سئو , طراحی وب سایت , طراحی وب

طراحی سایت و طراحی صفحات وب توسط متخصصین میهن وب گستر

سئو , طراحی وب سایت , طراحی وب

طراحی سایت و طراحی صفحات وب توسط متخصصین میهن وب گستر

۱۵ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وب سایت صنعتی

صنعتی

طراحی سایت صنعتی برای واحد های تولیدی

طراحی وب سایت صنعتی برای واحدهای تولیدی که در صدد بهره گیری از شیوه های نوین فروش و بازاریابی هستند و از طریق این روش ها به دنبال افزایش فروش و معرفی صحیح و کاربردی محصولات خود می باشند از اهمیت وافری برخوردار است. لذا مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی در صورتی که توجه خود را به طراحی سایت و بهینه سازی آن و بهره مندی از دستاوردهای جدید فناوری اطلاعات معطوف سازند می توانند بهتر از قبل نسبت به عرضه و معرفی کالاها و محصولات خود بپردازند.

طراحی وب سایت صنعتی  با نگاهی به ظرفیت های صنعتی در ایران

کارخانجات و کارگاه های صنعتی بزرگ و کوچک در کشورمان به وفور وجود داشته، و ایران از نظر صنعتی رتبه 35 جهان را در بین 238 کشور داراست و از پتانسیل ها و زمینه های توسعه صنعتی وافری برخوردار می باشد. بعنوان مثال می توان موارد ذیل را برشمرد:

وجود 950 شهرک صنعتی مصوب و تعداد700 شهرک صنعتی در حال بهربرداری در کل کشور، پتانسیل ها و مزیت های کشورمان در رشته های صنعتی از قبیل: وجود دانشگاه های صنعتی، پتروشیمی نفت و گاز، دانشگاه های جامع علمی و کاربردی و مؤسسات تحقیقات صنعتی، فرآورده های غذایی و آشامیدنی، تولید مبلمان و دیگر مصنوعات چوبی و فلزی و یا شیشه ای، صنایع دستی، استخراج کانه‌های معدنی، قطعه و مجموعه سازی، کشاورزی و دامپروری و شیلات، مواد شیمیایی، چرم سازی و زیرمجموعه های وابسته همچون کیف و کفش، مصالح ساختمانی، وجود مراکز آموزش فنی و حرفه ای مجهز و مراکز آموزش فنی شرکتهای بزرگ صنعتی، وجود صنایع مادر پیشرفته، صنایع تبدیلی.

با توجه به موارد ذکر شده، انعکاس فعالیت ها ، خدمات و محصولات هر کدام از واحدهای صنعتی مذکور در عرصه جهانی اینترنت از طریق طراحی سایت صنعتی یا طراحی سایت کارخانه جات می تواند در رشد و توسعه صنعتی کشورمان گامی موثر باشد.

 اهمیت طراحی وب سایت صنعتی برای مراکز و واحدهای تولیدی و صنعتی

با توجه به مقدمه مذکور، از آنجایی که امروزه معرفی و فروش محصولات و خدمات از حالت سنتی خارج شده و شیوه های نوین بر پایه اطلاعات و فناوری جایگزین گشته است، نیاز شرکت ها و واحدهای تولیدی و کارخانه ها را به برخورداری از یک سایت کارآمد بیش از پیش نمایان می سازد و کارخانه ها و مراکز صنعتی جهت شناساندن محصولات و خدمات خود  و یا برای فروش آنلاین محصولات در اینترنت نیازمند طراحی وب سایت صنعتی می باشند. نظر به اینکه رقابت بالایی در معرفی و فروش محصولات در عرصه صنعت وجود دارد وهمچنین با توجه به گسترش ارتباطات و مراودات تجاری با خارج از کشور، طراحی سایت صنعتی می تواند کمک شایانی در جهت پیشبرد اهداف کارخانجات و مراکز صنعتی باشد.

همجواری ایران با کشورهای جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، ترکیه، عراق،

ارمنستان، امارات و دسترسی به بازارهای اروپا و آسیای میانه، وجود پالایشگاه و مجتمع های پتروشیمی و کارخانه های بزرگی نظیر تراکتور سازی، ماشین سازی، فولاد و کارخانجات تولید کننده نیروی محرکه، قطعه سازی و قالب سازی و واحدهای صنایع غذایی، صنایع فرش و چرم زمینه مساعدی را فراهم آورده و عمده ترین صادرات محصولات ایران به کشورهای چین، عراق، امارات عربی متحده، روسیه، افغانستان و هند صورت می گیرد. جهت ارتباط آسانتر و موثرتر با بازارهای کشورهای خارجی علی الخصوص مراکز فروش و بازار کشورهای همسایه و همچنین برای عقب نماندن از سهم تجارت خود در بستر اینترنت، نیازمند داشتن یک سایت حرفه ای  صنعتی (بویژه دو زبانه یا چند زبانه بین المللی) می باشند. سایتی که علاوه بر معرفی خدمات و محصولات واحد صنعتی مربوطه، پاسخگوی نیاز مشتریان نیز باشد.

طراحی وب سایت صنعتی و نظر سنجی مشتریان

طراحی سایت بر پایه ی اصول و المان های یک سایت صنعتی، علاوه بر ایجاد ارتباط دوسویه بین مشتریان و واحد صنعتی از طریق بخش ارتباط با مشتریان، با کسب آراء و نظرات آنها می تواند معایب محصولات را از نظر مخاطبان شناسایی نموده و نسبت به رفع آنها اقدام نماید که در نتیجه رضایت مشتریان را فراهم آورده و فروش بیشتر و مدوام محصولات را تضمین می کند.  

طراحی سایت صنع تی برای افزایش فروش و پیشرفت صنع ت کاربرد دارد

بخش های مختلف طراحی سایت صنعتی

مواردی که در طراحی وب سایت صنعتی بایستی مد نظر قرار بگیرد به اجمال عبارتند از :

1 -  تاریخچه معرفی کارخانه یا واحد صنعتی

2 -  معرفی خدمات

3 – گواهینامه ها و استانداردهای کسب شده

4 -  بخش محصولات به همراه مشخصات و ویژگی های آنها

5 -  لیست نمایندگی ها و خدمات پس از فروش محصولات

6 - معرفی پروژه های در دست اجرا ومعرفی پروژه های آتی

7 - اخبار و مقالات در زمینه کاری

8 - باشگاه مشتریان

9- بخش ارتباط با مشتریان و نظر سنجی از مشتریان

موارد فوق فقط تعدادی از قسمت های یک سایت صنعتی محسوب شده و با توجه به نیاز و نوع فعالیت واحدهای صنعتی، بخش های متنوع دیگری نیز می توان در نظر گرفت.

industrial what is

میهن وب گستر متخصص طراحی سایت های صنعتی

شرکت طراحی سایت "میهن وب گستر" با چندین سال سابقه در زمینه طراحی و بهینه سازی سایت در زمینه های مختلف از جمله سایت های صنعتی، با تکیه بر دانش و تجربه طراحان و برنامه نویسان خود، نیازهای مراکز صنعتی و کارخانجات موجود در شهرک های صنعتی و مناطق مختلف کشورمان را شناسایی نموده و با توجه به نوع فعالیت آنها و همراستا با استراتژی  و اهداف آنها، اقدام به طراحی و پیاده سازی سایت های صنعتی و بهینه سازی و ارتقای رتبه و جایگاه ها اینگونه سایت ها در موتورهای جستجو مانند گوگل نموده و آمادگی و اهتمام خود را جهت ارایه خدمات خود به مراکز و واحدهای صنعتی اعلام می دارد. لذا برای برخورداری از یک  سایت صنعتی حرفه ای و بهینه که بتواند کسب و کار شما را بهبود دهد و در نتیجه موجب افزایش مشتریانتان  گردد می توانید با  شرکت میهن وب گستر تماس بگیرید.

از جمله نمونه سایت های صنعتی طراحی و اجرا شده توسط میهن وب گستر می توان به وب سایت های: شرکت خودرو سازی کارمانیا، صنایع غذایی بهروز، گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز، شرکت دنون سحر(دنت)، شرکت کرمان موتور، کوشا معدن، شرکت آلمینیوم المهدی هرمزال، شرکت ایر تویوتا، شرکت تهویه، شرکت نفت فلات قاره ایران، شرکت توسعه کارگزاری عظیم خودرو، شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو، صنایع چوب و کاغذ ایران، صنایع غذایی دانشگاه آزاد ورامین، شرکت جیلران موتور و ... اشاره نمود.

طراحی وب سایت صنع تی باعث افزایش بهروری در شرکت های صنع تی میشود

 هزینه طراحی وب سایت صنعتی

هزینه طراحی و اجرای سایت صنعتی با توجه به میزان حجم کاری و زمان بَری اجرای پروژه و امکانات ایجاد شده در وب سایت سنجیده می شود.

برای مشاوره رایگان و همچنین اطلاع از سایر خدمات و مزایای شرکت فناوری اطلاعات میهن وب گستر با با شماره ۷۷۴۷۶۶۳۱-021 یا از طریق ایمیل info@mihandesigner.ir با کارشناسان ما ارتباط برقرارنمایید. 

  • payam nn
  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت خبری در کل از نظر محتوایی به دو دسته:  سایت های خبری عمومی (یعنی تمامی اخبار را در موضوعات و زمینه های مختلف ارایه می دهند) که از نمونه سایت های خبری برای این دسته: سایت " خبرگزاری ایسنا "، سایت خبری " برترین ها " و یا سایت " تابناک " را می توان نام برد.  و سایت های خبری تخصصی (یعنی صرفا در زمینه ای خاص یا موضوعی تخصصی) خبرها را درج و منتشر می نمایند. برای این نوع سایت ها به چند مثال زیر اکتفا می شود:

سایت " ایران اکونومیست " به اخبار اقتصادی؛ سایت " ستاد ویژه توسعه فناوری نانو " به خبرهای نانوتکنولوژی؛ سایت " خبر ورزشی " به رویدادهای عرصه ورزش ؛ سایت " صنعت نیوز " که به خبرهای حوزه صنایع می پردازند.

سایت های دیگری نیز اصطلاحا با عنوان " خبر خوان " وجود دارند که خبرها را از سایت های خبری دیگر فراخوانی  نموده و تیتر خبر و گاها خلاصه ای از آن را می آورند که کاربر با کلیک بر روی تیتیر خبر یا روی گزینه " ادامه " به سایت منبعی که خبر از آنجا آورده شده است، وارد می گردد.  اینگونه سایت ها در زمره طراحی سایت خبرخوان قرار می گیرد.

اهداف طراحی وب سایت خبر

اولین و اصلی ترین هدف و کاربرد طراحی سایت خبر ارایه خبرهای دست اول و جدید به مخاطبان است. این نکته مهم که اخبار قرار گرفته در سایت خبری باید به روز باشند اولویت مهمی است چرا که اخبار قدیمی و به اصطلاح اخبار سوخته هیچ ارزشی برای مخاطبان ندارد.

در اخبار سه اصل : 1 - تازگی  2 – جذابیت 4 – جنبه اطلاع رسانی باید رعایت شده باشد. اصل اول بایستی در همه خبرها لحاظ گردد و اصل دوم و سوم در درجه بعدی قرار دارند، هر خبر می تواند هر کدام از این دو مورد را به تنهایی یا با هم داشته باشد. مثلا خبری با تیتر " کوتوله های سبز در زمین فرود آمدند " از جنبه جذابیت برخوردار است و خبری تحت عنوان " شرایط پرداخت وام مسکن در سال 95 اعلام شد " از جنبه اطلاع رسانی نظر مخاطبان را به خود جلب می نماید.

طراحی سایت های خبری معروف جهان

اغلب خبرگزاری های معروف و معتبر جهان علاوه بر داشتن رسانه های مکتوب و یا شبکه های تلویزیونی و رادیویی دارای سایت خبری (اکثرا سایت خبری چند زبانه) نیز می باشند تا از طریق آن مخاطبان خود را بیشتر تحت پوشش قرار داده و نیز افراد جدیدی را به سمت خود جذب نمایند. از اینگونه می توان به وب سایت های خبری: آشیوتدپرس،  BBC , CNN , Fox news اشاره نمود .

طراحی سایت خبری با asp.net

asp.net تکنولوژی مبتنی بر سرویس دهنده بوده که سریعترین زبان برنامه نویسی در وب برای طراحی و پیاده سازی سایت های خبری جهت افزایش سرعت لود صفحات سایت توسط طراحان سایت بکار گرفته می شود.

امکانات طراحی وب سایت خبری

  • منو

در وب سایت خبری طراحی منو و نحوه چیدمان آن برای سهولت دسترسی کاربران و جلوگیری از سردرگمی آنها حائز اهمیت است. مثلا در سایت های خبری عمومی موضوعاتی همچون : اجتماعی ، فرهنگی، سلامت و ... در منو بطور جداگانه طراحی  شده و اخبار مربوط به هر کدام در قسمت های تعیین شده قرار می گیرد. یا بطور مثال در سایت خبری تخصصی مربوط به اقتصاد عناوینی مانند : بورس، بانک، سکه و طلا و ... بطور جداگانه پیکر بندی می شوند.

  • سطوح دسترسی 

در سرویس های خبری برای مواردی مانند: تولید، ویرایش، اجازه مشاهده، حق انتشار و خروج از انتشار امکان تنظیم سطح دسترسی وجود دارد.

  • دسته بندی

موضوعات اخبار و مطالب را بصورت گروهی و زیر گروهی (سرویس ها و زیر سرویس ها) می توان طبقه بندی نمود.

  • ارسال خبر

قابلیت تولید و ارسال خبر توسط اعضای تحریریه و یا خبرنگاران افتخاری در سایت مهیا شده است.

  • مدیریت متون

متن اخبار توسط نرم افزارهای ویرایشگر قابل مدیریت است.

  • عکس و فیلم

قابلیت بارگزاری عکس، فیلم ، صدا و با امکانات جستجو برای استفاده در گزارش‌های تصویری و داخل اخبار وجود دارد.

  • تعیین خروجی خبر

تعریف و مشخص نمودن خروجی خبر (خروجی عمومی، News Ticker، Breaking News، اسلایدر، صوتی و تصویری) از قابلیت های دیگر طراحی سایت خبری می باشد.

  • تعریف و تعیین نوع خبر

عنوان، روتیتر، لید، کلیدواژه ها، توضیحات متا و پیکره خبر قابل تعیین و ایجاد است.

طراحی وب سایت خ بری میتواند باعث بازدیدکنند یبشتر خب ر شود

  • قابلیت الصاق واتر مارک ( Watermark )

قابلیت الصاق واتر مارک به تصاویر یا ویدئوها وجود دارد. واتر مارک یعنی قرار دادن نام سایت و یا لوگو بر روی عکس و تصاویر جهت اختصاصی نشان دادن آن عکس یا ویدئو که مشمول حق کپی رایت می گردد.

  • پخش آنلاین ویدئو

این قابلیت جهت بارگذاری و پخش آنلاین ویدئو در خبر به همراه پلییر اختصاصی فراهم شده است. دانلود ویدئو و یا اشتراک گذاری آن توسط کاربران در شبکه های اجتماعی نیز از ویژگی های دیگر طراحی سایت خبری است.

  • جستجو

اخبار و مطالب بر اساس موضوع، عنوان، تاریخ انتشار و ... قابل سرچ می باشند.

  • آمار

تعداد بازدیدکنندگان اخبار و مطالب بطور روزانه، ماهیانه و سالیانه قابل ثبت است.

  • مدیریت ماژول ها

امکان ایجاد اخبار جدید در قسمت تازه ها، اخبار پربیننده در قسمت پر بازدیدها بر اساس میزان مشاهده و همچنین اخبار داغ و ویژه و نیز قابلیت نظر سنجی از امکانات وب سایت های خبر محسوب می گردد.

  • زمانبندی

تعیین اینکه پست یا خبری در چه تاریخی برای مشاهده عموم در سایت منتشر گردد وجود دارد.

  • مدیریت تبلیغات

تبلیغات به شکل های مختلف مانند : بنر گرافیکی و متحرک، متنی، شبکه ای  و ... را می توان مدیریت نمود.

  • اطلاعات تماس

شماره های تماس و آدرس فیزیکی دفتر خبرگزاری در این قسمت می تواند ذکر گردد.

  • مدیریت دیدگاه ها

دیدگاه ها و نظرات ثبت شده کاربران برای اخبار توسط مدیر سایت قابل حذف یا انتشار بر روی سایت است.

  • آرشیو

تمامی اخبار بر اساس زمان انتشار بایگانی شده و کاربر در صورتی که به دنبال خبر تاریخ گذشته ای می گردد می تواند با جستجوی نام خبر یا موضوع آن و در صورت نیاز با کمک جستجوی پیشرفته به نتیجه برسد.

  • RSS

امکان سرویس های خروجی اخبار RSS بصورت دسته بندی شده در طراحی وب سایت خبری مد نظر قرار گرفته شده است.

طراحی  وب سایت خب ری

مزایای طراحی سایت خبری توسط میهن وب گستر

با توجه به اینکه سایت های خبری بازدیدکنندگان زیادی دارند سرعت لود شدن صفحات در طراحی سایت خبری بسیار حائز اهمیت است. میهن وب گستر با استفاده از روش های حرفه ای و استفاده از زبان برنامه نویسی asp.net که یکی از سریع ترین زبان های برنامه نویسی وب می باشد سایت های خبری را با سرعت لود بالا طراحی می نماید.

از آنجایی که امروزه استفاده از گوشی های اندروید عمومیت یافته است و لذا کاربران از طریق آن بیشتر با دنیای اینترنت مأنوس شده اند ، لذا مراجعه آنان به سایت های خبری نیز بالطبع افزونتر شده است از همین رو میهن وب گستر نسخه موبایلی سایت های خبری طراحی شده را پیاده سازی کرده و آنها را برای نمایش مناسب در صفحات موبایل و تبلت ها بهینه سازی نموده است.

در میان انبوه وب سایت های خبری ، برای اینکه سایت خبری شما حرف اول را بزند و همچون نگینی بدرخشد بایستی از سئوی قوی برخوردار باشد لذا متخصصان شرکت ما با تحقیق بر روی کلمات کلیدی که کاربران آنها را بیشتر سرچ می نمایند، با رعایت موازین و اصول سئو، طراحی وب سایت را با توجه به استانداردهای موتورهای جستجوگر طراحی و اجرا می نمایند.

هزیه طراحی سایت خبر

میزان زمان صرف شده برای طراحی و اجرای سایت و نیز ارزش کاری، دو معیار برای تعیین هزینه ها می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از مشاوره رایگان با شماره ۷۷۴۷۶۶۳۱-۰۲۱ یا از طریق ایمیل info@mihandesigner.ir با کارشناسان میهن وب گستر ارتباط برقرار نمایید.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰

وب سایت فلش

طراحی سایت فلش میتواند طراحی زیبای باشد

 طراحی سایت فلش (flash)، وب سایت شما را از دیگران متمایز می کند و شما متفاوت تر از رقبای خود دیده خواهید شد.

جادوی انیمیشن ، رقص رنگ ها، افکت های متحرک ، موسیقی و جلوه های خاص بصری و تصویری و ... از المان های جذاب کننده وب سایت فلش می باشند.

زمینه های کاربرد سایت فلش

وب سایت های فلش بیشتر برای شرکت ها و واحدهای تولیدی صنعتی که نیاز به نمایش محصولات خود که تمایل دارند محصولات و یا خدماتشان بصورت برجسته و دارای رنگ و لعاب بیشتر و بصورت جذاب و رویایی در نظر بینندگان درآمده و آنها را محسور خود نماید، یا نمایش کالای لوکس و خاص کاربرد دارد.

همچنین برای طراحی سایت هنری (از جمله بازیگران، هنرمندان و ...) و یا طراحی سایت معماری که جنبه های زیباشناختی و المان های گرافیکی در آنها حائز اهمیت است، از فلش استفاده می شود.

رقابت شرکت ها در طراحی وب سایت فلش

با گسترش و بکارگیری تکنولوژی های مختلف و شیوه های مختلف در طراحی وب سایت، رقابت تنگاتنگی بین شرکت های طراحی و یا سازندگان وب سایت وجود داشته و هر کدام با استفاده و بهرگیری از روش های نوین سعی در حرفه ای بودن و برتر نشان دادن خود داشته و یکی از مکانیزم های طراحی سایت برای قدرت نمایی و ارایه سایت جذاب، سایت های فلش می باشد.

طراحی وب سایت flash با خلاقیت بالا

طراحی وب فلش و خلاقیت

پهنه گسترده و وسیع اینترنت برای خارج شدن از یکدستی و نیز ارایه سایت های متفاوت و جدید با بهرگیری از فناوری های نوین، با خلاقیت و ابتکار طراحان سایت مبتکر و خلاق، گونه های مختلفی از وب سایت ها را به منصحه ظهور نشانده که یکی از آنها سایت فلش می باشد.

ارجحیت وب سایت فلش

آنچه پُر واضح است، گرافیک و ظاهر زیبا و شکیل سایت های فلش بوده که درجه و ارجحیت آنها را نسبت به سایر سایت ها نشان می دهد. کابران در بازدید از اینگونه سایت ها احساس خستگی ننموده و نیز بدلیل عدم یکنواختی در کلیّت سایت، از ماندن در سایت و بازدید از آن لذت می برند.

مزایای طراحی وب سایت فلش

همانگونه که در ابتدا ذکر گردید استفاده از جلوه های تصویری و بصری زیبا، و  پویا نمایی در طراحی وب سایت فلش، باعث گرافیک جذاب سایت شده در نتیجه بیننده را به خود جذب می کند.

معایب سایت فلش

اغلب این سایت ها بدلیل گرافیک بالا ، سنگین بوده و سرعت لود شدن سایت پایین می باشد، همچنین محتوای اینگونه سایت ها برای موتورهای جستجوگر قابل خواندن نیست. که این مورد بیشتر در مورد سایت های فول فلش محسوس بوده و در آنها قابلیت ایندکس شدن از بین رفته است.

نسخه وب فلش

بدلیل معایبی که ذکر گردید در اغلب موارد از سایت فلش در کنار وب سایت اصلی تحت نام " نسخه فلش سایت " استفاده می شود تا بر میزان بازدیدکنندگان و قدرت سایت اصلی بیفزاید چرا که ظاهر زیبای سایت های فلش باعث ماندن بیشتر کاربران در سایت شده و آنها را به بازدید از محصولات، بیشتر ترغیب می کنند.

انواع سایت فلش

فول فلش ((Full Flashّ

  • تمای اجزاء و قسمت های مخلتف اینگونه سایت ها بصورت متحرک بوده و توسط المان های پویا نمایی از حالت سکون خارج شده اند. و برای ساخت آنها فقط از تصاویر متحرک استفاده می شود.

فلش سه بعدی

  • طراحی اینگونه سایت ها که نسبت به طراحی انواع دیگر سایت ها پیچیده تر بوده و تخصص بیشتری را می طلبد و در ساخت آنها از تصاویر و انیمیشن های سه بعدی استفاده می گردد.

فلش استاتیک

  • محتوا و اطلاعات سایت های فلش استاتیک توسط مدیر سایت قابل تغییر نبوده و معمولا ثابت هستند، و برای ایجاد تغیرات در آنها بایستی شرکت سازنده سایت اقدام نماید.

فلش داینامیک

  • قابلیت تغییر محتوا و اطلاعات موجود در اینگونه وب سایت ها توسط مدیر یا مدیران سایت امکانپذیر می باشد.

طراحی سایت فلش با گرافیک زیبیبا و شکیل

ویژگی های طراحی وب سایت فلش توسط میهن وب گستر

کارشناسان میهن وب گستر همیشه بر این باور هستند که با ابتکار و خلاقیت بایستی ایده و حرف جدیدی در زمینه طراحی سایت مطرح و در عمل پیاده سازی نمود. لذا با بکارگیری هنر و خلاقیت خود همچنین با دانش کد نویسی و استفاده از زبان های برنامه نویسی و بکارگیری تکنولوژی های نوین با تلفیق دانش و هنر سعی در طراحی وب سایت های فلش و سایت های هنری دارند به گونه ای که علاوه بر داشتن جذابیت های بصری، پاسخگوی نیاز مشتریان نیز باشد. طراحی وب سایت فلش فارسی به جهت اینکه مشتریان بیشتر خواهان آن هستند و نیز اهتمام به طراحی اینگونه سایت ها با در نظر گیری محیط کاربر پسند از تخصص های میهن وب گستر است. مدیران صنایع که کالای خاصی تولید می نمایند و یا صاحبان آتلیه های هنری، هنرمندان و آرچتکت ها برای برخورداری از سایت فلش و متفاوت و زیبا می توانند با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایند.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰
طراحی سایت ساختما نی معمار

طراحی سایت معماری که در راستای اهداف کاری شرکت های عمرانی و ساختمانی و یا مهندسان معمار و یا تکنسین های دکوراتیو پیاده سازی و اجرا می گردد، از کم هزینه ترین روش های تبلیغی برای ارایه نمونه کارها و نیز عرضه ایده های جدید معماری و دکوراسیون داخلی می باشد.

طراحی سایت معماری و مجموعه مشاغل مرتبط با ساختمان

طراحی سایت معماری و ساختمانی به صورتی انجام می گیرد تا شرکت های ساختمانی بتوانند پروژه های انجام شده یا در دست انجام و همچنین پروژه های در حال بهره برداری و... را با شرح مفصل برای آنها در وب سایت به نمایش بگذارند. شرکت های معماری و عمرانی با طراحی سایت معماری و ساختمانی دیگر محدودیت مکانی و زمانی برای نمایش و ارایه رزومه و نمونه کارهای خود نخواهند داشت.

در اجرای امور ساختمانی و بنا نهادن یک بنا ، خیل عظیمی از گروه های فنی و حرفه ها و مشاغل نقش دارند از جمله: شرکت های ساختمانی، مهندسان عمران و نقشه برداران، تجهیزات و تاسیسات ساختمانی، فروشندگان مصالح ساختمانی، معماران داخلی، گروه هایی که به اجرای نما و زیبایی ظاهری ساختمان می پردازند و ... هر کدام از این شرکت ها و مشاغل نیز می توانند برای خود از وب سایت حرفه ای جهت اطلاع رسانی خدماتشان برخوردار باشند.

مثلا طراحی سایت مصالح ساختمانی، یا طراحی سایت تاسیسات و تجهیزات ساختمان برای شرکت ها یا فروشگاه هایی  که  لوازم ساختمانی و مصالحی برای فروش عرضه می نمایند یا به اموری همچون لوله کشی، برق کاری، تجهیزات ایمنی ساختمان و ... می پردازند می توانند خدماتشان را معرفی نموده یا محصولات خود را از طریق ثبت سفارش آنلاین به فروش برسانند.

طراحی سایت مع ماری میتواند باعث فروش بیشتر شودملزومات و قسمت های مختلف طراحی وب سایت معماری

با توجه به نیاز و همچنین حیطه و گستره فعالیت شرکت ، بخش های مختلفی را در طراحی وب سایت معماری و یا سایت شرکت ساختمانی می توان در نظر گرفت، از بخش های پر کاربرد موارد ذیل قابل ذکر است:

  • رزومه

در طراحی سایت شرکت های فنی و مهندسی ساختمان و یا گروه مهندسین معمار سوابق کاری و همچنین برشمردن نام پروژه های تکمیل شده به همراه بازه زمانی هر کدام در قسمت رزومه بازگو می شود. گواهینامه های صلاحیت، مجوزها، گواهینامه های بین المللی و داخلی و استانداردهای کسب شده نیز در این قسمت و یا بصورت بخش جداگانه ای درج می گردد.

  • پرسنل

معرفی کادر فنی (تکنسین ها و آرشیتکت ها) و برشمردن تخصص و درجه علمی هر کدام در این قسمت ذکر می گردد.

  • خدمات

با توجه به توانایی و حیطه کاری شرکت، خدمات طبقه بندی شده و می توان به شرح و تفصیل در مورد هر یک پرداخت. خدماتی از جمله : معماری داخلی و دکوراسیون منازل و واحدهای تجاری و اداری و یا ویلا، طراحی و اجرای فضاهای نمایشگاهی، پارتیشن بندی، بازسازی و تغییر کاربری فضا، تهیه نقشه های معماری، اجرا و استفاده از مصالح ساختمانی نوین و خاص همچون اجرای ورق های پلی کربنات، اجرای صفحات کرین ، بلوک های یونولیتی پلی استایرن و ...

  • نمونه کارها

این بخش از ملزومات مهم سایت های معماری و ساختمانی است و به دو قسمت پروژه های در حال انجام و پروژه هایی که قبلا انجام شده و به بهره برداری رسیده اند تقسیم می گردد. تصاویر هر پروژه به همراه توضیحاتی همچون نام ، متراژ و زیر بنا، ویژگی ها، متد و شیوه و مراحل اجرای عملیات ساختمانی در هر کدام از موارد ذکر می گردد.

  • گالری

در طراحی سایت معماری ایجاد گالری جهت آشنایی بصری بازدیدکنندگان با کارهای انجام یافته توسط شرکت یکی از اولویت هاست. در این قسمت عکس های با کیفیت و جذاب از هر پروژه که از نماهای مختلف گرفته شده همراه با زیرنویس عکس ارایه می گردد.

  • تجهیزات

ماشین آلات و ادواتی که شرکت از آنها برخوردار بوده و در فعالیت های خود بکار می برد در اینجا برای نشان دادن توانایی های شرکت ذکر می گردد.

  • ویدئو

زبان فیلم برای نمایاندن مراحل اجرای پرژه ها و زوایای مختلف آن برای کاربران می تواند جذاب باشد.

 سا ختمان و طرا حی  وب سایت

  • ایده ها

خلاقیت در اجرای دکوراسیون داخلی و معماری حرف اول را می زند. لذا در این قسمت می توانید ایده های جدید و بکر خود را که ناشی از تجربه و خلاقیت شماست به بازدیدکنندگان سایت با شکل شماتیک و یا طرح های انتزاعی همراه با توضیح، انتقال دهید ، از اینرو به حتم افرادی که دنبال تنوع هستند جهت اینکه شما ایده خود را در منزل یا دفتر کاری آنها به اجرا در آورید با شما تماس خواهند گرفت.      

میهن وب گستر متخصص طراحی سایت معماری و طراحی سایت ساختمانی

همانگونه که دستاورد امور و تکنیک های معماری، زیبایی بخشیدن و دلنوازی به فضای خانه یا محیط کاری می باشد لذا در طراحی سایت معماری مقوله ظاهری و گرافیک سایت از اهمیت شایانی برخوردار است چرا که کاربر با وارد شدن به یک وب سایت معماری بایستی محو زیبایی سایت شده و با آن ارتباط ذهنی برقرار نماید. لذا میهن وب گستر پیاده سازی گرافیک اختصاصی و چشم نواز را در طراحی اینگونه سایت ها سرلوحه خود قرار داده است.

میهن وب گستر بهینه سازی وب سایت معماری را با توجه به الگوریتم های موتورهای جستجو از جمله گوگل به گونه ای انجام می دهد که کاربر در جستجوی کلمات کلیدی همچون بهترین معماری، معماری زیبا، تجهیزات ساختمان، تاسیسات ساختمان و یا در جستجوی نام مصالح ساختمانی به سایت شما هدایت گردد، از اینرو شما با قرار گرفتن در صفحات اول موتورهای جستجوگر کاملا در معرض دید قرار گرفته و رونق کسب و کار شما تضمین خواهد شد. 

از نمونه کارهای طراحی سایت معماری و عمرانی / ساختمانی طراحی و اجرا شده توسط شرکت فناوری اطلاعات میهن وب گستر می توان سایت های ذیل را نام برد:

شرکت ساختمانی مه میل سازه، شرکت عمرانی پارسازه، شرکت فنی مهندسی فرین اندیشه ماندگار ، شرکت ساختمانی عطاردیان ، شرکت بسپارپی ایرانیان ، شرکت تاسیساتی و ساختمانی پادیاو سازند ، کاغذ دیواری پلاستر ، شرکت مهندسین ساختمانی فریاب جنوب

هزینه طراحی سایت معماری

با توجه به حجم کاری و زمان صرف شده برای طراحی و برنامه نویسی سایت معماری یا سایت ساختمانی و عمرانی هزینه ها برآورد و اعلام می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با متخصصان ما تماس بگیرید.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰

estate site design

مشاوره املاک و طراحی وب املاک

طراحی سایت املاک ، طراحی سایت آژانس مسکن، طراحی سایت تعاونی مسکن برای دسترسی سریع جویندگان واحد مسکونی یا واحد تجاری انجام می گیرد. تا کنون به جواب پرسش های زیر اندیشیده اید:  

سریع ترین و بهترین راه برای پیدا کردن خانه یا مغازه مورد نظرتان جهت خرید یا اجاره چیست؟

آیا روش های قدیمی مراجعه حضوری به بنگاه های املاک، هزینه و وقت شما را هدر نمی دهد؟

آیا از اینکه در یک لحظه بتوانید تمام موارد مربوط به رهن، اجاره و فروش واحدهای مسکونی یا تجاری را مشاهده ، بررسی و مقایسه نمایید خشنود و راضی نخواهید شد؟

طراحی سایت املاک همه موارد فوق را برای شما فراهم می نماید. وب سایت بنگاه املاک و تعاونی مسکن راهکاری مناسب برای مرتفع نمودن تمامی نیازهای شما در زمینه املاک و مستغلات بوده واز جستجوهای بی نتیجه و رفت و آمدهای حضوری مکرر که گاها ً نیز درصد موفقیت کمتری دارند خلاص خواهید شد.

فواید طراحی سایت املاک

ارایه اطلاعات مبسوط و کامل  مربوط به خرید و فروش، رهن و اجاره املاک، مشارکت در ساخت و ساز و ... در سریع ترین زمان ممکن

صرفه جویی هزینه ، کاهش مراجعات حضوری و جلوگیری  در وقت موجر و مستاجران یا خریداران و صاحبان ملک و بنگاه داران املاک

وب سایت املاک بصورت 24 ساعته همیشه در اختیار و دسترس جویندگان واحدهای مسکونی و یا تجاری و اداری بوده و همچنین از ماندگاری بسیار زیادی برخوردار است، چرا که اکثر آگهی های خرید و فروش یا رهن و اجاره املاک و مستغلات درج شده در روزنامه ها ، تراکت ها و ... از عمر یکی دو روزه برخوردارند. همچنین تبلیغ واحدهای مسکونی یا تجاری در سایر رسانه ها از جمله تلویزیون هزینه های هنگفتی داشته در حالیکه شما با پرداخت یکبار هزینه معقول از وب سایتی برای همیشه برخوردار می شوید.

امکانات و خدمات طراحی وب سایت بنگاه املاک

خدمات و امکاناتی که در یک سایت آژانس املاک می تواند ارایه گردد بطور خلاصه موارد ذیل را شامل می شود :

1-   جستجو

این گزینه در طراحی سایت بنگاه املاک از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. کاربرمی تواند با وارد کردن عنوان کلی مورد نیاز خود ، مثلا با وارد نمودن آپارتمان در تهران تمامی موارد مربوط به فروش و اجاره آپارتمان در این شهر را مشاهده نماید. همچنین امکان جستجوی پیشرفته نیز در سایت لحاظ گردیده است که کاربر بر اساس نوع ملک ، قیمت ، محدوه مکانی و ... می تواند ملک مورد نظر خود را بیابد.

طراحی وب املاک و جستجو ساختمان

2-   نقشه

محدوده جغرافیایی هر ملکی که مد نظر شماست بر روی نقشه به نمایش در می آید و از امکان بزرگنمایی نیز برخوردار است.

3 - طبقه بندی و تفکیک

املاک براساس نوع همچون آپارتمان ، واحد مسکونی شخصی ، ویلا ، تجاری، اداری ، کلنگی ، زمین و ... یا بر اساس رهن و اجاره ، خرید و فروش ،  مشارکت تقسیم بندی و تفکیک می گردند.

4 - فروش ویژه

در این بخش ، املاکی که به دلیل عجله یا نیاز صاحب ملک برای فروش هر چه زودتر و یا هر دلیل دیگر با شرایط خوب و قیمت پایین در معرض فروش قرار گرفته است، معرفی می گردد.

5 - اخبار

مطالب و اخبار مربوط به مسکن و واحدهای تجاری، اخبار مزایده یا قوانین و اطلاعیه ها در مورد مستغلات در این بخش ذکر می گردد.

6- توضیحات

در این قسمت مشخصاتی از جمله: آدرس ملک، متراژ و زیر بنا ، تعداد طبقات، تعداد اتاق ها، تعداد واحدهای موجود در هر طبقه ، وضعیت آب، برق، گاز، وجود یا عدم وجود امکانات رفاهی همچون: آسانسور، حصار کشی، پارکت، دیوار پوش، سقف کاذب، کابینت، پرده ، کرکره و ...، نوع ملک ، شماره مرجع ، نام مشاور ملک ، نوع معامله ، حمام و سرویس بهداشتی ، وضعیت  ثبتی و سند ملک، عمر ملک و مواردی از این قبیل درج می شود.

7 - عکس و فیلم

عکس نمای بیرونی ساختمان و همچنین نماهایی از قسمت های مختلف خانه یا مغازه را می توان در این قسمت قرار داد. علی الخصوص جایگزاری فیلم و عکس نما و امکانات در مورد ویلا بسیار مهم است، چرا که ویلاها اکثرا در خارج شهر بوده و جهت رفاه مشتریان و آشنایی اولیه آنها بدون مراجعه حضوری این گزینه می تواند مفید واقع شود.

طراحی سایت املاک برای هر مشاوره املاکی لازم است

8 - املاک اکازیون

در طراحی سایت بنگاه مسکن این امکان را می توان فراهم نمود که در صورتی که مالک هزینه ای را به مدیر سایت بپردازد، آگهی ملک وی بصورت برجسته تر و ویژه در صفحه اصلی و قسمت اسلایدشو با تصایر بزرگ به نمایش در بیاید. 

9- امکانات ویژه

برآورد و محاسبه وام ملک بصورت آنلاین در سایت، رزرو وقت برای مشاوره و یا بستن قرارداد در املاک، بخش نمایندگان جهت فروش ملک از جمله امکانات ویژه در طراحی سایت بنگاه املاک می باشد.

میهن وب گستر، طراح و سازنده وب سایت های املاک و مستغلات

طراحی سایت املاک توسط میهن وب گستر با توجه به نیازهای مشاورین املاک انجام می گیرد  و امکان سفارشی سازی طراحی سایت املاک با توجه به خواسته و سلیقه بنگاهداران املاک وجود دارد. طراحی وب سایت آژانس املاک توسط تیم حرفه ای میهن وب گستر از سیستم داینامیک ( پویا ) تبعیت می کند لذا مدیر سایت یا نماینده وی می تواند قسمت های مختلف سایت را تغییر داده، مطالب و اطلاعات جدید افزوده یا آگهی های قدیمی تر را که منقضی شده اند از سایت حذف نماید.  

شما نیز می توانید صاحب سایت املاک زیبا و کارآمد شوید؛ هدف ما ارایه خدمات مطلوب به مشاورین املاک و رونق کسب و کار آنها بوده و از طرفی نیز منافع خریداران، موجران و صاحبان ملک نیز مرتفع می گردد. پس جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با تماس بگیرد.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰

طراحی مجله

طراحی سایت مجله اینترنتی یا طراحی سایت روزنامه و مجلات آنلاین

طراحی سایت مجله اینترنتی یا طراحی سایت روزنامه و مجلات آنلاین، طراحی سایت خبری در جهت کاهش هزینه های چاپ و نشر و به صفر رساندن هزینه کاغذ و هزینه های بعد از چاپ مانند صحافی، صرفه جویی در مصرف کاغذ، توزیع آسان و خبررسانی سریع و ارایه مطالب و موضوعات گوناگون یا تخصصی به مخاطبان صورت می گیرد.

با این حال برخی از مدیران مجلات و روزنامه ها  علاقمندند که علاوه بر چاپ نشریات خود و ارایه آنها بر روی کاغذ ، از یک وب سایت نیز برخوردار باشند، تا از طریق آن بعنوان یک رسانه جانبی و کمکی بهره مند شده و مخاطبان اینترنتی خود را نیز تحت پوشش قرار دهند.

طراحی وب سایت نشریات اینترنتی ، در مقایسه با نشریات چاپی، هزینه های شما را تا 90% کاهش می دهد.

مزایای طراحی وب سایت مجله اینترنتی

کاهش هزینه های چاپ و توزیع :

توزیع نشریات چاپی هزینه های متعددی همچون حمل و نقل، انبارداری و بسته بندی، پست، هزینه پیک و ... را داشته در حالیکه توزیع مجلات اینترنتی از طرق مختلف مانند ایمیل مارکتینگ با هزینه ناچیز قابل انجام است.

قابلیت آرشیو :

مجلات یا روزنامه های کاغذی با گذشت زمانی کوتاه پاره شده یا تغییر رنگ یافته و از بین می روند، مجلات و روزنامه های اینترنتی عمر طولانی و گاه مادام العمر داشته و می توان تمامی شماره های مجله یا روزنامه را در حجم های کوچک و فشرده بر اساس ماه و سال انتشار بایگانی نمود.

magazine online مج له اینترنتی جدید

تبلیغات و آگهی :

  • در نشریات الکترونیکی به علت حذف محدودیت های اندازه و هزینه بری کاغذ می توان تبلیغات بیشتر و در اندازه های دلخواه و مختلف را جذب نمود. همچنین آگهی های نشریات الکترونیکی قابلیت چندرسانه ای شدن را دارند.

امکانات چند رسانه ای :

  • در طراحی وب سایت مجلات و روزنامه های اینترنتی می توان گزینه های مختلفی را که در نشریات چاپی امکان آن نیست تعبیه نمود، این موارد می تواند ارایه فیلم، موزیک و یا قابلیت کلیک برای هدایت به وب سایت های دیگر باشد. همچنین دسترسی به شبکه های اجتماعی مانند توئیتر، فیس بوک و ... از امکانات دیگر در این زمینه محسوب می گردد.

اشتراک پذیری :

  •  وب سایت های مجله های آنلاین یا نشریات اینترنتی به جهت ارتباط دایم با مخاطبان و کسب نظرات آنها  و نیز جمع آوری مشخصات و ایمیل مشترکین، قبل از دانلود مجله لینکی برای اشتراک تعریف می کنند تا تنها مشترکین قابلیت مرور مجله اینترنتی را داشته باشند. با این روش مدیران هر وب سایت می توانند منابعی از راه های برقراری ارتباط با مخاطبان خود دست یابند.

دور کاری :

  • در نشریات کاغذی بایستی خبرنگاران ، هیات تحریره و پرسنل دیگر در مکانی گرد هم آمده و به تبادل نظر و ارایه مطالب خود بپردازند. در نشریات اینترنتی لزومی به چنین روشی نیست و خبرنگاران و اعضای تحریره می توانند حتا از راه دور مطالب و اخبار یا تصاویر تهیه شده را از طریق ایمیل یا شبکه های دیگر همچون تلگرام به مدیر سایت  ارسال نمایند تا وی بعد از بررسی آنها را بر روی سایت قرار دهد. در این راستا با بکارگیری نرم افزارهای کنترل از راه دور مانند " تیم ‌ویوئر" می توان به تغییر یا راهنمایی در مورد محتوای مطالب مبادرت ورزید.

در این حالت هزینه های اجاره دفتر و هزینه های جانبی دیگر مانند آب و برق و گاز نیز حذف می شود.

م جله اینترنتی و روزنامه

امکانات طراحی سایت مجله اینترنتی

نشریات اینترنتی امکانات و قابلیت های بیشماری دارند. که شما از طریق آنها به مخاطبان خود سرویس می دهید. بسته به نوع و محتوای نشریه می توان هرکدام از آنها و یا ترکیبی از آنها را بکار برد. در ادامه برخی از این امکانات شرح داده می شود:

اخبار

  • اگر طراحی سایت نشریه به منظور موضوعات عمومی انجام شده باشد؛ در این قسمت خبرهایی که جنبه همگانی و عمومی دارند به همراه عکس اخبار منتشر می شوند. و یا در نشریات اینترنتی علمی و تخصصی نیز اخبار روزانه مرتبط با موضوعات درج می گردد.
  • در مجلات اینرنتی سرگرمی یا خانوادگی عناوین موضوعات را می توان در منوی اصلی طراحی کرد.

مقالات

  • همچون قسمت اخبار مطالب و مقالات با توجه با ماهیت و استراتژی نشریه تهیه و در سایت قرار می گیرد.

شبکه های اجتماعی

  • دسترسی به صفحات شبکه های اجتماعی مجله از جمله یوتیوب، فیسبوک، کانال تلگرام، توئیتر و ... امکانپذیر است.

فیلم و ویدئو

  • فیلم و ویدوئهای مختلف بر اساس موضوع مجله قابل دانلود و مشاهده است.

نظرات

  • امکان نظردهی و امتیاز دهی در پایان هر خبر و یا مطلب فراهم شده تا کاربران دیدگاه خود را بیان کرده یا به نظرات یکدیگر تایید یا انتقاد کنند.

اشترک

  • فرمی جهت اشتراک اعضا برای دریافت هر شماره نشریه از طریق ایمیل یا ارسال نشریه چاپی کاغذی به آدرس کاربر در این قسمت قرار می گیرد.

آگهی

  • از طریق ثبت آنلاین آگهی می توان به درج تبلیغات در وب سلیت مجله پرداخت.
  • در این قسمت امکاناتی همچون ذخیره آگهی و پرداخت آن در زمانی دیگر،  ثبت چند آگهی همزمان و پرداخت یکجای آنها،  نگهداری سوابق پرداخت های کاربر، امکان مشاهده سوابق انتشار آگهی ها،  امکان تجدید انتشار یک آگهی فراهم شده است.

journal magazine site design

کاربر با کلیک بر روی  ثبت آگهی آنلاین، وارد بخش ثبت سفارش می شود. در اینجا اطاعات عمومی کاربر، آدرس و تلفن خواسته شده است. سپس در فیلدهای دیگر مشخصات آگهی از جمله متن آگهی، اندازه و تعداد کادر، رنگی یا سیاه و سفید بودن، گروه و موضوع آگهی توسط کاربر مشخص می گردد. در صورتی که طرح توسط کاربر آماده شده باشد، از طریق اتچ فایل، پیوست سفارش می گردد و در صورت عدم نداشتن طرح، ثبت کننده سفارش خواستار طراحی برای آگهی خود خواهد شد. بعد از ثبت سفارش بر اساس تعرفه آگهی که در سایت جایگزاری شده است کاربر با اتصال به درگاه بانکی تعبیه شده در سایت نسبت به پرداخت هزینه تبلیغ خود اقدام می نماید.

قسمت راهنما نیز می توان برای کاربران جهت نحوه پر کردن فیلدها و نیز همچنین قوانین درج آگهی در سایت قرار داد.

برای جذب مشتریان و مخاطبان بیشتر می توان آگهی های خطی و متنی رایگانی را در وب سایت در نظر گرفت.

آرشیو

  • شماره های قبلی مجله یا روزنامه بر اساس ترتیب انتشار، ماه و سال انتشار و شماره در این قسمت طبقه بندی شده و کاربران می توانند به شماره مورد نظر خود دسترسی رایگان داشته باشند. در صورتی که مدیران سایت قصد فروش هر شماره را داشته باشند بایستی کاربر ابتدا عضو شده و از طریق شماره حساب مشخص شده در سایت مبلغ تعیین شده را واریز نموده و پس از واریز، نشریه مربوطه از طریق لینک ارسالی به ایمیل کاربر قابل دانلود خواهد بود یا اینکه بصورت فایل پی دی اف به ایمیل کاربر فرستاده می شود.

میهن وب گستر پیشتاز در طراحی وب سایت مجله و روزنامه اینترنتی

رویکرد سئو محور در تبین استراتژی طراحی وب سایت مجلات اینترتی، سایت خبری و وب سایت نشریات همواره مد نظر کارشناسان میهن وب گستر می باشد. سئوکاران حرفه ای شرکت ما با استفاده از آخرین تکنیک های بهینه سازی سایت و با ملاک قرار دادن معیارهای ارزیابی و سنجش توسط ربات های گوگل برای امتیازدهی به سایت، سعی در افزایش رتبه شما در بین سایت های رقیب و همصنفانتان دارند.

برخورداری از سایتی ارزشمند با محتوای غنی که مورد توجه کاربران بوده و قرار گرفتن آن در رتبه های اول نتایج جستجوگران، نیاز به داشتن دانش تخصصی کافی و تجربه   متمادی دارد. طراحان و برنامه نویسان میهن وب گستر در راستای اهداف نشر اینترنتی و دیجیتال، باور خود را بر پایه طراحی اصولی و استاندارد وب سایت بنا نهاده و با فراهم آوری امکانات قابل استفاده برای کاربران و نیز پیاده سازی مراحل بهینه سازی سایت موجب ارتقای جایگاه شما در پهنه گسترده اینترنت و حرفه شما می شوند. مدیران مسئول مجلات و روزنامه ها و ناشران محترم برای کم کردن هزینه های جاری چاپ و کاغذ، هرینه اجاره و .. و نیز رسیدن به سوددهی و بازده بیشتر و ایجاد پل ارتباطی سریع و آسان با مخاطبان خود برای انتشار اینترنتی مجله یا روزنامه خود و برخورداری از یک وب سایت برای نایل شدن به اهداف فوق، با ما تماس حاصل فرمایند.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰
سایت مدرسه میتواند باعث گسترس فضا شود

طراحی سایت مدرسه ، طراحی وب سایت مدرسه با گسترش شبکه اینترنت و حضور افراد در فضای مجازی و استفاده آنها از امکانات و خدمات سایت های مختلف، مراکز آموزشی، مدارس، دانشگاه ها ، مراکز علمی این نیاز را احساس نموده اند که جهت ارتباط با دانش آموزان و یا دانشجویان و کارآموزان در ساعات غیر درسی، و نیز برای اطلاع رسانی و تعامل بین والدین و معلمان و کارکنان مدرسه یا مرکز آموزشی برای خود از یک وب سایت برخوردار باشند.

طراحی سایت آموزشگاه ، دانشگاه، طراحی سایت مدرسه، طراحی سایت آموزشگاه زبان انگلیسی، آموزشگاه های هنری، آموزشگاه کنکور و مراکز علمی و فنی و حرفه ای در راستای پاسخگویی به نیازهای فوق توسط شرکت میهن وب گستر انجام می گیرد.

وب سایت هر کدام از مراکز فوق بسته به نیاز و کارکرد خود از قابلیت های خاص برخوردار خواهند بود. بطور مثال در طراحی وب سایت دانشگاه قابلیت هایی از جمله اتوماسیون اداری، امور دانشجویی، امور فارغ التحصیلان، ثبت نام، انتخاب واحد های درسی هر ترم، اساتید و ... در نظر گرفته می شود.

اهداف اصلی طراحی سایت مدرسه یا آموزشگاه

school site design

ارایه اخبار:

در راستای اطلاع رسانی اخبار مرتبط با مدرسه همچون برنامه های درسی  و غیر درسی، اردوها و گردش های علمی و تفریحی، برگزاری کلاس های کمک آموزشی و ... به والدین، بخش اخبار راه اندازی می شود.

آگاهی بیشتر والدین از عملکرد دانش آموز :

از طریق وب سایت مدرسه والدین می توانند بطور مستمر از فعالیت های مدرسه آگاهی یافته و بر عملکرد درسی فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند.

مقام های کسب شده و امکانات مدرسه یا آموزشگاه:

با افزایش تعداد مدرسه ها علی الخصوص مدارس غیر دولتی و غیر انتفاعی، والدین برای اینکه فرزند خود را در کدام مدرسه ثبت نام نمایند بنوعی در سردرگمی می مانند لذا با معرفی و اطلاع رسانی ویژگی ها و همچنین مقام ها و رتبه های علمی مدرسه، تعداد پذیرفته شدگان در دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی دیگر، درجه و سطح علمی معلمان ، امکاناتی همچون: آزمایشگاه، کتابخانه، لابراتور زبان، سالن یا زمین ورزشی، امکانات کامپیوتر و انفورماتیک می توانند جهت انتحاب مدرسه برای دانش آمزان توسط والدین نقش بسیار مثمر ثمری داشته باشد. در این بخش تاریخچه و معرفی : مدرسه، مدیریت و هیات مؤسس مدرسه ، معاونان ، معلمان و کارکنان مدرسه جایگزاری می گردد.

افزایش مهارت بکارگیری اینترنت :

با طراحی سایت مدرسه و استفاده والدین و دانش آموزان از سامانه ها و امکانات سایت با تکنولوژی وب آشنا شده و مهارت بکارگیری اینترنتی آنها افزایش می یابد.

امکانات طراحی وب سایت مدارس

ثبت نام

در این بخش شرایط و ضوابط ثبت نام و پیش ثبت نام بصورت آنلاین فراهم شده که در افراد با وارد کردن مشخصات خود و بارگزاری مدارک مورد نیاز و همچنین در صورتی که مبلغی جهت ثبت نام مشخص شده باشد از طریق درگاه بانکی تعبیه شده قابل واریز خواهد بود.

مدیریت

در این قسمت مدیر اصلی سایت که در واقع مدیر مدرسه یا آموزشگاه نیز می باشد به بخش های ذیل دسترسی داشته و به مدیریت و ساماندهی آنها می تواند بپردازد: رشته ها ، مدیریت کلاسها ، مدیریت دانش آموزان ، مدیریت معلمان ، دروس ، پروفایل معلمان ، برنامه های هفتگی و امتحانات ، ریز نمرات ، حضور و غیاب معلمان و دانش آموزان ، مدیریت گالری تصاویر ، مدیریت  سامانه آزمون آنلاین ، بخش ارتباط با دانش آموزان، معلمان و والدین ، سامانه پیام کوتاه  ، تغییر شکل ظاهری سایت و ...

اطلاعات لیست ثبت نام شدگان آنلاین ، حسابداری پرداخت های آنلاین ، از جمله موارد دیگری است که برای مدیر سایت قابل مشاهده است.

پروفایل معلمان

حضور و غیاب ، نمرات ، برنامه کلاسها ، بخش ارتباط با اولیا و دانش آموزان و مدیریت ، سامانه آزمون آنلاین ، بخش تکالیف و سایر برنامه های کلاس از جمله مواردی است که در پروفایل معلمان گنجانده شده و هر معلم با داشتن نام کاربری و رمز عبور خود می تواند به با ورود به پروفایل به بخش های فوق الذکر دسترسی داشته باشد.

پروفایل دانش آموزان

بخش های زیر در پروفایل دانش آموزان تعبیه شده است : برنامه درسی، جزوات و کتب آموزشی، فایلهای تمرینی هر درس و کلاس به صورت طبقه بندی شده، امتحانات و تکالیف ، حضور و غیاب و موارد انضباطی ، کلاس های فوق برنامه ، سامانه آزمون آنلاین ، مشاهده ی نمرات ، بخش پرسش و پاسخ  با  معلمان و مدیریت مدرسه

پروفایل اولیا

جهت اطلاع والدین از وضغیت درسی و انظباطی دانش آموز، اطلاع از برنامه هفتگی و امتحانات و حضور و غیاب دانش آموز در مدرسه، همچنین برای ایجاد ارتباط با مدیر یا معلمان برای ارایه انتقادات و پیشنهادات یا تشکر و تشویق کارکنان مدرسه این بخش در نظر گرفته شده است.

سامانه آزمون آنلاین

در این قسمت آزمون های مختلف امتحانی برای دانش آموزان در نظر گرفته می شود. از قابلیت های این سامانه می توان به : ایجاد بانک سوالات ، تعیین سوالات هر آزمون ، تعریف تعداد دلخواه آزمون ،  مشخصات شرکت کنندگان هر آزمون ، ایجاد کلید آزمون ، نمایش گزارش و نتایج آزمون بصورت نموداریا بصورت تفصیلی اشاره کرد.

 ویدئو

برای دروس عملی ، فیلم ها یا ویدئوهای آموزشی بصورت طبقه بندی شده در این بخش طراحی شده و قابل دانلود می باشد.

سامانه ارسال پیامک

سامانه ارسال پیامک کوتاه به منظور ارسال پیام به دانش آموزان، معلمان و والدین توسط مدیر چه بصورت انتخابی و چه عمومی صورت می گیرد. این امکان در جهت ارایه پیام سریع مثلا اطلاع رسانی کلاس های فوق برنامه، تاخیر و یا غیبت دانش آموز، مسایل اخلاقی و انظباطی دانش آموز به والدین صورت می گیرد.

وب سایت آموزش آنلاین و از راه دور

از آنجا که با ظهور اینترنت، فرایند آموزش و یادگیری نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است، لذا وب سایت های آموزشی آنلاین برای فراهم آوردن فرصت های یکسان ادامه تحصیل برای عموم طراحی و به اجرا در آمده اند. اینگونه وب سایت ها که بیشتر برای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بیشتر کاربرد دارد و اساتید و دانشجویان بدون مراجعه حضوری بصورت آنلاین در فضای مجازی کلاس تشکیل داده و از طریق کتب الکترونیکی و ویدئوهای آموزشی و گفتگوی صوتی و تصویری به روند تحصیل ادامه می دهند.

قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت مدرسه توسط میهن وب گستر

طراحی اختصاصی و منحصربفرد، گرافیک زیبا ، ثبت در موتورهای جستجوگر از قابلیت های اولیه طراحی سایت مدرسه و سایت های آموزشی دیگر توسط میهن وب گستر است. طراحی وب سایت آموزشی ، مدارس و موسسات و مراکز آموزشی، آموزش های خاص همچون فنی ، هنری و ورزشی ، وب سایت دانشگاه در زمره طراحی سایت آموزشی قرار می گیرد که میهن وب گستر با تیم حرفه ای خود و با تجربیاتی که در زمینه طراحی سایت های آموزشی دارد وب سایت اینگونه موسسات و مراکز را بخوبی به انجام می رساند. برای مدیران موسساست و آموزشگاه ها بسیار مهم است که در نتایج جستجوی کاربران در صفحات اول موتورهای جستجو دیده شوند لذا  توجه به مقوله سئو در امر طراحی وب سایت ها بر مبنای تکنیک های بهینه سازی سایت و بر اساس آخرین الگوریتم های گوگل از مهمترین تخصص های شرکت میهن وب گستر می باشد.

از نمونه کارهای طراحی وب سایت مراکز علمی و آموزشی ومدارس که شرکت میهن وب گستر آنها را طراحی و به اجرا در آورده است می توان به طراحی سایت دانشگاه گیلان، موسسه علوم و فنون کیش، سایت آموزشگاه موسیقی کوک، سایت آموزش زبان en45  اشاره نمود.

مدیران و دست اندرکاران مراکز آموزشی، آموزشگاه ها و دانشگاه ها می توانند برای برخورداری از وب سایت متناسب با نیازهای خود با ما تماس بگیرند.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰
طراحی سایت پوشاک و لباس میتواند باعث گسترس فروش شود

طراحی سایت پوشاک همگام با تنوع و افزایش برندهای پوشاک، کیف و کفش و نیز با توجه به گسترش فروش کالاها در فضای مجازی و اینترنتی ، صورت می گیرد.

طراحی سایت پوشاک و طراحی فروشگاه اینترنتی پوشاک برای تولیدکنندگان ، بنکداران و عمده فروشان ، خرده فروشان، تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم و مواد اولیه همچون نخ و الیاف، صنایع مادر مثل صنعت نساجی و ... منافع بیشماری دارد .

اهمیت طراحی وب سایت پوشاک

نیاز انسان به لباس و کفش که یکی از نیازهای اولیه هر فردی می باشد، موجب شده است که تعداد تولیدکنندگان و به تبع آن تعداد فروشندگان پوشاک روز به رور افزایش یابد. وجود 75 برند پوشاک در ایران و همچنین وجود هزاران برند کیف و کفش و لباس در جهان موجب شده است رقابت شدید و تنگاتنگی بین تولیدکنندگان و فروشندگان ایجاد شود. این امر باعث شده تا فعالان این عرصه در جهت موفقیت و پیشی گرفتن از رقبای خود و رونق کسب و کار به روش های جدید فروش و بازاریابی تمسک جویند. از اینرو طراحی وب سایت پوشاک برای دست یافتن به بازار‌های گسترده تر مهم و ضروری است.

امکانات طراحی سایت لباس

  • معرفی

سابقه فعالیت ، خط مشی و استراتژی فروش یا تولید واحد تولیدی پوشاک و البسه و یا فروشگاه در این بخش بطور مفصل شرح داده می شود.

  • دسته بندی محصولات

طبقه بندی البسه بر اساس مردانه، زنانه، بچه گانه، پسرانه ، دخترانه، یا بر پایه برندها، و یا لباس مجلسی، اسپورت، زیر و راحتی و ... صورت می گیرد.

  • ویترین

همانگونه که دکوراسیون و ویترین فیزیکی فروشگاه پوشاک حائز اهمیت است بایستی ویترین و نحوه چینش آن در طراحی وب سایت لباس نیز به گونه ای باشد که مراجعان به بازدید محصولات ترغیب شده و نسبت به خرید تحریک شوند. استفاده از تصاویر جذاب و اسلاید شوها با حرکات موزون و توجه به رنگ و نوردهی از عوامل مهم در طراحی ویترین سایت پوشاک می باشد.

  • عکس

عکس با کیفیت پوشاک با امکان بزرگ نمایی در این قسمت قرار می گیرد. بهتر است عکس لباس ها بر روی مانکن گرفته شده باشد. همچنین رنگ های مختلف هر کدام از محصولات در قسمت گالری و زیر محصول اصلی نشان داده می شود.

پوشاک و لباس میتواند باعث فروش بیشتر شود

توضیحات

در قسمت توضیحات محصول، نام و برند لباس، شرح مختصر تولیدکننده، کد کالا، سایز، رنگبندی، جنس ( اعم از الیاف بکار رفته همچون درصد پنبه، پلاستیک ، ابریشم و ...) ذکر می گردد.

فروش اینترنتی

علاوه بر معرفی فروشگاه یا شرکت تولیدی و همچنین تبلیغ محصولات ، امکانی در نظر گرفته می شود که کاربر بتواند با انتخاب پوشاک مورد نظر خود به قسمت سبد خرید متصل شده و همچنین از طریق درگاه بانکی تعبیه شده در سایت مبلغ آن را بپردازد.

فروشگاه اینترنتی پوشاک می تواند بصورت جداگانه طراحی شده یا اینکه در خود سایت اصلی، قسمت فروش اینترنتی طراحی و راه اندازی گردد.

فروش ویژه

در فروش ویژه، لباس هایی که فصل آنها گذشته یا بنا به دلایل دیگر از تخفیف ویژه ای برخوردار شده اند، عرضه می گردد.

قابلیت های طراحی سایت پوشاک توسط شرکت میهن وب گستر

جذابیت ظاهری وب سایت پوشاک و بوتیک معیار مهمی برای جذب بازدیدکنندگان است. بایستی توجه داشت که گرافیک سایت فقط جنبه تزئینی ندارد. بلکه گرافیک صفحات وب در وهله اول بایستی نظم ‌دهی و سهولت دسترسی به محتوا را مهیا سازد و سپس به رویکرد تزئینی بپردازد. میهن وب گسر با نگرش زیباشناختی ، رعایت نکاتی همچون تنوع و سایز فونت‌ها، رنگ‌ها، قرارگیری عکس ها، افکت ها ، نحوه چینش محتوا و علایم را با در نظر گیری زمینه فعالیت در طراحی گرافیکی سایت پوشاک سرلوحه کاری خود قرار داده است.

یک سایت هر چقدر که از نظر ظاهری زیبا و شکیل باشد در صورتی کارآیی مطلوبی خواهد داشت که در رتبه های بالای نتایج جستجوی موتورهای جستجو قرار گرفته و توسط کاربران در وهله اول دیده شود.

میهن وب گستر با در نظر گیری این مورد با اجرای تکنیک های سئو موجب می شود که سایت شما در بین هزاران سایت پوشاک از امتیاز بالاتری برخوردار شده و رتبه آن در موتورهای جستجوگر همچون گوگل افزایش یابد. این بدان معنی است افرادی که به دنبال لباس یا کفشی می گردند و برای یافتن آن از جستجوی کلمات مورد نظر خود در گوگل استفاده می نمایند، سایت پوشاک شما در رقابت با سایت رقبا عملکرد مناسبی خواهد داشت و در رتبه بالای این نتایج به کاربر نمایش داده می شود.

همچنین مورد مهم دیگر در طراحی وب سایت پوشاک، طراحی سایت کفش، طراحی سایت بوتیک و یا طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی سرعت بالای سایت در لود صفحات می باشد. چرا که این موضوع باعث عدم خستگی بازدیدکنندگان شده و آنها را به به ماندن در سایت و بازدید از محصولات ترغیب می نماید. از اینرو رضایت آنها را فراهم می سازد.

 میهن وب گستر علاوه بر رعایت اصول طراحی وب سایت ، در زمینه سرعت لود صفحات تمهیداتی همچون استفاده از سرورهای قوی با پهنای باند بالا، استفاده از شبکه تحویل محتوا، حذف کدهای زاید از صفحه، استفاده از فناوری ajax و موارد بسیار دیگر موجب افزایش سرعت لود صفحات سایت شما می گردد.

طراحی سایت پوش اک میتواند باعث گسترس فروش شودبعنوان نمونه طراحی وب سایت کیف چی که در زمره اینگونه سایت ها می باشد، توسط میهن وب گستر طراحی و راه اندازی شده است.

میهن وب گستر با تکیه بر پشتوانه تجربیات و دانش کارشناسان خود آماده همکاری و راه اندازی وب سایت برای تولیدکنندگان، عمده فروشان، فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش و بوتیک داران می باشد. لذا شما اگر قصد طراحی سایت پوشاک برای خود را دارید با ما تماس بگیرید.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰
jewelry website

طلا و جواهر">طراحی وب سایت طلا و جواهر و طراحی سایت صنایع دستی برای معرفی مدل های مختلف زیورآلات ، مصنوعات ساخته شده توسط دست هنرمندان صنتعگر، برندسازی و فروش طلاجات و جواهرآلات، صورت می گیرد.

همچنین طراحی سایت بدلیجات، برای عرضه کنندگان زیورآلات مصنوعی کاربرد دارد.

لزوم طراحی سایت طلا و جواهر

طلا از زمان های دور تاکنون بدلیل جلای زیبا، مقاومت زیاد در مقابل اکسیداسیون، انعطاف پذیری و شکل ‌پذیری خوب و کمیاب بودن ، گرانبها می باشد؛ جواهرات نیز به جهت ظاهر فریبنده و اغواگر و قیمتی بودنشان، مورد توجه بشر بوده و اهمیت ویژه ای یافته اند، از اینرو طراحی وب سایت و جواهر برای پیشبرد کسب و کار طلا سازان، طراحان و تولیدکنندگان جواهرات، زیورآلات و فروشندگان آن ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

امکانات و ویژگی های طراحی وب سایت طلا و جواهرات

  • درباره ما

پیشینه فعالیت ها، گواهینامه و استانداردهای دریافت شده، مزایا و ویژگی های محصولات تولیدی شما در این قسمت بازگو می شود.

  • تماس با ما

اطلاعات تماس، آدرس فیزیکی کارگاه یا فروشگاه و تلفن های مربوطه در اینجا قرار می گیرند.

  • اخبار و مقالات

مطالب و جدیدترین اخبار مربوط به موضوعات طلا، سنگ های قیمتی و تزئینی و جواهرات، آنالیز و بررسی قیمت جواهر و طلاجات در بازار و عوامل و شرایط اثر گزار بر قیمت آنها، ارایه اطلاعات در مورد موزه های مهم جهان که جواهرات تاریخی را نگهداری می کنند، همچنین معرفی طراحان بزرگ و صاحب سبک در زمینه جواهرات، تحلیل و پیش بینی وضعیت خرید و فروش زیورآلات و جواهر در روزهای آتی برای مخاطبان جذاب و قابل استفاده بوده و بر آمار بازدید سایت خواهد افزود.

  •  محصولات

در طراحی سایت طلا و جواهر، محصولات دسته بندی می شود. زیر دسته هایی همچون دستبند، گردنبند، النگو، انگشتر و ... ایجاد می گردد.

در توضیح هر مصنوع؛ نام مدل، برند، عیار، وزن، نگین و سنگ های قیمتی بکار رفته، اثرات اعجازانگیز و حتی خواص درمانی سنگ ها و ... ذکر می گردد.

  • ضمانت نامه

در این بخش در صورتی که به مشتریان در قبال جواهرات و یا مصنوعات طلای فروخته شده ضمانتامه ارایه می دهید شرایط و مدت زمان آن و نیز در مورد اصالت سنگ های تضمین شده و قابلیت هایی از جمله صدور شناسنامه معتبر جواهرات از مراجع ذیربط شرح دهید.

  • مدلینگ

طلا و جواهراتی که شما عرضه می کنید هنگام ست کردن با لباس های مختلف بیشتر به چشم خواهند آمد. از اینرو ست کردن جواهرات و زیور آلات با توجه به رنگبندی و ترکیب بندی بر روی مانکن و نمایش آن بصورت عکس و حتا ویدئو می تواند ذهنیتی روشن به بیننده القا نماید. با وجود اینکه ممکن است طلای زرد، نقره جات و زیورآلات جواهرنشان خیلی زیبا و گرانقیمت باشند اما با این وجود نمی توان با هر رنگ ، یا هر بافت لباسی از آن استفاده کرد. به همین سبب ارایه نکات آموزشی به همراه تصاویر مدلینگ با استقبال بییندگان مواجه شده و در نتیجه آمار بازدید سایت نیز بالطبع آن افزون تر خواهد شد.

سایت طل ا

  • خدمات ویژه

چنانچه خدمات ویژه و پس از فروش برای محصولات در نظر گرفته شده است در این قسمت به اطلاع کاربران می رسد. برخی از این خدمات به عموم مشتریان و بطور ویژه تر به اعضای باشگاه مشتریان ارایه می گردد. بعضی خدمات ویژه بطور اجمال موارد ذیل را شامل می گردد:

  • تعمیر جواهرات، طلاجات و نقره جات توسط اساتید زبده
  • انواع آبکاری
  • سایز کردن انگشتر به صورت استاندارد
  • عیارسنجی محصولات
  • محاسبه هزینه خیلی پایین برای کلیه خدمات مشابه جهت اعضا باشگاه مشتریان
  • کارشناسی رایگان سنگ های قیمتی برای اعضا باشگاه مشتریان

گالری

گالری تصاویر از جمله ویژگی هایی است که وجود آن در وب سایت طلا و جواهر می تواند باعث جذب بازدید کننده شود، اما برای ایجاد گالری تصاویر در سایت، نیاز به Front end و  Backend است که تصاویر را چشم نواز و پر زرق و برق نشان دهد و نظر بیننده را بیشتر جلب نماید. ذکر این نکته ضرورری است که راه اندازی و اجرای گالری با اصول استاندارد در سایت طلا و جواهر در افزایش ترافیک سایت موثر می باشد.

عکس طرح های زیبا و جدید مصنوعات ساخته شده از طلا و جواهر و یا طرح هایی که در آینده اجرا خواهد شد، در قسمت گالری به نمایش در می آید.

  • باشگاه مشتریان

برای ترغیب افراد جدید به خرید و نیز تشویق مشتریان قبلی، باشگاه مذکور در سایت طراحی می گردد. تا با تخصیص تخفیفات، امتیازات ویژه، قرعه کشی و یا برنامه های تشویقی دیگر مأمنی برای ماندگاری مشتریان وفادار فراهم گردد.

jewelry site design best

نمودار آنلاین و لحظه ای قیمت سکه و طلا و حتا فلزات گرانبهای دیگر همانگونه که در طراحی سایت صرافی بیان شد، بصورت جدول برای استفاده کاربران قرار داده می شود.       

  • پیوندها

لینک سایت های مرتبط با موضوعات طلا، جواهرات، زیور آلات، سنگ های تزئینی و قیمتی، صنایع دستی را می توان در بخش پیوندها قرار داد.

  • سامانه ارسال پیامک

یکی از روش های بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی و فعلی است، ارسال پیام کوتاه تأثیرگذارترین و کم هزینه ترین ابزار برای نیل به هدف فوق است، که از طریق اطلاع رسانی مشتریان از محصولات جدید با استفاده از پیامک انجام می شود. همچنین جهت مطلع ساختن مشتریان از مسایل دیگر همچون تغییر آدرس فروشگاه، یا افتتاح شعبه جدید و ... می توان از این سامانه استفاده کرد.

میهن وب گستر طراحی سایت شما را همچون طلا، جلا می بخشد

میهن وب گستر با طراحی سایت طلاسازان و تولیدکنندگان جواهر، زمینه ای را فراهم می سازد تا آنها هنر و صنایع دستی و نمونه کارهای خود را با نمایش بر روی سایت خود، مشتریان و خرده فروشان طلا و جواهر را با تولیدات و محصولات خود آشنا کنند.

فروش ط ل ا

کارشناسان شرکت ما بر این موضوع اعتقاد راسخ دارند که ایجاد هر وب سایتی به جهت رونق کسب و کار صورت می گیرد و یا در جهت معرفی بهتر محصولات و خدمات ارایه می گردد. لذا اگر وب سایت طراحی شده در موتورهای جستجو دیده نشود و کاربران نتوانند آن را ببینند، طراحی سایت با شکست مواجه شده است. لذا برای پیروزی غایی در طراحی سایت طلا و جوهرات  بایستی سئو و اصول بهینه سازی قوی را پیاده نمود در این صورت با افزایش رنکینگ سایت در موتورهای جستجو کاربران در جستجوهای خود، وب سایت شما را به سهولت پیدا می کنند. میهن وب گستر با داشتن تجربه و دانش کافی در این زمینه می تواند در طراحی وب سایت شما از سئو و بهینه سازی حرفه ای استفاده نماید تا شما با خاطری آسوده بتوانید به فروش و معرفی محصولات خود در وب سایت خود بپردازید.

فروشندگان و تولیدکنندگان طلا، جواهر و صنایع دستی برای مشاوره رایگان می توانند با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایند.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰
طراحی سایت لوازم خانگی برای شرکت های تولیدکننده و عرضه کننده لوازم خانگی

طراحی سایت لوازم خانگی برای شرکت های تولیدکننده و عرضه کننده لوازم خانگی که یکی از صنایع و صنوف فعال در عرصه اقتصاد جهانی به شمار می رود، در معرفی کالاها، توزیع و ارایه اطلاعات در مورد محصولات و افزایش فروش، پشتیبانی و گارانتی محصولات لوازم خانگی موثر بوده و نقش راهبردی دارد.

طراحی وب سایت لوازم خانگی و بازارسازی

حیات و گسترش صنعت لوازم خانگی بدون شک بستگی تام به وجود بازار و به بیان فنی تر وجود تقاضای موثر دارد. طراحی سایت لوازم خانگی جهت بازارسازی و ایجاد بستری برای تقاضای موثر نقش مهمی را ایفا می نماید.

ارتقای تکنولوژی و نیز بکارگیری فناوری های نوین در تولید لوازم خانگی بطور چشمگیری روز به روز در حال گسترش است و لذا سریع ترین و راحت ترین روش ممکن برای معرفی و شناساندن کالاهای جدید در این زمینه از طریق وب سایت لوازم خانگی میسر است.

لوازم خانگی به دلیل تنوع و فراگیری و ارتباط آن با خانواده ها حائز اهمیت بوده و این صنعت را جزو صنایع بزرگ و حیاتی قرار داده، از اینرو وب سایت ها و یا فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی محل مناسبی برای فروش کالاهای خانگی و اداری محسوب می شود.

مزایای طراحی سایت لوازم خانگی

  • صرفه جویی در وقت و هزینه فروشندگان
  • معرفی لوازم خانگی جدید بطور سریع و بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی
  • کاهش هزینه های حمل و نقل و مراجعات حضوری
  • کاهش یا حذف هزینه اجاره مغازه
  • صرفه جویی در وقت مشتریان

طراحی سایت <a  style=لوازم خانگی میتواند باعث رونق فروش تجار باشد" title="طراحی سایت لوازم خانگی" width="651" height="285" />

وب سایت لوازم خانگی مسیری برای موفقیت در رقابت

شرکت ها و عرضه کنندگان بزرگ لوازم خانگی در اثر تغییر و تحوّل شرایط و عوامل اثرگذار بر روی عرضه و تقاضا که روز به روز نیز با شتاب بیشتری مختصات ویژه ای به خود می گیرد، در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر می باشند و هر کدام برای پیروزی در این رقابت از ابزارها و شیوه های مختلف فروش استفاده می کنند.

یکی از ابزارهای مفید در این زمینه، طراحی سایت لوازم خانگی است چرا که شما با داشتن یک وب سایت می توانید به معرفی کالاهای خود بدون هیچ محدودیتی بپردازید. ارایه توضیحات و برشمردن ویژگی ها و نحوه کار یک وسیله خانگی از اهمیت وافری نسبت به سایر وسایل برخوردار است چرا که اکثر لوازم خانگی همچون اجاق گاز ، یخچال ، ماشین لباسشویی دارای قیمت زیادی بوده و اغلب خانواده ها یک وسیله خانگی را فقط یکبار خریداری نموده و سالیان سال از آن استفاده می کنند ، فلذا همیشه به دنبال بهترین ها هستند، یعنی خواهان کالاهایی می باشند که از کیفیت و دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار باشند.  

وب سایت های لوازم خانگی در رهنمون سازی و آشنا نمودن افرادی که قصد خرید لوازم خانگی را دارند، می تواند کمک شایانی نماید.

امکانات وب سایت های لوازم خانگی

۱-  محصولات :

تمامی کالاها در این قسمت قرار می گیرند و در این بخش توجه به نکات زیر ضروری است:

طبقه بندی: کالاها بر پایه کاربردشان و یا بر اساس برندهای مختلف (بطور مثال برندهای مختلف یخچال از جمله : بوش ، ال جی ، بکو ، اسنوا ، جنرال الکتریک و ...) و یا بر اساس معیارهای دیگر دسته بندی می شوند. همچنین در صورت لزوم برای دسته های اصلی می توان زیر شاخه هایی نیز در نظر گرفت.

توضیحات کالا : در بیان توضیحات کالا نام محصول ، مشخصات تولیدکننده ، مدل ، کد کالا، توان الکتریکی ، ظرفیت ، میزان مصرف انرژی و اطلاعاتی از این قبیل ذکر می گردد. همچنین نحوه کار دستگاه بطور اجمال شرح داده می شود. قرار دادن جدولی که بطور خلاصه اطلاعات فنی کالا را بازگو نماید برای خریداران می تواند قابل استفاده باشد.

همیشه توجه داشته باشید اغراق گویی و بزرگ نمایی غیر واقعی در مورد کالا و انتشار آن در فضای وب بدترین ضربه را به محصول زده و در دراز مدت میزان فروش کالای شما را پایین می آورد.

عکس کالا :

عکس محصول در سایت های لوازم خانگی از جایگاه ویژه و بالایی برخوردار است. عکس هایی با کیفیت و رزولوشن بالا از کالا از زوایای مختلف در سایت قرار می گیرد، که امکان بزرگ نمایی عکس ها نیز وجود داشته و همچنین اسلاید شوهای بزرگ از محصولات، جذابیت بصری سایت را دو چندان می کند. همچنین اگر در قسمتی از محصول از فناوری جدید استفاده شده یا قطعه ای خاص بکار رفته است، از طریق زوم، بر روی آن قسمت تاکید می گردد.

امتیازدهی به محصول، مشاهده نتایج مشابه جستجو، امکان نظر دهی کاربران، ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ، ایمیل به دوستان  و پرینت اطلاعات از دیگر مواردی است که بر جذابیت سایت می افزایند.

۲-  اخبار

محصولات جدید عرضه شده، و یا فعالیت ها و یا کالاهای در دست ساخت که توسط شرکت هایی که با آنها مراوده دارید و در آینده به بازر عرضه خواهند شد در قالب خبر در این بخش درج می گردد.

۳-   فیلم و صوت آموزشی

در طراحی سایت لوازم خانگی قسمتی برای فیلم های آموزشی در نظر گرفته می شود در اینگونه  فیلم ها، طریقه نصب و استفاده صحیح ازهر کدام از وسایل خانگی آموزش داده شده و برای عموم کاربران و یا فقط نمایندگان فروش قابل دسترس است.

۴-   نمایندگان فروش

اگر شما به عنوان یک تولید کننده یا عرضه کننده عمده لوازم خانگی هستید در این بخش می توانید لیست نمایندگان مجاز فروش و نیز دست اندرکاران خدمات پس از فروش را به همراه اطلاعات تماس آنها قرار دهید.

۵ - گارانتی و پشتیبانی

در این قسمت کاربران می توانند از طریق وارد کردن سریال کالا از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول خریداری شده مطلع شوند.

۶-نظر سنجی

جهت پیشرفت در تجارت خود و نیز ارتقای ارایه خدمات مطلوب تر، مدیر سایت در این قسمت می تواند نسبت به نظرسنجی و کسب دیدگاه های مصرف کنندگان در مورد کالاها بپردازد.
۷- راهنما

در این قسمت روش های نگهداری و مراقبت از لوازم خانگی جهت افزایش طول عمر آنها مدّ نظر است.

سایت <a  style=لوازم خانگی و طراحی سایت لوازم خانگی" title="طراحی وب سایت لوازم خانگی" width="643" height="345" />

ویژگی ها و خصوصیات بارز طراحی سایت لوازم خانگی توسط شرکت میهن وب گستر

سیستم کاربرپسند بمنظور ایجاد پنل مدیریت محتوا بصورت ساده و راحت برای بروز رسانی سایت و درج محتوای تازه برای کسانی که با سایت کار می کنند بدون احتیاج به داشتن مهارتی ویژه در طراحی سایت لحاظ گردیده است.

توجه ویژه به بالا بودن رتبه و سئو سایت در طراحی سایتهای لوازم خانگی مدّ نظر تیم حرفه ای ما بوده  که افزایش بازدیدکنندگان از طریق جستجو در جستجوگرهایی نظیر گوگل را فراهم می سازد.  همچنین امکان پیدا شدن با رتبه بالا در جستجوی نام محصولات و نام برندهای مورد نظر و نیز ظاهر شدن در رتبه های اول نتایج جستجوهای مرتبط با صنف و تخصص شما در موتورهای جستجو جهت پیدا شدن بهتر و موثرتر توسط مخاطبین  و مشتریان از مواردی است که در طراحی سایت لوازم خانگی لحاظ می گردد.

میهن وب گستر با بهره گیری از دانش و تجربه خود  بر اساس ذوق طراحان خبره اش، سایتی مطابق با سلیقه و میل شما با ظاهری  بسیار زیبا و منسجم ایجاد می کند تا کسب و کار شما را به طور چشمگیری با پیشرفت مواجه سازد.

همین امروز می توانید نسبت به طراحی سایت خود اقدام نمایید، لذا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

  • payam nn