سئو , طراحی وب سایت , طراحی وب

طراحی سایت و طراحی صفحات وب توسط متخصصین میهن وب گستر

سئو , طراحی وب سایت , طراحی وب

طراحی سایت و طراحی صفحات وب توسط متخصصین میهن وب گستر

  • ۰
  • ۰

طرحی وبسایت طلا

طراحی سایت طلا و جواهر درخشش مصنوعات تولیدی جواهرکاران و طلاسازان را دو صد چندان می کند.طراحی سایت زیورآلات و طراحی سایت صنایع دستی ارمغان آور بازارهای جدید برای مصنوعات جواهر و طلا و بدلیجات است. فروشندگان و سازندگان برای نمایش نمونه کارها و عرضه کالاهای گرانقیمت و هنری دیگر نگرانی نخواهند داشت چرا که طراحی سایت طلا و جواهر بعنوان پایگاه اینترنتی آنها بصورت ۲۴ ساعته همیشه در معرض دید مشتریان است.

اهمیت طراحی سایت طلا و جواهر

جواهرات رنگارنگ و قیمتی به دلیل ظاهر اغواگر و جادویی و همچنین بخاطر خواص درمانی و انرژی بخشی سنگ های قیمتی و همینگونه طلاجات از گذشته تاکنون بخاطر کمیاب بودن و جلای چشم نواز، انعطاف پذیری زیاد و مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون مورد توجه بشر بوده است. حرفه طلا کاری و جواهرسازی و فروش اینگونه اقلام از قدیم الایام تا کنون بوده و همچنان به حیات خود ادامه خواهد داد.

آنچه در این میان بدیهی بنظر می رسد اینست که روش های سنتی و قدیمی برای عرضه، فروش و بازریابی جواهرات و طلاجات امروزه دیگر کارآمد نبوده و راهکارهای نوینی را می طلبد که همانا فعالیت این گروه از مشاغل در عرصه فضای اینترنت است و این فعالیت با شکل گیری و ساخت وب سایت طلا و جواهرات امکانپذیر می باشد.

سرویس های طراحی سایت طلا و جواهر

امکانات و سرویس های طراحی سایت طلا و جواهر

شرکت طراحی سایت پیام آوا با توجه به نیازهای مشتریان و نوع فعالیت همچون فروش یا تولید زیورآلات ، جواهرات و صنایع دستی بخش های متنوعی را در طراحی  سایت طلا و جوهر مد نظر قرار داده و پیاده سازی می نماید؛ بطور اعم این امکانات عبارتد از :

  • طراحی صفحه درباره ما :

سوابق فعالیت و تجارب کاری، مجوزها و مهارت های کسب شده و ویژگی های منحصر بفرد و خصوصیات محصولات شما در این قسمت برای کاربران شرح داده می شود.

  • طراحی صفحه ارتباط با ما :

آدرس و تلفن های تماس با فروشگاه یا واحد تولیدی در این صفحه مندرج می گردد.

  • طراحی صفحه محصولات :

قبل از هر چیز در این قسمت محصولات به قسمت های مختلف مانند گردنبند، دستنبد، مدال، النگو، سنگ های قیمتی، سفارشی و … تقسیم بندی گردیده و در هر دسته، عکس های جذاب مدل های مربوط به هرکدام همراه با اطلاعاتی همچون عیار، گرماژ، مواد بکار رفته، وزن و… جایگزاری شده و برای کاربران قابل مشاهده  است.

  • پیاده سازی جداول نرخ طلا و سکه :

جدول ها و یا نمودارهای لحظه ای و آنلاین قیمت سکه و طلا جهت اطلاع کاربران در وب سایت پیاده سازی می گردد.

  • طراحی صفحه خدمات :

خدمات قبل و از  پس از فروش در این قسمت بیان می گردد. خدماتی مثل: تعمیر طلاجات، جواهرات و نقره جات، انواع آبکاری و نقره کاری، سایز کردن انگشتر، کارشناسی سنگ های قیمتی و …

  • طراحی بخش گالری :

تصاویر نمونه هایی از مدل های مختلف دستنبد، گردنبد ، انگشتر و … همچنین عکس طرح های جدید جواهرات و مصنوعات طلا بصورت پُر زرق و برق در گالری به نمایش در می آید.

۷ – طراحی صفحه اخبار

درج جدیدترین اخبار مربوط به موضوعات طلا، سنگ های قیمتی و تزئینی و جواهرات، اخبار مربوط به بازار و قیمت سکه و طلا در این صفحه برای مخاطبان بسیار جذاب خواهد بود.

۸ – طراحی صفحه مقالات

مطالب آموزشی در مورد نحوه انتخاب مصنوعات طلا، نقره، جوهرات و روش های تمیز کردن و راه های نگهداری و مراقبت از آنها، مقالات تحلیلی بررسی قیمت جواهر و طلاجات در بازار، ارایه اطلاعات در مورد موزه های مهم جواهرات جهان، معرفی طراحان بزرگ و صاحب سبک، پیش بینی وضعیت خرید و فروش سکه، زیورآلات و سنگ های قیمتی در روزهای آینده موجب افزایش بازدید سایت و جذب مخاطبان بیشتر خواهد شد.

۹- طراحی صفحه ضمانتنامه

این صفحه به شرایط و تاریخ صدور و اتمام گارانتی و ضمانتنامه های صادره در مورد مصنوعات طلا و جواهرات فروخته شده و نیز صدور شناسنامه معتبر برای جواهرات و سنگ های قیمتی اختصاص دارد.

۱۰ – امکانات دیگر

طراحی بخش مُدلینگ، اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی، معرفی محصولات جدید، قسمت محصولات محبوب و پُرفروش، بخش نظرسنجی، پنل ارسال پیامک، بخش تبلیغات، امکان مقایسه محصولات مشابه می تواند از بخش های دیگر ساخت وب سایت طلاجات و جواهرات باشد.

طراحی سایت موفق طلا و جواهر

پیام آوا طراح و سازنده وب سایت های پُر زرق و برق طلا و جواهرات

چشم نوازی و پُرزرق بودن طراحی سایت طلا و جواهر همانند ویترین فیزیکی مغازه و فروشگاه های عرضه کننده زیورآلات اصل مهم و اول شرکت پیام آوا در طراحی اینگونه وب سایت ها می باشد.

اصل دوم شرکت پیام آوا در پیاده سازی وب سایت زیورآلات و طراحی سایت صنایع دستی سرعت مناسب لود و بالا آمدن صفحات می باشد تا مخاطبان بتوانند براحتی به مشاهده مدل ها و مقایسه آنها با یکدیگر بپردازند.

رعایت استانداردها در ساخت سایت و اجرای اصول و تکنیک های سئو جهت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از اصول مهم دیگر پیام آوا در پیاده سازی وب سایت های طلا و جواهر می باشد.
جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات طراحی وب سایت بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


  • ۹۶/۰۳/۲۹
  • payam nn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی