحات ؛ طراحی سایت بر پایه سیستم واکنشگرا (ریسپانسیو) به منظور نمایش بدون نقص و ایراد سایت در صفحات نمایشگر دستگاه های مختلف که دارای ابعاد متفاوتی می باشند؛ پیاده سازی پنل مدیریت فارسی و ساده جهت کاربری مدیر سایت برای بروزسانی، افزودن محتوای جدید و یا ویرایش محتوای قبلی سایت ، ایجاد گالری های مختلف هنری و اسلایدشوهای نمادین و جذاب از الویت های پیام آوا در ساخت سایت هنری می باشد.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت تخفیف گروهی ، در طول تاریخ همواره درنظرگیری “تخفیف” برای کالا و یا خدمات در کسب و کارهای مختلف به شکل سنتی مورد توجه مردم بوده است.

طراحی سایت تخفیف گروهی در گذر زمان

به شکل مدرن و در عرصه خرید و فروش اینترنتی در سال ۲۰۰۰، یک کارمند شرکت مایکروسافت به نام “پاول آلن” شرکت تجاری آنلاینی به نام “مرکاتا” تأسیس کرد. سایت این شرکت، لوازم و دستگاه های الکترونیکی به فروش می ‌رساند. روش کار به این صورت بود که افراد را دعوت می نمود برای فروش محصولات خود عضو شوند و هر چقدر تعداد اعضا بیشتر می‌شد، قیمت کالا کاهش پیدا می ‌کرد. زمانی که علاقمندان عضو خرید یک کالا به تعداد مشخصی می رسید ، کالای مورد نظر با تخفیف به مشتریان فروخته می شد.

طراحی سایت تخفیف گروهی“مرکاتا” بعدها با ظهور سایت های خرید بزرگی همچون ای بی و آمازون به علت عدم توانایی رقابت از صحنه چنین خرید و فروش ایترنتی خارج گردید.

از موفق ‌ترین سایت خرید و تخفیف گروهی می توان سایت ” گروپان” www.groupon.com را نام برد که در سال ۲۰۰۸ توسط فردی به نام ” اندرو میسون” در شیکاگو راه اندازی شده و شروع به فعالیت نمود و کالاهای مختلفی اعم از مواد غذایی و نوشیدنیها، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات وبدلیجات، لوازم خانگی و … را ارایه می دهد. این وب سایت با نفوذ به بازارهای اروپا، آمریکا و آسیا توانسته ۴۵ میلیون نفر را عضو نماید.

در ایران نیز راه اندازی و فعالیت اینگونه سایت ها از سال ۱۳۸۹ به مرور آغاز شده و رواج یافته است.

امتیازات طراحی وب سایت تخفیف گروهی

به روشنی می توان گفت که با طراحی سایت تخفیف گروهی مشتریان با چند کلیک، صاحب کالای مورد نظر با تخفیف و قیمتی کمتر از قیمت بازار می شوند و این مزیت در استمرار خرید آنها از سایت های تخفیف گروهی بسیار اثرآفرین و منفعت بخش است.

نبودن محدودیت در نوع و تنوع خرید؛ عدم محدودیت در تعداد خریداران؛ نبود محدودیت در تعداد خرید؛‌ عدم محدودیت در خرید طی محدوده زمانی مشخص از دیگر خصوصیات سایت های تخفیف گروهی است.

مهمترین مزیت ساخت سایت تخفیف گروهی ، رقابت فروشندگان در ارایه تخفیف افزایش می ‌یابد و در فروش ارزانتر از هم پیشی می‌ گیرند که در نهایت به نفع خریداران است.

امکانات طراحی سایت تخفیف گروهی

برخی از سرویس های متنوع طراحی سایت تخفیف گروهی بشرح ذیل است:

  • اشتراک گذاری

از مهمترین سرویس های طراحی سایت تخفیف گروهی و طراحی سایت خرید گروهی فراهم آوری امکان اشتراک‌ گذاری پیشنهادهای موجود در وب سایت در شبکه‌های اجتماعی فعال دیگران است تا آنها را نیز از پیشنهادهای وبسایت باخبر سازند. سایتهای خرید گروهی به فروشندگان و کسب و کارهای کوچک این فرصت را می‌ دهند تا با عرضه کالا یا خدماتشان به موفقیت های جدید فروش دست پیدا کنند.

  • نمایش محصولات و توضیحات هر محصول بهمراه تصاویر مربوطه بصورت دسته بندی شده و همچنین ایجاد مگا منو و زیرمنوهای مختلف کالا و یا خدمات

– دارای سیستم پنل عضویت و ورود کاربران از طریق سایت و همچنین امکان ورود کاربران از طریق شبکه های اجتماعی به پیشخوان حساب کاربری خود

  • قابلیت گروه بندی تخفیف ها بر اساس نوع محصول و شهر
  • امکان تعیین و تعریف زمان شروع و پایان تخفیف گروهی
  • – نمایش قیمت واقعی کالا و همچنین نمایش قیمت با تخفیف
  • قابلیت تولید کد اختصاصی برای هر خرید و ارائه کد فروش و امکان چاپ از فاکتور
  • فیلدهای جستجوی پیشرفته حراجی ها بر اساس گروه و شهر و منطقه
  • قابلیت پرداخت آنلاین از طریق درگاه های الکترونیک متصل به سایت
  • ارسال خبرنامه به اعضای سایت جهت مطلع ساختن آنها از پیشنهادات ویژه و تخفیف های جدید
  • قابلیت کسب درآمد توسط کاربران عضو وب سایت و نمایش درآمد حاصله آنها در قسمت موجودی پیشخوان کاربری خود
  • قابلیت رهگیری و پیگیری سفارشات
  • امکان معرفی حراجی به آشنایان و دوستان
  • بخش های مختلف و باکس های تبلیغاتی به منظور نمایش آگهی شرکت های مختلف
  • ماژول های امتیاز دهی به تخفیفات و حراجی ها
  • قسمت معرفی برندهایی که محصولات آنها با اعمال تخفیف در سایت عرضه می گردد.
  • قابلیت تعیین تخفیف ویژه و تخفیف های جدید

مدل و الگوی تجاری ساخت سایت تخفیف گروهی

بایستی این مساله مهم را در نظر داشت که روند کاری و مدل فعالیت تجاری سایت تخفیف گروهی با فروشگاه های اینترنتی متفاوت است.

رشد شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های میکروبلاگینگ تاثیر بسزایی در رشد این قبیل سایت‌ها داشته است. اصولا عملکرد سایت‌های تخفیف گروهی از نوعی روانشناسی اجتماعی تبعیت می کند. برای مثال خریداری را تصور کنید که با فرصت خرید یا تخفیف خیلی عالی مواجه شده ولی این فرصت استثنایی باید منوط به استفاده حدودا ۲۰۰۰ نفر برای خرید این کالا یا خدمت باشد.

طراحی وب سایت و پیاده سازی تخفیف گروهیلذا در این مدل کاری معمولا کاربران برای اینکه بتوانند از پیشنهاد تخفیف روزانه بهره‌مند شوند سعی می نمایند دوستان و آشنایان خود را با آن محصول یا خدمت ارایه شده آشنا کنند یا از طریق همان شبکه‌های اجتماعی در تبلیغ و اشاعه آن اقدام نمایند. این سوال مطرح می ‌شود که هیچ توجیهی برای سود صاحب کالا یا خدمات با تخفیفی بین ۴۰ تا ۹۰ درصدی نمی ‌تواند وجود داشته باشد اما باید به این نکته توجه داشت که فروشنده مورد نظر با تخفیفی که ارایه می‌دهد اولاً در زمان کوتاهی تعداد زیادی کالا خواهد فروخت و با دریافت سود اندک از هر کدام، در کل سود مناسبی نصیبش خواهد شد. بنابراین در این سیستم هم خریداران می توانند با هزینه کمتر کالا و یا خدماتی را دریافت نمایند و منتفع گردند، و هم فروشندگان با استفاده از این سیستم نوین رونق خاصی برای کسب و کارهای خود به وجود آورند.

اختصاصات پیام آوا در راه اندازی سایت تخفیف گروهی

پیام آوا طراحی سایت گروهی را براساس سیستم واکنشگرا و یا ریسپانسیو سازگار با ابعاد متفاوت صفحات نمابیشگر دستگاه های مختلف، همچنین نمایش بهینه و سازگار سایت در مرورگرهای مختلف با جدیدترین تکنولوژیهای برنامه نویسی و نرم افزاری روز دنیا و معماری چند لایه انجام داده و ایجاد  سیستم های اشتراک گزاری پیشنهادات سایت توسط کاربران در صفخات اجتماعی و امکان تبادل نظر و آراء، سیستم گزارش گیری مالی و ایجاد  پنل مدیریت آسان،طراحی سایت حرفه ای و فوق العاده و کاملا فارسی و مستقل به منظور افزودن تصاویر و محصولات تازه و تخفیف های جدید به سایت، ویرایش محتوای سایت توسط مدیر سایت، پیاده سازی سیستم مدیریت کاربران و اعضا؛ تمرکز بر روی سئو و بهینه سازی سایت آن مطابق با الگوریتم های موتورهای جستجو  از اختصاصات پیام آوا در راه اندازی سایت تخفیف گروهی است.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت نوبت دهی بیشتر برای بیمارستان ها، مطب پزشکان،  کلینیک ها و درمانگاه ها، مراکز درمانی و همچنین برخی از سازمان ها و ادارات دولتی کاربرد دارد.

مزایای طراحی سایت نوبت دهی

امکان رزرو وقت از تمامی نقاط جغرافیایی در طی ۲۴ ساعت شبانه روز و فراهم شدن رفاه حال بیماران و مردم و جلوگیری از مراجعات حضوری مکرر، صرفه جویی در زمان و وقت، کاهش ترافیک ، صرفه جویی در انرژی و مصرف بنزین و گاز و هزینه های دیگر، قابلیت مشاهده سوابق توسط بیمار و پزشک مربوطه، شفاف سازی روند تشکیل پرونده و ده ها مزیت دیگر از فواید طراحی سایت نوبت دهی می باشد.

وب سایت نوبت دهی حرفه ای

سرویس ها و قابلیت های طراحی سایت نوبت دهی

بخش های مهم و سرویس های طراحی سایت حرفه ای نوبت دهی به تفصیل عبارتند از:

  • طراحی پنل ثبت نام و ورود

متقاضی یا فرد بیمار اطلاعات فرد خودی مانند نام و نام خانوادگی، اطلاعات تماس مانند آدرس و تلفن را در سیستم، ثبت نموده و با برگزیدن نام کاربری و پسورد اختصاصی برای خود می تواند وارد سامانه شود.

  • طراحی صفحه درباره پزشک / درباره مرکز

نام پزشکان، سوابق فعالیتی آنها، درجه علمی و تخصص هر کدام و همچنین تجهیزات و خدمات قابل ارایه در مرکز درمانی در این بخش به تفصیل درج می گردد.

  • طراحی صفحه راهنما

آموزش نحوه ثبت نام و روش استفاده از سامانه، روش پیگیری درخواست، نکات امنیتی هنگام پرداخت الکترونیکی، نحوه پیگیری پرداخت های ناموفق و مواردی از این قیبل در صفحه راهنما پیاده سازی شده است.

این بخش قابل استفاده برای کلینیک ها، مراکز درمانی و بیمارستان ها که در مکان های مختلف، خدمات متنوعی ارایه می دهند، می تواند کاربرد داشته باشد. با انتخاب مکان و خدمت توسط بیمار، فقط پزشکانی که آن خدمت را ارایه می دهند نمایش داده می شود. مکان ها، خدمات و لیست پزشکان در بخش مدیریت قابل تعریف شده اند.

  • برگزیدن تاریخ رزرو

این تقویم که بصورت شمسی می باشد بر اساس روزهای کاری پزشک که در مرحله قبل انتخاب شده، نمایش داده می شود. به این صورت که پزشک در بخش مدیریت، روزهای کاری خود را بر اساس مکان و خدمت های مختلف، در سیستم تعریف می نماید. بر اساس این تنظیمات، بیمار محدود به انتخاب آن روزها می باشد.

  • طراحی بخش اطلاعیه و برنامه های هفتگی

رویدادهای مرتبط با مرکز درمانی، ارایه خدمات جدید پزشکی در بیمارستان، انعکاس همایش ها و برنامه های علمی مرتبط با حوزه سلامت و درمان در این بخش منعکس می گردد.

  • طراحی ماژول نمایش صف انتظار

مشاهده وضعیت آنلاین نوبت شما در درمانگاه، یا بیمارستان بصورت لحظه ای ار این بخش امکانپذیر است.

  • طراحی فیلد جستجو

جستجو بر اساس نام پزشک، نام بیمارستان و یا کلینیک از این قسمت توسط کاربر قابل انجام است. این بخش بیشتر برای بیمارستان های و مراکز درمانی بزرگ و همچنین سامانه های نوبت دهی بیمارستان های کشور یا سامانه های نوبت دهی منطقه ای و استانی کاربرد دارد.

  • انتخاب ساعت مراجعه

در این سیستم نوبت دهی اینترنتی ، پزشک قادر خواهد بود که ساعات کاری خود را در روزهای مختلف هفته در بخش مدیریت تعریف نماید. همچنین براساس هر یک از خدمات ارایه شده توسط پزشک، مدت زمان ویزیت نیز در سیستم از قبل تعریف می گردد.

لذا پس از انتخاب خدمت و روز، در این بخش، بازه های زمانی آزاد جهت انتخاب، به بیمار نمایش داده می شود که پس از ثبت نهایی، برای بیماران بعدی آن ساعت بخصوص از لیست بازه های زمانی حذف می گردد.

  • طراحی قسمت بازیابی قبض

پس از تکمیل پرداخت توسط کاربر، در صورت برخورد با هرگونه خطا و عدم دریافت کد رهگیری از سایت، پس از گذشت دقایقی می تواند نسبت به بازیابی قبض خود اقدام نمایید. چنانچه قبضی برای نوبت گرفته شده وجود نداشته باشد وجه پرداخت شده به حساب شخص بازگشت داده شده و کاربر می تواند نسبت به اخذ مجدد نوبت اقدام نماید.

  • پرداخت الکترونیک

پس از انتخاب تاریخ و رزرو نوبت توسط بیمار، پرداخت هزینه از طریق درگاه های پرداخت الکترونیک بانک های عضو شتب انجام می گیرد و کد رهگیری به نمایش در  می آید.

  • طراحی بخش پیگیری

پیگیری پرداخت توسط کد رهگیری و یا اطلاعات دیگر مانند کد ملی از این بخش قابل انجام است.

  • طراحی سیستم ثبت شکایات

در صورتیکه کاربر یا بیمار از نحوه ارایه خدمات مرکز و همچنین سامانه نوبت دهی شکایت و انتقادی داشته باشد از این طریق می تواند به اطلاع مدیریت برساند.

وب سایت نوبت دهی ارزان

  • طراحی پنل ارسال پیامک به منظور یادآوری زمان حضور بیمار در مطب یا مرکز درمانی و یا اطلاع رسانی لغو رزرو به دلایل پیشامدهای غیرمترقبه، امکان پرینت گیری از اطلاعات ثبت شده توسط کاربر در سایت، نمایش آمار کل بازدیدکنندگان، بازدیدهای سالیانه و ماهیانه و کاربران آنلاین و … از امکانات دیگر می باشد.

ویژگی های سایت نوبت دهی طراحی شده توسط پیام آوا

از آنجایی که که مخاطب طراحی سایت نوبت دهی می تواند اقشار مختلف مردم باشد و همچنین آنها با استفاده از دستگاه های گوناگون مانند تبلت ، موبایل ، لب تاپ و … به بهره گیری از خدمات سایت مبادرت می ورزند لذا پیام آوا با اجرا و پیاده سازی سیستم نوبت دهی آنلاین بصورت ریسپانسیو (واکنشگرا) زمینه ای را فراهم آورده تا اینگونه وب سایت ها در صفحات نمایشگر دستگاه های مختلف به خوبی نمایش داده شده و همه خدمات آن برای کاربر براحتی قابل استفاده باشد. سیستم مدیریت بیماران ؛ گزارش گیری و نمودارهای آماری و ادورای رزروها ؛ سوابق تمامی بیماران ؛ تشکیل پرونده الکترونیکی ؛ گزارشگیری مالی و سوابق پرداخت ها؛ سیستم مدیریتی آسان؛ سازگاری سایت با تمامی مرورگرها ؛ سرهت لود سریع و سرعت بالای بارگزاری صفحات سایت از اهم ویژگی های پیام آوا در طراحی سایت نوبت دهی است.

همچنین بهینه سایت برای متورهای جستجو به گونه ای که خدمات وبسایت شما در نتیجه جستجوی کاربران در صفحه اول گوگل نمایش داده شده و از اینرو به مخاطبان افزوده گردد از خدمات ویژه شرکت پیام آوا می باشد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت ویلا به منظور خرید و فروش و یا اجاره ویلا قابل انجام است. کسب و کارهای زیادی در زمینه موارد مربوط به سفر و تفریح مشغول به فعالیت بوده و دامنه فعالیت برخی از آنها نیز منوط به خارج شهر می گردد.

چرا طراحی سایت ویلا؟

طراحی سایت ویلا و طراحی سایت اجاره سوئیت و وبسایت هایی از این قبیل، در ارایه خدمات به مسافران و گردشگران و پیدا کردن اقامتگاه موقت مناسب و رزرو آنلاین می تواند راهنمای خوبی بوده و کارآمد باشد.

راهکارهای طراحی سایت ویلا

طراحی سایت ویلا با فراهم آوری یک بانک جامع اطلاعاتی در مورد خانه های ویلایی بر اساس منطقه، امکانات رفاهی، راهنمای انتخاب و همچنین ارایه اطلاعات در مورد خرید و فروش ویلا کارساز است.

طراحی وب سایت ویلااز آنجایی که هزینه تورها و همچنین اقامت در هتل های لوکس بسیار گران است لذا اغلب مردم ترجیح می دهند که همراه خانواده با وسیله شخصی خود مبادرت به سفر نمایند و اکثرا مقصد گردشگری مورد نظر برای این افراد ناشناخته می باشد بنابراین معرفی مناطق گردشگری و اطلاعات جامع در مورد ویلاها و خانه های محلی که سرویس اقامت برای مسافران را ارایه می دهند توسط طراحی سایت ویلا راهکار مفید و مناسبی می باشد.

امکانات ساخت سایت ویلا

از جمله امکانات طراحی سایت ویلا عبارتند از:

  • طراحی پنل کاربری

از طریق پنل کاربری، مالکان در وب سایت ویلا حساب کاربری ایجاد می کنند. مالک در پنل کاربری می تواند توضیحات و مشخصات عکس های ویلا و قیمت را درج نماید. توضیحات شامل تجهیزات و امکانات رفاهی، متراژ، خصوصیات بارز مانند ویوو ویلا، محدوده و منطقه جغرافیایی ویلا می باشد.

  • طراحی بخش اقامتگاه

اقامتگاه های مختلف بر اساس موقعیت و نوع بنا، در این بخش دسته بندی شده اند. که هر کدام بر اساس امکانات موجود و درجه، قیمت متفاوتی دارند. از جمله عناوین مورد طبقه بندی در این بخش می توان موارد ذیل را برشمرد: ویلا سنتی (درجه یک، درجه دو و …)، ویلا مدرن، ویلا دوبلکس، ویلا لاکچری، خانه های محلی، سوئیت، کلبه جنگلی، خانه ویلایی، آپارتمان، تقسیم بندی ویلا بر اساس ویوو ( مانند ویلا رو به جنگل، ویلا رو به دریا و …)، خانه کوهستانی ، خانه ییلاقی و غیره.

  • ثبت نام / ورود

کاربر از این طریق با ثبت اطلاعات فردی و تماس خود یک نام کاربری و پسورد اختصاصی برای خود انتخاب می نماید تا با ورود به سیستم از بخش های مختلف سایت بتواند استفاده نماید.

  • طراحی سیستم رزرو آنلاین

پس از ثبت نام کاربر و انتخاب منطقه و نوع ویلا، تاریخ اقامت و تعداد روزهای اقامت خود را مشخص می نماید و با کلیک بر روی دکمه ثبت، پیش فاکتور مربوطه ظاهر می گردد که هزینه اقامت در ویلا را مشخص ساخته است. اطلاعات ثبتی توسط کاربر به مالک ارسال می گردد. پرداخت می تواند به دو صورت حضوری و پرداخت آنلاین صورت گیرد. در حالت اول مالک با کاربر تماس گرفته و توافق حاصل می گردد و در حالت دوم کاربر می تواند از طریق درگاه های پرداخت الکترونیک موجود بر روی سایت هزینه را واریز نماید.

  • طراحی بخش فروش ویلا

ویلاهایی که به منظور فروش ارایه می گردند در این بخش به همراه توضیحات مفصل مانند منطقه جغرایایی و آدرس، متراژ و مساحت، تعداد طبقات، تعداد اتاق ها، تاسیسات و اماکانات رفاهی موجود ( مانند استخر، لوازم صوتی و تصویری، کابینت، تختخواب ها و …) ، نورگیری و سیستم های تهویه، استانداردهای ساخت، ویژگی های بارز، شرایط فروش، قیمت، اطلاعات تماس فروشنده، به همراه تصاویر از نماهای مختلف خارجی و داخلی ویلا به نمایش در می آید.

درج آگهی در اینگونه سایت ها می تواند بصورت رایگان یا پولی انجام گیرد.

  • طراحی قسمت مقالات گردشگری

معرفی مکان های تفریحی و گردشگری، همراه با تصاویر جالب از آنها و همچنین راه های دسترسی به آن مناطق ، تببین محدوده جغرافیایی و شرایط آب و هوایی، وسایل و ادوات لازم برای سفر به آن منطقه در قسمت مقالات گردشگری ارایه شده که راهنمای مفیدی برای مخاطبان بوده و در افزایش بازدید وبسایت نیز موثر است.

  • قابلیت جستجو

قابلیت جستجوی پیشرفته از امکانات مهم طراحی سایت ویلا است. کاربران بر اساس پارمترهایی که ابزار جستجوی پیشرفته در اختیار قرار می دهد می توانند اقدام به سرچ نمایند. پارمترهایی مانند منطقه گردشگری و محدوده جغرافیایی تقریبی ساختمان، رنج قیمت، مساحت و متراژ ویلا، تعداد اتاقها و غیره.

پیاده سازی سایت ویلا و گردشگریبه این ترتیب با کمک این ابزار، کاربر می تواند به نتیجه مطلوب خود دست یابد و ذهنیت خوبی را از گذرندان در سایت شما تجربه کند و از همینرو در مراجعات بعدی نیز وبسایت شما را مورد استفاده قرار دهد.

طراحی وب سایت ویلا توسط پیام آوا

شرکت پیام آوا با تجربه چندین سال فعالیت در عرصه طراحی وب سایتهای خدماتی و سایت های رزرو آنلاین، توانمندیهای لازم را در زمینه طراحی و ساخت وب سایت های زیبای ویلا دارد.

اجرای گرافیک چشم نواز در طراحی اینگونه سایت ها موجب جذب بیشتر کاربران می گردد که پیام آوا این مهم را در طراحی وبسایت های ویلا در نظر می گیرد. همچنین پیام آوا بواسط پیاده سازی اصول سئو ، ترافیک بالایی را از سمت موتورهای جستجو به سمت سایت شما هدایت می نماید.

اگر شما نیز به فکر تاسیس یک وب سایت ویلا هستید برای اطلاع از آیتم های دیگر و همچنین هزینه طراحی سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت هلدینگ نیز در زُمره طراحی وبسایت های شرکتی می تواند اجرا گردد. شرکت هلدینگ (Holding company) شرکتی سهامی است که دارای شرکت‌های زیرمجموعه دیگر بوده و کنترل شرکت ‌های زیرمجموعه مستقیماً زیر نظر مدیران و هیات مدیره شرکت اصلی است. شرکت هلدینگ با خریدن بخش عمده ‌ای از سهام شرکتی دیگر، می ‌تواند در آن شرکت حق نظر و رای داشته باشد، که در این صورت به شرکت دوم، “شرکت وابسته” هم گفته می‌ شود.

شرکت‌های وابسته یا فرعی، هویت قانونی خودشان را به عنوان شرکت‌های مجزا حفظ می‌کنند، اما کنترل هر شرکت فرعی تحت نظر شرکت هلدینگ است.

شرکتهای هلدینگ و طراحی سایت برای آنها

بسیاری از موفق ‌ترین شرکت‌ها در جهان، شرکت‌های هلدینگ می باشند و این شرکت‌ها، نقش بسیار مهمی در اقتصاد جهان ایفا می‌ کنند.

طراحی سایت و برنامه نویسی هلدینگشرکت هلدینگ، شرکتی است که در آن هیچگونه فعالیت، عملیات یا هر کسب ‌و ‌کار فعال دیگری انجام نمی‌ شود و این شرکت صرفا مالک دارایی‌ ها است. این دارایی‌ ها می‌تواند شاملِ: املاک و مستغلات، صندوق‌های سرمایه ‌گذاری، سهام سایر شرکت‌ها، اوراق قرضه، شرکت‌های با مسئولیت محدود، مشارکت‌های محدود،  امتیاز استفاده از اختراعات و نام تجاری و حق کپی ‌رایت، صندوق‌های پوشش ‌دهنده‌ ریسک، سهام‌ عادی، حق مالکیت معنوی، حق امتیاز برندها و تقریبا هر چیز ارزشمند دیگری باشد.

امکانات طراحی وب سایت هلدینگ

برخی از سرویس ها و قابلیت های طراحی وب سایت هلدینگ بشرح ذیل است:

  • طراحی بخش معرفی یا درباره ما

در این بخش شرکت اصلی و فعالیت های آن و سوابق کاری آن، میزان موفقیت ها، استراتژِی شرکت و چشم انداز پیش رو، میزان سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعتی، خدماتی و تجاری و غیره و آماری از سهام های مختلف شرکت های وابسته به همراه معرفی مدیران ارشد و هیات مدیره در این بخش ذکر می گردد.

  • طراحی قسمت شرکتهای وابسته

شرکت هایی که کل سهام  یا بخشی از آن توسط شرکت هلدینگ خریداری شده بعنوان شرکت وابسته یا تابعه در اینجا عنوان گریده و در مورد فعالیت های آن نیز شرح داده می شود.

  • قابلیت چند زبانه بودن

شرکتهای هلدینگ اکثرا بین المللی بوده و در نقاط مختلف جهان می توانند سرمایه گزاری کنند از اینرو وب سایت آنها برای ارتباط با مشتریان کشورهای مختلف بصورت چند زبانه (مثل انگلیسی-فارسی-ترکی) پیاده سازی می گردد.

  • طراحی گالری تصاویر

عکس های با کیفیت همراه با زیرنویس از مراسم ها و برنامه های مختلفی که شرکت هلدینگ برپا نموده یا حضور داشته از جمله جشنواره ها، نتمایشگاه ای داخللی و خارجی، همایش و کنفرانس ها و همچنین جلسات با شرکت های تابعه؛ پروژه های سرمایه گزاری شده و مواردی از این قبیل در گالری تصاویر قابل مشاهده است.

  • طراحی بخش خدمات

در این بخش دسته بندی و معرفی هر یک از خدماتی که توسط شرکتهای وابسته انجام می گیرد مانند ساخت و ساز ، سرویس و نگهداری ماشین آلات ، تغذیه و مواد غذایی ، زیبایی و بهداشت، خدمات سرگرمی و تفریحِی ، آی تی و ارتباطات و … یا حتی خدماتی که شرکت هلدینگ بطور مستقیم خود ارایه می دهد.

  • طراحی قسمت همکاری

در این قسمت شرایط و قوانین همکاری درج گردیده و کمپانی هایی که مایل به فروش سهام شرکت خود هستند مشخصات مربوطه را در فرمی که بدین منظور در طراحی سایت هلدینگ پیش ببینی شده وارد نموده و ارسال می نمایند.

  • طراحی قسمت اخبار

رویدادهای مهم مرتبط با کمپانی اصلی و شرکتهای تابعه ، قردادهای منعقده جدید ، اطلاع رسانی در مورد سرمایه گذاریهای جدید، همچنین اخبار مهم اقتصادی در این قسمت ارایه می گردد.

  • تعامل با شبکه های اجتماعی

قابلیت اتصال سایت به پیج شبکه های اجتماعی شرکت هلدینگ مانند تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب، لینکدین و … فراهم گردیده است.

  • طراحی صفحه تماس

راه های ارتباطی تماس از جمله شماره های تلفن ، دورنگار، پست الکترونیک و فرم ارتباط آنلاین در این صفحه قابل رویت است.

  • نمایش آماربازدیدکنندگان

قابلیت نمایش کاربران آنلاین، تعداد بازدیدکنندگان بصورت روزانه ، ماهیانه و تعداد کل بازدیدکنندگان در طول یکسال وجود دارد.

  • طراحی سرویسها و ماژول های دیگر

امکاناتی نظیر پرینت گیری از مطالب دلخواه توسط کاربر؛ طراحی بخش ویدئو؛ پیوندهای مفید به سایت های مرتبط با سرمایه گذاری و اطلاع رسانی های اقتصادی؛ طراحی بخش راهنما، تنظیم قراردهای آنلاین و ده ها امکان دیگر

اختصاصات پیام آوا در طراحی سایت هلدینگ

قابلیت بروز رسانی خودکار بر اساس تکنولوژی های جدید، طراحی بر اساس سیستم واکنسشگرا یا ریسپانسیو به گونه ای که نمایش سایت در صفحات نمایشگر دستگاه های مختلف مانند موبایل ، تبلت ، لب تاپ و … به خوبی نمایش داده شده و هنگام استفاده از سایت توسط کاربر هیچگونه مشکلی پیش نیاید.

holding web designپیاده سازی پنل مدیریتی فارسی و همچنین سهل الاستفاده جهت اینکه مدیر سایت بتواند محتوای سایت را ویرایش کند یا مطالب و تصاویر و فیلم های جدید یا هر نوع مدیای دلخواه را به سایت اضافه نماید.

طراحی سایت بر اساس چند زبان زنده دنیا با توجه به نیاز مشتریان، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر به منظور ارتقا جایگاه سایت در موتورهای جستجو و در نهایت افزایش ترافیک و آمار بازدیدکندگان و کاربران سایت از قابلیت های مهم پیام آوا در طراحی سایت هلدینگ است.

مدیران محترم شرکت ها جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با می توانند با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایند.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰

آجیل و خشکبار ایران زبانزد خاص و عام است. به منظور معرفی هر چه بهتر آجیل و اقلام خشکبار ایران به جهانیان و همچنین صادرات بیشتر آنها،طراحی وب سایت خشکبار و طراحی سایت آجیل ابزار کارآمدی می تواند باشد.

همچنین ارایه دسته بندی های متفاوت همراه با تصاویر بسیار گویا برای جلب نظر مخاطب و همچنین ارایه فواید آجیل و خشکبار به آنها کارآیی اینگونه وبسایت ها را نمایان می سازد.

مزایای طراحی سایت خشکبار

  • باز بودن فروشگاه در ۲۴ ساعت شبانه روز

از مزایای مهم طراحی سایت خشکبار ، فعالیت پیوسته سایت در طول ایام هفته حتی روزهای تعطیل و بصورت ۲۴ ساعته بوده و امکان سفارش خودکار و پردازش پرداخت آنلاین وجود دارد.

  • وب سایت خشکبارمقرون به صرفه بودن

طراحی سایت فروشگاه خشکبار ارزان تر از راه اندازی و دایر نمودن یک فروشگاه فیزیکی می باشد. زیرا نیاز به مکان ندارد و حتی در منزل هم می توان به فروش محصولات مبادرت نمود. همچنین هزینه هایی مانند کارگر، گاز و آب و … حذف می شود.

  • کاهش هزینه های بازاریابی

طراحی سایت خشکبار می تواند بهتر از سایر ابزارهای رسانه ای، مشتریان را مورد هدف قرار دهد. زیرا مسلما جذب فردی که در اینترنت به دنبال محصولی می گردد بهتر و راحت تر از افرادی هستند که در حال خواندن تراکتی درباره محصولات شما هستند.

  • گسترش دامنه جغرافیایی

فروشگاه های فیزیکی، مشتریان محدودی دارند. معمولا مشتریان صرفا از محله خود یا فروشگاه های نزدیک خرید می کنند. یک کسب و کار محلی با طراحی سایت فروشگاه خشکبار بریا خود، می تواند محصولاتش را در سراسر کشور و در سطح بین المللی به فروش برساند.

همچنین تجارت الکترونیک و طراحی سایت خشکبار یک کانال خرید اضافی است که قادر به جذب مشتریانی است که قبلا از شما خریداری نکرده اند و این امر موجب افزایش فروش و درآمد شما خواهد شد.

  • انعطاف پذیری بیشتر

تغییرات در ظاهر و محتوای طراحی سایت فروشگاهی خشکبار می تواند بلافاصله و با توجه به مناسبت های مختلف مانند اعیاد ملی و مذهبی و نوروز و …  به سرعت انجام پذیرد.

  • افزایش دید و دسترسی بیشتر کاربران

با بهینه سازی وب سایتتان برای موتورهای جستجو و ارتقای آن، سایتی را ایجاد کنید که بیشتر از قبل در دسترس  مشتریان و کاربران باشد. اما چه زمانی باید برای این کار اقدام کرد؟ شما باید بعد از طراحی وب سایت خشکبار برای بهینه سازی سایت فروشگاهی تان نیز اقدام نمایید. این باعث دسترسی بیشتر مشتریان به وب سایت شما می شود.

  • ارایه اطلاعات به مشتریان

از دیگر مزایای طراحی سایت آجیل و خشکبار می توان به ارایه اطلاعات بیشتر و جامع تر به مشتریان نام برد. از طریق راه اندازی سایت فروشگاهی شما می توانید اطلاعاتی کامل از کسب و کار و محصولات خود  را در اختیار مشتریانتان قرار دهید.

امکانات طراحی وب سایت خشکبار

برخی از سرویس های راه اندازی سایت خشکبار و طراحی سایت آجیل عبارتند از:

  • طراحی صفحه درباره ما

معرفی فروشگاه و تاریخچه فعالیت آن در این صفحه بیان می گردد. یا شما به بعنوان یک شرکت تولیدی و توزیعی یا بسته بندی کننده خشکبار و آجیل در این صفحه معرفی می گردید.

  • طراحی سیستم فروش آنلاین

کاربران می توانند با انتخاب بسته خشکبار یا آجیل اقدام به خرید خرده و یا عمده نمایند. در خریدهای عمده تخفیف های نیز در نظر گرفته می شود. با قابلیت های پیاده سازی سیستم های مختلف در فروش آنلاین امکان تعیین درصد تخفیف نسبت به میزان خرید و نوع کالا وجود دارد. افزودن محصول به علاقه مندی و سبد خرید، استعلام وضعیت خرید، ارائه پیش فاکتور قبل از پرداخت، امکان پرداخت الکترونیک از طریق درگاه های بانکی متصل به سایت از اختصاصات سیستم فروش است.

  • دسته بندی و توضیح محصولات

دسته بندی بر اساس گروه هایی مانند: پسته،‌ بادام،‌ گردو، فندق، تخمه، آجیل مخلوط و انواع خشکبار مانند برگ زرد آلو، برگ قیسی سکه ای، آلبالو خشک، آلو بخارا ، آلو بخارا رسمی، انجیر خشک ، آلو جنگلی ، آلوچه جنگلی همراه با ارایه تصاویر و توضیحات و یژگی های هر کدام

  • طراحی دوزبانه یا چند زبانه

اینگونه سایتها بایستی بصورت دو زبانه یا چندزبانه سایپیاده سازی گردند چرا که اقلامی در رابطه با خشکبار که عموما در خارج از ایران چندان تولید نمی شود و بیشتر این محصول مختص ایران است، خواهان بسیار گسترده ای در سطح جهان دارد و ممکن است از طریق همین وب سایت خشکبار شما سفارشاتی از خارج از ایران داشته باشید. بنابراین طراحی وبسایت های خشکبار به دو یا چند زبان بین المللی دنیا گام نخست برای جذب مشتریان خارجی می باشد.

  • طراحی بخش گالری

تصاویر جالب و با کیفیت از گروه های آجیلی مختلف، انواع بسته بندی های ارایه شده برای محصولات، تصاویری از روند فرآوری خشکبار و آجیل همراه با زیرنویس توضیحات در گالری جای می گیرد.

  • طراحی وبلاگ

در وبلاگ مقالات مربوط به خواص هرکدام از اقلام خشکبار و آجیل و همچنین دانستنی های سلامت و تندرستی و مطالب مرتبط دیگر ارایه می گردد.

  • طراحی صفحه تماس

شماره های تلفن، دورنگار، پست الکترونیک و گوگل مپ و آدرس فروشگاه در این صفحه به نمایش دردر می آید.

  • سایر امکانات

امکان ثبت نام همراه با فرایند تایید و پنل ورود کاربران؛ امکان اشتراک گذاری مطالب و محصولات محبوب در شبکه های اجتماعی؛ ارسال خبرنامه؛ جستجوی ساده و جستجوی پیشرفته محصول بر اساس پارامترهایی مانند نوع، نام تولیدکننده و غیره؛ نمایش محصولات مشابه بر اساس دسته انتخاب شده، سیستم امتیاز دهی و کسب امتیاز ؛ ثبت نظر و امتیاز برای هر محصول ؛ نمایش نمودار روند قیمت ها از سایر امکانات ساخت ستایت خشکبارو آجیل است

طراحی فروشگاه خشکبار اشتها برانگیز با پیام آوا

پیام آوا طراحی فروشگاه خشکبار را با گرافیک بالا و ظاهری اشتها برانگیز پیاده سازی می نماید تا کاربران سایت بتوانند به خرید آنلاین و یا برقراری تماس تلفنی با صاحب سایت تمایل نشان دهند.طراحی و پیاده سازی خشکبار حرفه ای

همچنین پیاده سازی و اجرای پنل مدیریت به زباه فارسی و با کاربری آسان بریا مدیر سایت به منظور بروزرسانی و  افزودن محتوا و محصولات جدید به سایت، طراحی واکنشگرا و ریسپانسیو و بکار گیری تکنولوژی های مانند لاراول در طراحی سایت حرفه ای توسط پیام آوا انجام گردیه و ارایه خدمات سئوو بهینه سازی سایت خشکبار برای موتورهای جستجو از دیگر سرویس های پیام آوا است.

فروشنگان و تولیدکنندگان محترم فعال در زمینه آجیل و خشکبار می توانند جهت مشاوره و کسب اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرند.

  • payam nn