سئو , طراحی وب سایت , طراحی وب

طراحی سایت و طراحی صفحات وب توسط متخصصین میهن وب گستر

سئو , طراحی وب سایت , طراحی وب

طراحی سایت و طراحی صفحات وب توسط متخصصین میهن وب گستر

۳۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سایت انتشارات

بازار کتاب دنیای شلوغ و پُر چالشی است و در این شلوغ بازار هر ناشری با طراحی سایت انتشارات مختص خود می تواند به بخشی از این نابسامانی ها خاتمه دهد.برایتان ممکن است اتفاق افتاده باشد که به دنبال یک کتابی بگردید و پس از صرف زمان و هزینه های زیاد آنرا بدست آورید و شاید گاهی هم از یافتن آن نا امید گردید. مژده ما به کتابدوستان، مولفان و پژوهشگران، دانشجویان و دانش پژوهان اینست که طراحی وب سایت انتشارات اغلب مشکلات مربوط در حوزه کتاب و نشر را از میان می برد.

چرا طراحی وب سایت انتشارات ؟

از آنجایی که امروزه بکارگیری گوشی های اندروید و هوشمند در بین آحاد جامعه رواج و محبوبیت یافته و دسترسی بی وقفه و راحت  به اینترنت  برای عموم از این طریق میسر شده است لذا رغبت مردم برای مطالعه نسخه های الکترونیکی کُتب و مطالعه آنها بر روی گوشی، لب تاپ یا تبلت بیشتر شده است؛ هر چند که کتاب های چاپی کاغذی نیز همچنان مشتریان خاص خود را دارند.

با توجه به آنچه ذکر شد طراحی وب سایت انتشارات برای تحت پوشش قرار دادن طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان که هر کدام سلیقه مختص خود را دارند برای رونق بخشیدن به کسب و کار ناشران و همینگونه ارایه خدمات بصورت آسان و سریع به مشتریان راهگشا می باشد.

طراحی سایت انشتارات میتواند به رشد فروش انتشاراتیها کمک کندسودمندی و فواید طراحی وب سایت انتشارات

مهمترین اصل برای یک ناشر شناساندن و اطلاع رسانی در مورد کتاب های تازه منتشر شده، کُتب در دست انتشار و کتاب های پُر فروش می باشد. ارایه این خیل عظیم اطلاعات برای جذب وسیع مخاطبان، فضا و عرصه ی بیشتر و نامحدودی را می طلبد که فضای اینترنت این امکان را در اختیار ناشران قرار می دهد. بدین سبب داشتن یک وب سایت انتشارات مهمترین اولویت برای ناشران می باشد.

طراحی سایت انتشارات موجب می گردد که مخاطبان براحتی کتاب مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن یافته و نسبت به خرید آنلاین آن اقدام نمایند و رونق فعالیت ناشران و مولفان نیز فراهم گردد؛ بدین منوال بدلیل اینکه اینترنت براحتی در دسترس همگان می باشد، طراحی وب سایت انتشاراتی موجب ترغیب و گرایش آحاد جامعه به فرهنگ کتابخوانی شده و کار نویسندگان و ناشران به تعالی می گراید.

بخش های مختلف طراحی سایت انتشارات

از مهمترین قسمت های مختلف طراحی وب سایت انتشارات بطور کلی سرویس های زیر را بیان می کنیم :

۱ – طراحی صفحه رزومه برای معرفی سوابق کاری و فعالیتی ناشر

۲ – طراحی قسمت تماس با ما

۲- طراحی صفحه عضویت کاربران

۳ – طراحی صفحه فروش اینترنتی که کاربر بعد از عضو شدن در سایت و سفارش کتاب مورد نظر خود و پرداخت مبلغ آن، کتاب از طریق پست به آدرس وی ارسال می گردد.

۴ – طراحی صفحه فروش آنلاین کُتب، کاربر پس از انتخاب و واریز مبلغ از طریق درگاه اینترنتی موجود بر روی سایت و یا پرداخت حق اشتراک بصورت ماهیانه، سالانه و … لینک دانلود کتاب بصورت فایل پی دی اف برای وی فعال می شود.

۵ – طراحی صفحه اخبار مربوط به بازار کتاب

۶- طراحی صفحه مقالات مربوط به حوزه کتاب

۷ – طراحی بخش دسته بندی کتاب های منتشره توسط انتشارات در قالب های : درسی و کمک آموزشی، رمان و داستان، علمی، مذهبی و … با توجه به زمینه کاری ناشر. و معرفی هر کدام از کتاب ها که مشخصات شناسنامه ای کتاب از جمله پدید آورنده اثر یا مترجم، سال نشر، قطع و تعداد صفحات به همراه تصویر روی جلد کتاب ذکر می گردد. همچنین در این قسمت شرح های دیگری نیز می توان ارایه داد مثلا خلاصه ای از کتاب، یا نکات بارز و قابل توجه کتاب.

۸- طراحی قسمت جستجو که مراجعان سایت از این سرویس جهت یافتن کتاب مورد نظر خود بر اساس موضوع، نویسنده یا … می توانند اقدام نمایند.

۹- طراحی سایت صفحه بیوگرافی برای ارایه زندگینامه نویسندگان و مولفان

۱۰- طراحی صفحه کتاب های پُر فروش

 ۱۱- طراحی صفحه کُتب نایاب

۱۲- طراحی بخش نظرات مخاطبان

۱۳- طراحی صفحه همکاری که در این بخش شرایط و نحوه همکاری نویسندگان و مترجمان با انتشارات شرح داده می شود.

برتری های پیام آوا برای طراحی سایت انتشارات

برخی از برتری های شرکت پیام آوا در زمینه طراحی سایت انتشارات را می توان چنین برشمرد:

گرافیک و دیزاین خاص مطابق با فضای حوزه کتاب، سرعت لود سریع صفحات، پیاده سازی سیستم جامع فروش اینترنتی و آنلاین کُتب، پیاده سازی سیستم های جستجوی پیشرفته در وب سایت های انتشاراتی، اجرا و پیاده سازی وب سایت برمبنای اصول بهینه سازی سایت.

طراحی وب سایت انتشارات علمی و فرهنگی، طراحی سایت انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله پروژه های طراحی وبسایت انتشارات توسط شرکت پیام آوا می باشد.


  • payam nn
  • ۰
  • ۰

طرحی وبسایت طلا

طراحی سایت طلا و جواهر درخشش مصنوعات تولیدی جواهرکاران و طلاسازان را دو صد چندان می کند.طراحی سایت زیورآلات و طراحی سایت صنایع دستی ارمغان آور بازارهای جدید برای مصنوعات جواهر و طلا و بدلیجات است. فروشندگان و سازندگان برای نمایش نمونه کارها و عرضه کالاهای گرانقیمت و هنری دیگر نگرانی نخواهند داشت چرا که طراحی سایت طلا و جواهر بعنوان پایگاه اینترنتی آنها بصورت ۲۴ ساعته همیشه در معرض دید مشتریان است.

اهمیت طراحی سایت طلا و جواهر

جواهرات رنگارنگ و قیمتی به دلیل ظاهر اغواگر و جادویی و همچنین بخاطر خواص درمانی و انرژی بخشی سنگ های قیمتی و همینگونه طلاجات از گذشته تاکنون بخاطر کمیاب بودن و جلای چشم نواز، انعطاف پذیری زیاد و مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون مورد توجه بشر بوده است. حرفه طلا کاری و جواهرسازی و فروش اینگونه اقلام از قدیم الایام تا کنون بوده و همچنان به حیات خود ادامه خواهد داد.

آنچه در این میان بدیهی بنظر می رسد اینست که روش های سنتی و قدیمی برای عرضه، فروش و بازریابی جواهرات و طلاجات امروزه دیگر کارآمد نبوده و راهکارهای نوینی را می طلبد که همانا فعالیت این گروه از مشاغل در عرصه فضای اینترنت است و این فعالیت با شکل گیری و ساخت وب سایت طلا و جواهرات امکانپذیر می باشد.

سرویس های طراحی سایت طلا و جواهر

امکانات و سرویس های طراحی سایت طلا و جواهر

شرکت طراحی سایت پیام آوا با توجه به نیازهای مشتریان و نوع فعالیت همچون فروش یا تولید زیورآلات ، جواهرات و صنایع دستی بخش های متنوعی را در طراحی  سایت طلا و جوهر مد نظر قرار داده و پیاده سازی می نماید؛ بطور اعم این امکانات عبارتد از :

  • طراحی صفحه درباره ما :

سوابق فعالیت و تجارب کاری، مجوزها و مهارت های کسب شده و ویژگی های منحصر بفرد و خصوصیات محصولات شما در این قسمت برای کاربران شرح داده می شود.

  • طراحی صفحه ارتباط با ما :

آدرس و تلفن های تماس با فروشگاه یا واحد تولیدی در این صفحه مندرج می گردد.

  • طراحی صفحه محصولات :

قبل از هر چیز در این قسمت محصولات به قسمت های مختلف مانند گردنبند، دستنبد، مدال، النگو، سنگ های قیمتی، سفارشی و … تقسیم بندی گردیده و در هر دسته، عکس های جذاب مدل های مربوط به هرکدام همراه با اطلاعاتی همچون عیار، گرماژ، مواد بکار رفته، وزن و… جایگزاری شده و برای کاربران قابل مشاهده  است.

  • پیاده سازی جداول نرخ طلا و سکه :

جدول ها و یا نمودارهای لحظه ای و آنلاین قیمت سکه و طلا جهت اطلاع کاربران در وب سایت پیاده سازی می گردد.

  • طراحی صفحه خدمات :

خدمات قبل و از  پس از فروش در این قسمت بیان می گردد. خدماتی مثل: تعمیر طلاجات، جواهرات و نقره جات، انواع آبکاری و نقره کاری، سایز کردن انگشتر، کارشناسی سنگ های قیمتی و …

  • طراحی بخش گالری :

تصاویر نمونه هایی از مدل های مختلف دستنبد، گردنبد ، انگشتر و … همچنین عکس طرح های جدید جواهرات و مصنوعات طلا بصورت پُر زرق و برق در گالری به نمایش در می آید.

۷ – طراحی صفحه اخبار

درج جدیدترین اخبار مربوط به موضوعات طلا، سنگ های قیمتی و تزئینی و جواهرات، اخبار مربوط به بازار و قیمت سکه و طلا در این صفحه برای مخاطبان بسیار جذاب خواهد بود.

۸ – طراحی صفحه مقالات

مطالب آموزشی در مورد نحوه انتخاب مصنوعات طلا، نقره، جوهرات و روش های تمیز کردن و راه های نگهداری و مراقبت از آنها، مقالات تحلیلی بررسی قیمت جواهر و طلاجات در بازار، ارایه اطلاعات در مورد موزه های مهم جواهرات جهان، معرفی طراحان بزرگ و صاحب سبک، پیش بینی وضعیت خرید و فروش سکه، زیورآلات و سنگ های قیمتی در روزهای آینده موجب افزایش بازدید سایت و جذب مخاطبان بیشتر خواهد شد.

۹- طراحی صفحه ضمانتنامه

این صفحه به شرایط و تاریخ صدور و اتمام گارانتی و ضمانتنامه های صادره در مورد مصنوعات طلا و جواهرات فروخته شده و نیز صدور شناسنامه معتبر برای جواهرات و سنگ های قیمتی اختصاص دارد.

۱۰ – امکانات دیگر

طراحی بخش مُدلینگ، اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی، معرفی محصولات جدید، قسمت محصولات محبوب و پُرفروش، بخش نظرسنجی، پنل ارسال پیامک، بخش تبلیغات، امکان مقایسه محصولات مشابه می تواند از بخش های دیگر ساخت وب سایت طلاجات و جواهرات باشد.

طراحی سایت موفق طلا و جواهر

پیام آوا طراح و سازنده وب سایت های پُر زرق و برق طلا و جواهرات

چشم نوازی و پُرزرق بودن طراحی سایت طلا و جواهر همانند ویترین فیزیکی مغازه و فروشگاه های عرضه کننده زیورآلات اصل مهم و اول شرکت پیام آوا در طراحی اینگونه وب سایت ها می باشد.

اصل دوم شرکت پیام آوا در پیاده سازی وب سایت زیورآلات و طراحی سایت صنایع دستی سرعت مناسب لود و بالا آمدن صفحات می باشد تا مخاطبان بتوانند براحتی به مشاهده مدل ها و مقایسه آنها با یکدیگر بپردازند.

رعایت استانداردها در ساخت سایت و اجرای اصول و تکنیک های سئو جهت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از اصول مهم دیگر پیام آوا در پیاده سازی وب سایت های طلا و جواهر می باشد.
جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات طراحی وب سایت بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


  • payam nn
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت لوازم خانگی ، لوازم خانگی از جمله اقلامی است که اکثرا قیمت بالایی دارند و لذا مردم همیشه به دنبال لوازم خانگی هستند که از کیفیت بالا و عمر بیشتری برخوردار بوده و  به اصطلاح کالای بادوامی باشند. همواره دغدغه اصلی خریداران لوازم خانگی، انتخاب بهترین ها از بین گزینه های متعدد و مختلف است چرا که انتخاب از میان چندین برند یک محصول کار مشکل و زمان بَری است. بطور مثال شما اگر می خواهید یک اجاق گاز بخرید، در بازار با برندهای مختلف همچون : تکسان ، آلتون ، رز گاز ، دوو الکتریک ، بلومبرگ ، اسنوا و … مواجه خواهید شد و در انتخاب چه بسا دچار سردرگمی می گردید.

طراحی سایت لوازم خانگی اصولا در کارکرد اصلی خود به این دغدغه ی خریداران پرداخته و در راهنمایی آنها برای برگزیدن یک محصول ، کمک شایانی می کند.

ضرورت و اهمیت طراحی سایت لوازم خانگی

در انتخاب یک کالا، مؤلفه “مقایسه” همواره نقش کلیدی را دارد؛ چرا که خریدار با آشنایی و مطلع شدن از مشخصات ، ویژگی ها و قیمت هر کدام از کالاهای مشابه موجود در بازار به مقایسه آنها پرداخته و در نتیجه یکی را انتخاب می نماید ولی از آنجایی که تمامی برندهای یک محصول در یک فروشگاه عرضه نمی شود لذا خریدار باید زمان زیادی را صرف نماید تا به اغلب فروشگاه ها مراجعه کند و با هر کدام از محصولات آشنا شود.

طراحی سایت لوازم خانگی این مشکل را برطرف کرده است چرا که بدون هیچ محدویت مکانی و زمانی شما می توانید با مراجعه به سایت، براحتی به اطلاعات و مشخصات هر کدام از محصولات لوازم خانگی با برندهای متفاوت دست پیدا نمایید و با با آگاهی از ویژگی ها و قیمت هر کدام به مقایسه آنها بپردازید. و در این حالت فرصت کافی برای انتخاب را در آرامش خواهید داشت. و حتی در صورتی که وب سایت ، فروش اینترنتی نیز داشته باشد کالای مورد نظر خود را بصورت آنلاین سفارش داده و لذت خرید اینترنتی را تجربه کنید.

انتخاب بهترین کالا و یا کالایی که مورد پسند خریدار باشد، فروشندگان را نیز از صرف انرژی زیاد برای شرح دادن اطلاعات و مشخصات کالاها بصورت شفاهی رها می سازد.

وب سایت لوازم خانگینقش طراحی سایت لوازم خانگی در رونق بازار

از آنجایی که ادامه حیات صنعت لوازم خانگی بستگی به تقاضای موثر دارد ، لذا طراحی سایت لوازم خانگی با انتقال سریع و همه جانبه و معرفی کالاهای جدید موجب ترغیب افراد بیشتر به خرید و در نتیجه افزایش تقاضای موثر شده و رونق بازر را در پی دارد.

با نگاهی به صنعت لوارم خانگی در می یابیم که روز به روز تکنولوژی های جدیدی در تولید و ساخت لوازم خانگی بکار گرفته می شود لذا برای آشنایی مردم با این تکنولوژی ها، وب سایت لوازم خانگی بستری کارآمد محسوب می گردد.

سرویس ها و قابلیت های طراحی وب سایت لوازم خانگی

۱- کالاها

تمامی کالاهای مورد عرضه در فروشگاه یا محصولات تولیدی شرکت شما در این بخش بصورت طبقه بندی شده قرار می گیرند. دسته بندی کالا بر اساس برندها یا کاربردشان (مثلا سرمایشی / گرمایشی، لوازم آشپزخانه، صوتی / تصویری)  و یا مواردی از این قبیل صورت می گیرد.

همچنین بایستی در مورد هر کدام از کالاها به توضیح جامع و مبسوط و بدون اغراق پرداخت و مواردی مانند : نام محصول ، مشخصات تولیدکننده ، کد کالا، مدل ، توان الکتریکی ، ظرفیت و …  و نیز جدول مصرف انرژی برای لوازم خانگی برقی درج گردد. همچنین نحوه کار دستگاه بطور اجمال شرح داده می شود.

در کنار توضیحات کالا، عکس محصول نیز جایگزاری می گردد . تصاویر کالاها در جذب اولیه کاربر بسیار مهم است. از همین رو بایستی  عکس های با کیفیت از نمای کالا و قسمت های داخلی قابل رؤیت را جایگزاری نمود .

۲-  اخبار و مقالات

ارایه مقاله های مرتبط با بازار و صنعت لوازم خانگی برای کاربران آنها را مشتاق تر نموده و همچنین اخبار محصولات جدید وسایل خانگی و اداری و رویدادهای بازار لوازم خانگی وب سایت شما را پُربارتر می کند.

  • آرشیو ویدئو

در آرشیو ویدئو  فیلم های آموزشی با مضامین روش نصب و استفاده صحیح از هر کدام از وسایل خانگی آموزش داده شده و برای خریداران قابل مشاهده است

۳- خدمات پس از فروش و نمایندگی ها

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش و دست اندرکاران آن درج شده و همینطور لیست نمایندگان مجاز فروش در طراحی وب سایت تولیدکنندگان لوازم خانگی و یا در طراحی سایت فروشندگان عمده لوازم خانگی قابل مشاهده است.

۴- گارانتی

در این قسمت شرایط گارانتی توضیح داده شده و خریدار می تواند از طریق وارد کردن سریال کالا از گارانتی و پشتیبانی محصول استفاده نماید.

۵-  نظر سنجی

قسمت بازخورد نظرات برای کسب دیدگاه های خریداران کالا و انتقال آنها به مدیر شرکت یا فروشگاه در راستای گردآوری اطلاعاتی به منظور تعیین میزان رضایت یا دلایل ناخرسندی خریداران صورت می گیرد.

۶-  راهنما

راهنمای استفاده و آموزش کاربرد صحیح هر کدام از لوازم خانگی و نیز روش های نگهداری از کالا، بصورت فایل پی دی اف یا کاتالوگ اینترنتی در این قسمت قرار گرفته و قابل دانلود و مشاهده است.

محبوب ترین کالاها، پیشنهادهای ویژه ، امکان امتیازدهی به محصول، مشاهده نتایج کالاهای مشابه  و مقایسه ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، توئیتر، تلگرام و … ، ارسال ایمیل به دوستان  و پرینت مشخصات کالاها از دیگر امکاناتی است که بر جذابیت سایت می افزایند.

home appliances وب سایت

پیام آوا چه شاخصه های مهمی برای طراحی سایت لوازم خانگی دارد؟

پیام آوا به پشتوانه خلاقیت ، تجربه و تخصص کارشناسان خود طراحی وب سایت لوازم خانگی شما را با ظاهری زیبا و کاربر پسند طراحی و اجرا می نماید. که کاربر با وارد شدن به سایت شما با آن انس پیدا کرده و براحتی ارتباط برقرار نماید.

طراحی سایت لوازم خانگی نور کالا –  فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال – فروشگاه آنلاین ایران ظرف –  فروشگاه آنلاین ایران لوستر و … از جمله پروژه های وب سایت لوازم خانگی و طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اجرا شده توسط پیام آوا می باشد.

ایجاد محیط مدیریت ساده برای مدیر سایت جهت بارگزاری مطالب و محصولات جدید در سایت، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو جهت افزایش رتبه سایت شما و قرارگیری آن در صفحات اول گوگل ، به گونه ای که افراد با جستجوی کلمات مرتبط با لوازم خانگی در گوگل به سایت شما وارد شده و در نتیجه بازدید کنندگان و در نهایت مشتریان شما افزایش یابد از شاخصه های مهم طراحی سایت لوازم خانگی توسط پیام آوا محسوب می گردد.


  • payam nn
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت آرایشی یا طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی از این نگاه که حرفه های مربوط به سالن های زیبایی، آرایشگاه ها، عرضه کنندگان لوازم بهداشتی و آرایشی از گذشته تاکنون وجود داشته اند و در آینده نیز وجود خواهند داشت قابل تامل است.

اهمیت مقوله زیبایی و طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

توجه و گرایش به زیبایی در فطرت انسان وجود دارد. چرا که آفریننده آدمی خود زیباست و از اینرو در نهاد مخلوقش این گرایش به زیبایی را به ودیعه گذاشته است.از دیرباز تاکنون در جوامع و ملل مختلف، روش های گوناگون و لوازم آرایشی به شکل های متنوع ابداع شده و مورد استفاده قرار گرفته است. انسان ها همیشه دوست دارند که در نگاه دیگران و خود زیبا و دلنشین جلوه نمایند. هر چند که تعریف زیبایی در اعصار مختلف دگرگون شده است؛ ولی اصل زیبایی همیشه پا برجاست.

در دنیای کنونی با توجه به ازدیاد محصولات بهداشتی و آرایشی و تنوع در این عرصه و همچنین وجود برندهای مختلف که روز به روز نیز بر تعداد آنها افزوده می شود، موجب شده است که تولید کنندگان و فروشندگان لوازم آرایشی – بهداشتی با شیوه های نوینی نسبت به بازاریابی و معرفی محصولات خود اقدام نمایند که یکی از مهمترین و بهترین این روش ها طراحی سایت آرایشی است. تا از این طریق اطلاع رسانی و نیز معرفی محصولات بصورت جامع به مصرف کنندگان صورت گیرد.

طراحی سایت سالن زیبایی و یا طراحی سایت مُد و لباس علاوه بر نمایش و اطلاع رسانی در زمینه محصولات بهداشتی و آرایشی، مدل های مو، مدل های لباس و … می تواند در مورد مسایل مربوط به آرایش و زیبایی آقایان و خانم ها به ارایه مشاوره آنلاین بپردازد.

جایگاه برند در طراحی سایت آرایشی

مانور و زوم کردن بر روی برندهای محصولات آرایشی در طراحی سایت لوازم آرایشی بسیار مهم است چرا که مردم اغلب به دنبال مارک های معتبر و شناخته شده هستند زیرا لوازم آرایشی مستقیما با سلامتی پوست و مو ارتباط داشته و استفاده از محصولات آرایشی نامرغوب صدمات جبران ناپذیری را به سلامتی مصرف کننده وارد می سازند. در این میان محصولات جدید با کیفیت خیلی عالی به بازار عرضه می گردد ولی به دلیل ناشناخته بودن توسط مردم مورد استقبال قرار نمی گیرند، از اینرو طراحی وب سایت آرایشی در اعتلای اینگونه محصولات و به اصطلاح جا انداختن آنها در بین مردم نقشی راهگشا دارد.

سرویس ها و خدمات طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی

  • طراحی صفحه معرفی ما

در این قسمت اگر شما بعنوان تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی هستید ، سوابق فعالیت و همچنین در مورد اهم محصولات تولیدی و ویژگی های کلی و مزایای تولیدات شما نسبت به رقبا بیان می شود.

۲ – طراحی صفحه محصولات

محصولات در این بخش بصورت طبقه بندی شده از جمله : رنگ مو، کرم، لوسیون، رژ، صابون، شامپو، پنکیک و …  قرار می گیرند. که کاربر با انتخاب هرکدام از دسته ها به محصولات متنوع موجود در آن دسته دستیابی پیدا می کند.

در توضیحات محصول نیز بطور مبسوط نام کالا، کد، برند یا سازنده محصول، حجم، تاریخ مصرف، ویژگی ها و مشخصات بارز دیگر ذکر می گردد. همچنین عکس باکیفیت محصول در کنار توضیحات قرار می گیرد.

  • طراحی صفحه راهنما

در این صفحه نحوه صحیح استفاده هر کدام از محصولات و همچنین نکاتی در مورد نگهداری آنها ذکر می گردد.

  • طراحی سیستم فروش آنلاین

این سیستم برای فروش آنلاین محصولات بصورت عمده یا تکی پیاده سازی شده است که مشتری با انتخاب هر کدام از محصولات و افزوده شدن آن به سبد خرید ، با پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی موجود بر روی سایت کالای مورد نظر را از طریق پست در آدرس خود دریافت می کند.

۵ – طراحی صفحه نمایندگان فروش

در طراحی وب سایت تولیدکنندگان لوازم آرایشی بهداشتی و همچنین طراحی سایت فروشندگان عمده محصولات آرایشی و یا طراحی وب سایت شرکت های پخش، این قسمت تعبیه شده تا آنها بتوانند لیست نمایندگان مجاز فروش خود در نقاط مختلف را به کاربران ارایه دهند. همچنین شرایط و اعطای نمایندگی بصورت آنلاین به متقاضیان در این بخش در نظر گرفته شده است.

۶ – گالری تصاویر

نمایش محصولات متنوع آرایشی و بهداشتی همراه با نمونه های مختلف در گالری ارایه می شود.

۷- طراحی صفحه اخبار و دانستنی ها

بسیاری از افراد علاقمند هستند تا اخبار و مطالب عرصه زیبایی و دنیای مُد را دنبال نمایند، به همین جهت درج خبرهای جدید و مطالب علمی و دانستنی ها در مورد مُد، پوست و مو و سلامتی موجب می گردد تا مخاطبان از سایت شما لذت ببرند.

۸ – طراحی بخش مشاوره

بخش مشاوره، گفتگوی آنلاین بین کاربران و فروشندگان و یا تولیدکنندگان اقلام آرایشی و بهداشتی را فراهم می سازد تا کاربران بتوانند سوالاتشان را در مورد لوازم آرایشی مصرفی خود مطرح نمایند.

۹ – طراحی صفحه نظرسنجی

برای ارزیابی دیدگاه مشتریان در باب محصولات مورد عرضه و همچنین بازتاب انتقادات آنها این صفحه در طراحی سایت لوازم آرایشی جایگزاری می گردد.

پیام آوا ارمغان آور زیبایی در طراحی وب سایت آرایشی

شرکت پیام آوا طراحی سایت آرایشی و بهداشتی و وب سایت های مدلینگ و طراحی وب سایت سالن زیبایی را با گرافیک حرفه ای و کاربرپسند ساخته و اجرا می نماید و مطالب و عکس های جذاب و مناسب را به نمایش می گذارد تا موجب گیرایی سایت و جذب مخاطبان بیشتر را برای سایت شما به ارمغان بیاورد.

پیام آوا با پیاده سازی تمهیدات تکنیکی ، سرعت لود و بالا آمدن صفحات وب سایت شما را سرعت بخشیده تا کاربران زمان زیادی را برای بالا آمدن مطالب آن هدر ندهند. همچنین با در نظر گیری فضای اینترنتی کافی این امکان را در اختیار مدیر سایت قرار می دهد که بتواند حجم انبوه اطلاعات و تصاویر محصولات خود را در وب سایت بدون هیچ مشکلی در معرض دید عموم قرار دهد.

بهینه سازی اولیه مناسب و ایجاد سئوی قوی برای وب سایت شما از دیگر امتیازات پیام آوا می باشد.

طراحی سایت لوازم آرایشی مک ، سایت پوست و مو ماهرخ، شرکت بازرگانی داروپخش، سایت درمان کالا و … از جمله نمونه های متعدد طراحی و اجرای وب سایت در زمینه زیبایی، آرایشی و سلامتی توسط تیم مجرب پیام آوا می باشد.


  • payam nn
  • ۰
  • ۰

طراحی بسایت شخصی

طراحی سایت شخصی به منظور نمایش اهداف و فعالیت های یک شخص، ابراز علاقمندی های فردی و اجتماعی، بیان دیدگاه ها و تحلیل ها و … صورت می گیرد. فردی که برای وی وب سایت شخصی طراحی و پیاده سازی می گردد می تواند یک فرد سیاسی مانند نماینده مجلس، یک هنرمند مثل موزیسین ها و بازیگران، یک شخص علمی مانند اساتید دانشگاه ها و یا یک فرد عادی باشد.

طراحی وب سایت اشخاص با توجه به مهارت، حرفه، توانمندی و تخصص فردی که برایش سایت ساخته می شود، متفاوت بوده و هر شخصی با در اختیار داشتن یک وب سایت فردی می تواند از این طریق در سطح جهانی با دیگران تعامل و ارتباط داشته و از این رهگذر به دستاوردهای جدیدی نائل آید.

personal website

اهمیت طراحی سایت شخصی

هرکسی دارای مهارتی بوده و یا بطور خدادادی استعدادی در زمینه ای خاص دارد و به یقین خیلی از شرکت ها و مجموعه های تجاری و صنعتی به دنبال فردی با استعداد و مهارت شما هستند، از اینرو شما با داشتن وب سایت شخصی و نمایش توانمندی ها و تخصص های خود به عموم، اهمیت ویژه ای از این منظر می یابد.

طراحی وب سایت شخصی گامی فراتر از شبکه های اجتماعی

شاید در ذهن شما چنین تصور شود که با وجود شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، توئیتر، فیسبوک و … دیگر نیازی به داشتن وب سایت شخصی نیست و از طُرق این شبکه های مجازی می توانید علاقمندی ها، همکاری و ارتباطات دوستانه و کاری خود را توسعه بخشید. هر چند که در نگاه اول چنین به نظر می رسد ولی در دراز مدت نفع آنچنانی و نتایج مثبتی برای شما نخواهد داشت، چرا که تجربه نشان داده است که شبکه های اجتماعی از پایداری و ثبات همیشگی برخوردار نبوده و مدیران اینگونه شبکه ها با اهداف و استراتژی های خود مسیرهای معینی و چهارچوب های تعریف شده را در اختیار کاربران قرار داده و گاه کاربران را با محدودیت هایی مواجه می سازند. همچنین در کشور ما بخاطر وجود فیلترینگ ممکن است هر کدام از این شبکه های اجتماعی روزی از فعالیت در کشورمان ساقط شوند و تمامی زحمت هایی که شما در آن شبکه متحمل شده اید به باد فنا برود.

نا گفته نماند که اهداف جاسوسی و سوء استفاده گرایانه ی اکثر شبکه های اجتماعی و مجازی نیز دور از انتظار نیست.

ولی طراحی سایت شخصی راهی مطمئن و بی دردسر است چون با طراحی اختصاصی وب سایت شخصی شما دیگر نگرانی نخواهید داشت و مدیریت آن در دست شما خواهد بود و شما با قرار دادن زمینه های تخصصی و نمایش توانمندی های خود در آن، یا بیان کردن دیدگاه ها و دنبال نمودن علایق خود در نظر کمپانی ها، هواداران و دیگران حرفه ای تر به نظر رسیده و مهمتر از همه آنکه همیشه در دسترس خواهید بود.

امکانات طراحی وب سایت اشخاص

هر کدام از وب سایت های شخصی با توجه به زمینه کاری فرد یا کارکردی که شخص از وب سایتش انتظار دارد دارای سرویس ها و امکانات مختلفی می تواند باشد که بطور عموم برخی از این قابلیت ها در ادامه ذکر می شود:

  • طراحی صفحه بیوگرافی

زندگینامه و شرح احوال و مدارج علمی یا فنی یا تجربیات کسب شده توسط شما در این صفحه بیان می شود.

  • طراحی صفحه رزومه

این قسمت در طراحی سایت افراد بسیار مهم است، سوابق کاری، شرح فعالیت ها، توصیف توانمندی ها و مهارت های شما در این قسمت بصورت دیجیتالی طراحی می گردد.

  • طراحی صفحه تماس

اطلاعات تماس در این بخش بصورت واضح درج می شود.

  • طراحی گالری

مجموعه ای از عکس های فعالیت ها و یا عکس های پرتره شما در گالری جایگزاری می گردد.

  • طراحی بخش گفتگو

چت و گفتگو بصورت آنلاین با کسانی که می خواهند با شما بطور مستقیم ارتباط کاری یا تعاملات دوستانه ایجاد نمایند در این قسمت مهیا شده است.

۶ – برقراری ارتباط بازدیدکنندگان با شما از طریق پست الکترونیک.

۷ – طراحی بخش یادداشت های روزانه برای درج و بیان دیدگاه و تحلیل های شما و یا موضوعات مورد علاقه.

۸- پیاده سازی صفحه نمونه کارها برای نمایش دستاوردها، کارهای انجام یافته یا محصولات ابداعی و یا تالیفات و آثار منتشره صاحب سایت.

۹ –  جایگزاری و پیاده سازی لینک دوستان، ارایه فایل در سایت جهت دانلود، بخش مقالات و اخبار، آمار سایت، نظرخواهی از بازدیدکنندگان، تبلیغات و … از قسمت های مختلف دیگر طراحی وب سایت شخصی می تواند باشد.

وب سایت شخصیپیام آوا طراح و سازنده وب سایت های شخصی متنوع

به دلیل اینکه ساختار طراحی و ظاهر سایت های شخصی با توجه به نوع کارکرد و کاربرد آنها بوضوح متغییر است، لذا پیام آوا با انتخاب آگاهانه سیستم های مدیریت محتوای مناسب و همچنین پیاده سازی و اجرای قالب گرافیکی و چشم نواز و متناسب با کاربرد مورد نظر مالک سایت، موجب جلب نظر شما شده و کارآیی اینگونه وب سایت ها را افزایش می دهد.

پیام آوا پیاده سازی پنل مدیریت آسان و آموزش آن، سهولت استفاده و بروز رسانی را توسط مدیر سایت مهیا کرده است.

پشتیبانی و هزینه مناسب از دیگر مزایای پیام آوا برای طراحی سایت شخصی می باشد.

سایت شخصی ایمان ملکی، سایت سید احد موسوی، سایت شخصی دکتر شاعری، سایت شخصی دکتر مهدی قمشی، سایت شخصی دکتر آریامنش از نمونه های متعدد وب سایت های اجرا و پیاده سازی شده در زمینه طراحی سایت های اشخاص و افراد توسط شرکت پیام آوا می باشد.


  • payam nn
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت مذهبی

طراحی سایت مذهبی در راستای ترویج احکام و شعائر دینی و اسلامی، جذب مخاطبان، بازتاب فعالیت های تشکل هایی همچون مساجد، هیات ها، موسسات دینی، پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی مردم، اطلاع رسانی رویدادهای مذهبی و .. کاربرد دارد.

طراحی سایت مسجد، طراحی سایت مداحی، طراحی سایت هیات، طراحی سایت موسسات و بنیادهای دینی، طراحی سایت مراجع تقلید، طراحی وب سایت قرآنی در زُمره طراحی و ساخت وب سایت های مذهبی قرار می گیرد.

اهمیت طراحی سایت مذهبی

با گسترش فضای اینترنتی و دسترسی آسانتر مردم به اینترنت؛ گروه های مذهبی، مساجد، هیات ها، حسینیه ها نیز این نیاز را در خود احساس نموده اند که فعالیت های خود را در عرصه فضای وب بطور منسجم تری شروع نمایند. لهذا طراحی وب سایت مذهبی برای تشکل های دینی و مذهبی صورت می گیرد که اینگونه نهادها و تشکل ها با داشتن وب سایتی برای خود علاوه بر انعکاس فعالیت هایشان می توانند پاسخگوی سوالات و نیازهای مخاطبان خود باشند.

امکانات طراحی وب سایت مذهبی و دینی

۱ –  طراحی صفحه درباره ما

این صفحه اختصاص به تاریخچه تاسیس، سوابق فعالیت، اهداف و اهم موضوعاتی دارد که تشکل شما بدان ها می پردازد.

۲ – طراحی بخش آرشیو صوتی و فیلم

فیلم ها و یا فایل های صوتی بصورت طبقه بندی شده که شامل موضوعاتی مانند : برنامه های اعیاد مذهبی، عزاداری ها، سخنرانی ها، همایش های مذهبی و .. می باشد. کاربران می توانند ویدئوهای مربوط به مداحی، نوحه و … را از این قسمت دانلود نمایند.

۳- طراحی کتابخانه دیجیتال

کتب مذهبی و دینی در قسمت کتابخانه دیجیتال بصورت دسته بندی شده قرار گرفته و برای مراجعین سایت بصورت فایل پی دی اف قابل دانلود می باشد.

۴- طراحی بخش اوقات شرعی

اوقات شرعی تمامی شهرهای کشورمان و همچنین شهرهای مذهبی دیگر کشورها برای استفاده کاربران در این بخش طراحی شده است.

۵ – طراحی صفحه اخبار و مقالات

اخبار جدید در مورد تشکل مذهبی مربوطه، اطلاعیه ها، اخبار برنامه های آتی و اطلاع رسانی در باب کلیه فعایت ها و نیز مطالب آموزشی پیرامون احکام و مسایل شرعی در این صفحه درج می گردد.

۶- طراحی صفحه پاسخگویی به سوالات

کاربران پرسش ها و ابهامات خود را در مورد مسائل شرعی و دینی مطرح ساخته و علما یا خبرگان دینی به آنها پاسخ می دهند.

۳ – طراحی بخش زیارت آنلاین

امکان زیارت مجازی حرم ائمه معصومین (ع) و پخش زنده عتبات عالیات در این قسمت فراهم شده است.

۷ – طراحی صفحه گالری

تصاویر مربوط به مراسمات و برنامه های مذهبی همچون: اعیاد مذهبی و میلاد ائمه، عزاداری ها، برنامه های مداحی و .. جهت مشاهده مخاطبان در قسمت گالری پیاده سازی می گردد.

۸ –  طراحی تالار گفتگو

تالار گفتگو به بحث و تبادل نظر کاربران بصورت آنلاین اختصاص یافته که در مورد احکام و فرایض دینی به مشورت با یکدیگر می پردازند.

۹ – طراحی صفحه پخش قرآن

پخش زنده و آنلاین قرآن توسط قاریان مشهور در این قسمت می تواند برای استفاده مخاطبان و آشنایی آنها با مفاهیم قرآنی پُرکاربرد باشد.

ارسال خبرنامه به ایمیل اعضای سایت، بخش نظرسنجی، راه اندازی پنل اس ام اس اختصاصی سایت از دیگر امکانات و سرویس های طراحی سایت موسسات دینی و مذهبی می باشد.

پیام آوا مروّج و مجری وب سایت های مذهبی

شرکت طراحی سایت پیام آوا برای کمک به اهداف نهادهای مذهبی و همچنین برای اینکه سهمی در ترویج و آموزش فرایض دینی داشته باشد، طراحی وب سایت های مذهبی برای مسجد، هیات ها، موسسات دینی و .. را با شرایط مطلوب و قیمت منصفانه اجرا و پیاده سازی می نماید.

ایجاد محیط مدیریت آسان و کاربردی برای اینکه مدیر سایت با داشتن حداقل سواد اینترنتی بتواند به مدیریت و به روزرسانی وب سایت اقدام نماید، همچین قابلیت توسعه و انعطاف پذیری وب سایت و نیز سرعت زیاد وب سایت جهت بارگزاری سریع صفحات از جمله ویژگی های پیام آوا برای طراحی وب سایت مذهبی می باشد.

از سایت های اجرا و پیاده سازی شده در زمینه مذهبی و فرهنگی توسط تیم حرفه ای پیام آوا بطور نمونه می توان: طراحی سایت مذهبی دارالحدیث، طراحی سایت مذهبی کتیبه، طراحی سایت معاونت فرهنگی تربیتی موسسه امام خمینی را نام برد.


  • payam nn
  • ۰
  • ۰

هاست

هاست لینوکس پیام آوا به عنوان پر سرعت ترین و معتبر ترین خرید هاست لینوکس و هاست پربازدید با بیش از ۱۰٫۰۰۰ کاربر سرورهای مختلف در سراسر جهان و با کادری مجرب در امور شبکه و IT بستری مناسب برای وب سایت های مشتریان و ارگان های بزرگ دولتی و خصصی فراهم کرده تا وب سایت های کوچک و بزرگ شخصی فروشگاهی و شرکتی با خیال اسوده به فعالیت خود ادامه دهند. یکی از ویژگی های هاست مجموعه پیام آوا امتیت و پشتیبانی حرفه ای بهمراه امکانات نامحدود و بدون قطعی ۹۹٪ اپتایم است که کاربران را ترغیب به خرید هاست ازین مجموعه کرده است.

هاست لینوکس پیام آوا با کنترل پنل حرفه ای Cpanel از تمام اسکریپت های مبتنی بر PHP و نرم افزار های مدیریت محتوا وردپرس جوملا و … پشتیبانی میکند.از مزایای دیگر خرید هاست ثبت دامنه رایگان بهمراه هاست و پشتیبانی ۲۴ ساعته میباشد.


سالانه 399 هزارتومان
پلن تندیس
ماهانه و شش ماه
  • فضای میزبانی3 گیگابایت
  • پهنای باندنامحدود
  • کنترل پنل Cpanel
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
سالانه 299 هزارتومان
پلن طلایی
ماهانه و شش ماهه
  • فضای میزبانی2 گیگابایت
  • پهنای باندنامحدود
  • کنترل پنلCpanel
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
سالانه 160 هزارتومان
پلن نقره ای
ماهانه و شش ماهه
  • فضای میزبانی1 گیگابایت
  • پهنای باندنامحدود
  • کنترل پنلCpanel
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
سالانه 89 هزارتومان
پلن برنزی
شش ماهه
  • فضای میزبانی 500 مگابایت
  • پهنای باندنامحدود
  • کنترل پنلCpanel
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
سالانه 45 هزارتومان
پلن شیشه ای
-
  • فضای میزبانی 100 مگابایت
  • پهنای باندنامحدود
  • کنترل پنلCpanel
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
پشتیبانی | Support

تیم پشتیبانی پیام آوا با حضور ۲۴ ساعته همواره آماده بررسی و پاسخدهی تیکت ها میباشد.این مجموعه همواره در تمامی ساعات و ایام هفته آماده خدمت رسانی و حل مشکلات کاربران میباشد.پاسخ تلفنی و چت آنلاین یکی دیگر از ویژگی های مهم مجموعه پیام آوا در زمینه پشتیبانی خدمات پس از فروش میباشد.

امکانات نامحدود | Unlimited

یکی دیگر از ویژگی های خرید هاست از پیام آوا امکانات نامحدودیست که بدون شک برای تمامی کاربران امری حیاتی محسوب میشود تا در تمام فصول سال بدون هیچ دغدغه ای از هاست خود استفاده نمایند. امکاناتی چون پهنای باند نامحدود، ، ساخت ایمیل و ساب دامین از جمله این امکانات است.

سرعت و امنیت | Speed & Security

کاربران میتواند با خرید هاست از پیام آوا از پرسرعت ترین هارد SSD بهرمند شوند. نرم افزار های قدرتمند و اجزای اصلی سرور از جمله رم و سی پیو جزو برترین ها میباشد.امنیت سرورها توسط یک کادر با تجارب اکادمیک تحت نظارت میباشد. این تیم با کانفیگ های ریزبینانه تمام راههای نفوذ را در مقابل هکرها و… بسته اند.

تضمین کیفیت | Quality

هاست لینوکس پیام آوا با آپتایم ۹۹ درصد و اتصال به معتبر ترین دیتاسنتر های بین المللی هزینه را فدای کیفیت کرده و با کیفیت ترین هاست را در اختیار کاربران خود قرار داده است در سرویس هاست لینوکس کاربران میتواند در صورت عدم رضایت قبل از ۷۲ ساعت درخواست عودت وجه دهند.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰

پوشاک

طراحی سایت پوشاک و البسه نیز همگام با حضور سایر کسب و کارها در عرصه اینترنت صورت می گیرد. بدیهی است اغلب حرفه ها و صنایع برای معرفی خود و محصولات و خدماتشان به سوی فضای مجازی و اینترنتی روی آورده اند. چرا که فضای گسترده اینترنت دسترسی سریع و راحت و کم هزینه را جهت معرفی کالاها و خدمات برای مخاطبان فراهم می آورد.

اهمیت طراحی سایت پوشاک

با توجه به تولید و عرضه انبوه انواع لباس همچنین کیف و کفش و تنوع بسیار زیاد در دنیای مد و حضور برندهای مختلف در بازار و رقابت شدید و تنگاتنگ در این عرصه، نیاز تولیدکنندگان و فروشندگان به استفاده از راه های جدید و جذاب برای بازاریابی و فروش محصولات خود و پیشی گرفتن از رقبا بیش از پیش نمایان می گردد. فعالیت هزاران برند در زمینه پوشاک، کیف و کفش و نیز حضور و فعالیت صدها برند ایرانی در زمینه های مذکور دلیلی بر این مدعاست. از اینرو طراحی سایت پوشاک، طراحی  سایت کیف و کفش و یا طراحی سایت بوتیک در تبلیغ و معرفی مدل های مختلف البسه، کیف و کفش بصورت همه جانبه نقش بسزایی دارد.

طراحی وب پوشاکطراحی سایت پوشاک برای چه حرفه هایی مناسب است؟

طراحی سایت پوشاک برای تولیدکنندگان لباس های مردانه / زنانه / بچه گانه ، بنکداران ، عمده فروشان و یا خرده فروشان لباس ، فروشگاه سیسمونی ، صادرکنندگان و واردکنندگان پوشاک و بوتیک ها مناسب بوده و طراحی اینگونه سایت ها از جمله طراحی سایت البسه و پوشاک ، طراحی سایت کیف و کفش ، طراحی سایت مد و مدلینیگ همگام با آخرین تکنولوژی های روز دنیا و بهره گیری از دستاوردهای نوین فضای وب توسط پیام آوا انجام می شود.

امکانات و سرویس های طراحی سایت لباس

از جمله امکانات طراحی سایت لباس می توان موارد زیر را برشمرد که این موارد تنها بخشی از سرویس های طراحی وب سایت لباس می باشد :

۱ – طراحی صفحه درباره ما

۲ – طراحی صفحه تماس با ما

۳ – طراحی صفحه معرفی و سوابق فعالیتی واحد تولیدی یا فروشگاه

۴ – طراحی بخش محصولات و دسته بندی آنها

۵ – طراحی سیستم فروش آنلاین

۶ – طراحی پنل ارایه کد تخفیف

۷ – طراحی صفحه نمایش ویژگی های هر کدام از محصولات به همراه عکس و تصاویر آنها با ذکر مشخصاتی مانند: سایز، برند، رنگ بندی، جنس الیاف های بکار رفته و …

۸ – طراحی قسمت فروش ویژه به هنگام حراج محصولات

۸ – طراحی بخش پر فروش ها

۹ – طراحی قسمت نمایندگان فروش

پیام آوا، طراح و مجری سایت های پوشاک حرفه ای و جذاب

پیام آوا با توجه به سلیقه شما که تولیدکننده یا فروشنده پوشاک و البسه هستید و با نیازسنجی و گردآوری خواسته های شما، طراحی سایت پوشاک یا فروشگاه اینترنتی پوشاک را با گرافیک اختصاصی و عالی و کاربر پسند اجرا کرده و با دیزاین تصاویر جذاب البسه، بهترین راهکارها را برای ارایه محصولات به مشتریانتان تدبیر نموده تا مشتریان بتوانند بهترین انتخاب را انجام دهند. این امر موجب می شود که آن مشتری دوباره در ایام آتی نیز به سایت شما مراجعه نماید.

طراحی وب سایت لباسایجاد محیط مدیریت ساده برای مدیر سایت این امکان را فراهم می کند که او بتواند براحتی نسبت به بروزرسانی سایت خود اقدام نموده و محصولات جدید را به همراه مشخصات آنها بر روی سایت جهت نمایش به کاربران و مشتریان بارگزاری نماید.

پیام آوا بر این مهم آگاه است که تعداد تولیدکنندگان و عرضه کنندگان پوشاک متعدد بوده و از اینرو اغلب آنها نیز ممکن است در فضای مجازی و اینترنت فعالیت داشته باشند، لذا شرکت طراحی سایت پیام آوا سایت پوشاک شما را به گونه ای اجرا می نماید که بر پایه اصول و تکنیک های بهینه سازی سایت (سئو) بنا نهاده شده تا به مرور زمان و فعالیتتان، وب سایت شما در رقابت با وب سایت همصنفان در رتبه های بالای گوگل قرار گرفته و در جستجوی نتایج کلمات مربوط به پوشاک که توسط کاربران انجام می گیرد ، سایت شما همیشه در معرض دید آنها بوده و از این طریق بر تعداد بازدیدکنندگان سایت افزوده گردد.

نکته مهمی که در طراحی اینگونه سایت ها مد نظر قرار گرفته شده سرعت بالای لود صفحات سایت می باشد، چرا که سرعت پایین لود صفحات موجب حوصله بَری کاربر شده و احتمال اینکه وب سایت را بزودی ترک نماید وجود دارد. لذا پیام آوا با بکارگیری سرورهای قدرتمند با پهنای باند زیاد، حذف موارد زاید از صفحات، استفاده از شبکه تحویل محتوا، رعایت استانداردها و فناوری آژاکس و نکات فنی دیگر افزایش سرعت لود صفحات سایت شما را فراهم می آورد.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰

پزشکی

طراحی سایت پزشکی با توجه به خیل عظیم اطلاعات دارویی و درمانی و گسترش دانش پزشکی، شریانی حیاتی است. رشد و پیشرفت شاخه های مختلف پزشکی، دستاوردها و یافته های جدید و پیدایش تکنولوژی های نوین و تجهیزات پیشرفته در عرصه طبابت از یکسو و نیز افزایش تعداد بیماران به دلایل مختلف اعم از گسترش شهرنشینی، تغذیه نامناسب و … از سوی دیگر موجب شده است تا روند رسیدگی به بیماران شتاب بیشتری بگیرد و این امر دیگر با روش های سنتی گذشته میسر نمی گردد و راه های دیگری را می طلبد از جمله روش های نوین تحت وب و بکارگیری فضای مجازی و اینترنتی که با طراحی سایت پزشکی میتوانید این بستر شکوفا شود.

تیم وب سایت پزشکیطراحی سایت پزشکی روحی تازه در دنیای طبابت

طراحی سایت پزشکی و یا طراحی سایت مراکز درمانی موجب می گردد که پزشکان نه تنها نسبت به معرفی تخصص و رزومه خود و نیز ارایه مقالات علمی و یافته های جدید طبی بپردازند بلکه با قرارگیری سرویس های مختلف در طراحی وب سایت پزشکی ثمرات بیشماری نصیب بیماران و پزشکان خواهد گردید.

مهمترین مزایای طراحی سایت پزشکی

مراجعات حضوری بیماران به مطب پزشک یا درمانگاه ها نه تنها موجب اتلاف زمان و انرژی بیمار می گردد بلکه پیامدهای دیگری همچون افزایش ترافیک شهری، بروز اثرات منفی روحی و روانی بیمار در اثر منتظر شدن در اتاق انتظار و …. حادث می گردد.

اغلب موارد فوق با دسترسی آسان و سریع به یک وب سایت پزشک مربوطه، از میان خواهد رفت.

پزشکانی که به این باور رسیده اند دیگر زمان آن فرا رسیده تا شعبه مطب خود را در عرصه اینترنت نیز دایر نمایند به موفقیت های بیشتری دست یافته و چندین قدم از همکاران خود جلوتر هستند. چرا که آنان از طریق خدمات و سرویس های مختلف طراحی وب سایت پزشکی خود از جمله: تشکیل پرونده پزشکی الکترونیکی، نوبت دهی آنلاین و … هم بیماران و هم خود را از ظهور اثرات نامطلوب مراجعات حضوری رهانیده اند.

سرویس ها و خدمات طراحی سایت پزشکی

پیام آوا امکانات بیشماری را در طراحی سایت پزشکی با توجه به سلیقه و نیاز پزشکان در نظر گرفته و اجرا می نماید؛ برخی از مهمترین آنها عبارتند از :

۱ – رزومه

پزشک یا اطباء در بخش رزومه می توانند به معرفی درجه و تخصص و همچنین سوابق علمی و دانشگاهی خود، آثار علمی منتشره، راهکارهای درمانی  و مواردی از   این قبیل بپردازند.

۲- مقالات و اخبار پزشکی

جدیدترین اخبار مربوط به علم پزشکی و مقالات در این بخش به کاربران ارایه می گردد.

۳ – نوبت دهی آنلاین (رزروآسیون)

از جمله موارد مهم در طراحی سایت پزشکی، سرویس رزرو آسیون آنلاین می باشد. شرکت پیام آوا با اجرای سیستم جامع رزو آنلاین این امکان را در اختیار بیماران قرار می دهد تا از زمان های خالی و روزهای ویزیت مطلع شده و به آسانی و بدون مراجعه حضوری چه در محل کار باشند چه در خانه و یا هر جای دیگری، تنها با دسترسی به اینترنت بتوانند نسبت به گرفتن نوبت در روز و ساعتی که برایشان مقدور است اقدام نمایند.

۴ – تشکیل پرونده پزشکی الکترونیکی

اطلاعات فردی، سوابق بیماری، پروسه درمان و هر اطلاعات مروبطه دیگر در پرونده الکترونیکی بیمار ثبت می گردد و پزشک می تواند در هر لحظه به آن دسترسی داشته و در صورت لزوم آنرا به پزشک متخصص دیگری ارجاع دهد.

۵ – پرسش و پاسخ های متداول

در این قسمت مراجعان به سایت پزشکی سوالات عمومی خود از جمله خدمات بیمه ای و بیمه های طرف قرارداد پزشک و … را مطرح ساخته و پزشک مربوطه به آنها پاسخ می دهد.

۶- سامانه تست آنلاین بیماری

پرسشنامه الکترونیکی در این بخش تعبیه شده است که کاربر جواب پرسش ها و علایم بیماری که به آن مشکوک است را وارد نموده و بصورت هوشمند نتیجه تست بر روی مانیتور برای کاربر قابل مشاهده است. سامانه تست بیماری در طراحی سایت مراکز درمانی و درمانگاه ها بیشتر کاربرد دارد.

۷ – گالری تصاویر و ویدئو

امکانات، خدمات و تجهیزات موجود در مطب و یا درمانگاه و بیمارستان با زبان تصویر و فیلم به مراجعان نمایش داده می شود. ویدئو و عکس در طراحی سایت آزمایشگاه اهمیت زیادتری دارد.

۸- امکان اشتراک گذاری

در طراحی سایت پزشکی قابلیت به اشترک گذاشتن مطالب و محتوای سایت در شبکه های اجتماعی فراهم شده است.

پیام آوا، طراح و مجری وب سایت های پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی

شرکت طراحی سایت پیام آوا، با توجه به نیاز و سلیقه شما پزشک محترم و اینکه می خواهید چه سرویس هایی در اختیار بیماران و مراجعان خود قرار دهید، طراحی وب سایت شما را بطور کارآمدی اجرا نموده و همینگونه اصول و تکنیک های سئو در طراحی سایت پزشکی لحاظ می گردد به گونه ای که کاربران با جستجوی کلماتی همچون بهترین پزشک، متخصص جراحی، پزشک عمومی و در کل کلمات کلیدی مرتبط با تخصصتان به سایت شما رهنمون خواهند شد.

طراحی سایت درمانگاه، طراحی سایت آزمایشگاه طبی، طراحی سایت بیمارستانی و مراکز درمانی، طراحی سایت تجهیزات پزشکی از دیگر موضوعاتی است که پیام آوا در طراحی و اجرای آنها تبحر و تجربه متمادی دارد.

بطور نمونه از وب سایت های طراحی شده توسط پیام آوا در زمینه پزشکی می توان به سایت های : دکتر حامد باطنی، دکتر مجید کاظمی، دکتر سینا حافظی، دکتر آتوسا ضیغمی، دکتر رضا جباری، دکتر حسین روازاده، دکتر حسین دستغیب، سایت تجهیزات پزشکی درمان کالا، وب سایت درمانکده (نوبت دهی مطب پزشکان و دندانپزشکان) ، سایت بانک پزشکان،  و … اشاره نمود.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰

حقوقی

با طراحی سایت وکلا و یا طراحی وب سایت موسسات حقوقی اینگونه سایت ها می توانند مورد استقبال و استفاده مردم قرار گیرند و از سویی دیگر نیز منافع بیشماری را منتفع وکلا یا مدیران موسسات حقوقی نماید.

اهمیت طراحی سایت حقوقی

اکثر مردم در طول زندگی، شاید با مسایل حقوقی مواجه شده و نیاز به مشاوره و یاری جستن از وکیل خُبره داشته باشند.

حجم انبوه خواسته ها، شکایات و نیازهای حقوقی مردم و وجود پرونده های متعدد حقوقی، مسایل مربوط به کار و بیمه، ازدواج و طلاق، پرونده های کیفری، مالی، تنظیم قراردادها و … موجب شده اند که وکلا و موسسات حقوقی برای پاسخگویی سریع تر به درخواست ها و نیازهای مردم برای خود وب سایتی داشته باشند و از این طریق به مخاطبانشان خدمات مطلوبی ارایه دهند.

از آنجایی که اغلب مردم برای رفع مشکلات حقوقی خود به همه قوانین اطلاع و اشرافیّت ندارند لذا برای حل و فصل مسایل حقوقی خود و دستیابی به راهکارهای قانونی به وکلا یا موسسات حقوقی مراجعه می کنند.

طراحی سایت وکیل در امر ایجاد ارتباط بین مردم و وکلا روشی سریع و راهی مناسب است چرا که مراجعان می توانند مسایلی که بدون مراجعه حضوری قابل حل است از طریق وب سایت وکیل بصورت آنلاین حل نموده و در صورت نیاز به مراجعه حضوری، ابتدا برای گرفتن وقت و رزو از طریق وب سایت اقدام نمایند که در کل از اتلاف وقت و انرژی ارباب رجوع ها بطور چشمگیری کاسته خواهد شد.

طراحی سایت وکیلخدمات و امکانات طراحی سایت حقوقی

۱ – طراحی صفحه درباه ما

در این قسمت رزومه وکیل و یا سوابق کاری و فعالیت موسسه حقوقی بطور مشروح توضیح داده می شود.

۲- طراحی صفحه تماس با ما

اطلاعات تماس همچون آدرس و تلفن و ایمیل در این بخش جایگذاری می گردد.

۳-  طراحی صفحه خدمات

کلیه خدماتی که موسسه حقوقی یا وکیل به آنها می پردازد در این قسمت بیان می شود ، مواردی همچون پرونده های مالی، تنظیم قرارداد کار، موارد مربوط به بیمه، چک های برگشتی و …

۴ – طراحی بخش اخبار و مقالات

مطالب و اخبار حقوقی که با قوانین ارتباط دارند در این بخش درج می گردد. قوانین جدید در این قسمت به اطلاع مخاطبان سایت می رسد و در صورت تغییر یا حذف و اضافه شدن بند و تبصره های قوانین، مطالب مربوطه در سایت نیز به تبع آنها بروز رسانی می شود.

۵ – طراحی صفحه مشاوره

بخش مشاوره از مهمترین قسمت های طراحی وب سایت وکلا یا طراحی سایت حقوقی است که این سیستم برای ارایه مشاوره در زمینه های حقوقی مثل : موارد مربوط به ازدواج و طلاق، روابط کار، تهیه و تنظیم قراردادها و عقد قعود و … پیاده سازی شده و ارباب رجوع می تواند از طریق آنلاین نسبت به رزرو وقت اقدام نماید. در صورتی که مشکل وی از طریق غیر حضوری قابل حل باشد، مورد خود را در این قسمت مطرح ساخته و بعد از واریز مبلغ تعیین شده، کارشناس یا وکیل مربوطه پاسخ و راهنمایی لازم را از طریق فرستادن ایمیل به شخص یا تماس با وی انجام می دهد.

۶ – طراحی صفحه پیگیری

در طراحی سایت حقوقی یا طراحی سایت وکیل قسمتی برای پیگیری پرونده ها در نظر گرفته شده است تا کاربران از طریق وارد نمودن اطلاعات پرونده خود، از روند کار پرونده و اینکه در چه مرحله ای قرار دارد مطلع گردند.

7 – طراحی صفحات پرداخت آنلاین

از طریق ایجاد صفحات پرداخت آنلاین و نیز تعبیه درگاه بانکی در طراحی سایت وکلا یا طراحی سایت حقوقی، کاربر می تواند براحتی جهت اخذ رزرو یا مشاوره غیر حضوری مبلغ مربوطه را واریز نماید.

  • payam nn