سئو , طراحی وب سایت , طراحی وب

طراحی سایت و طراحی صفحات وب توسط متخصصین میهن وب گستر

سئو , طراحی وب سایت , طراحی وب

طراحی سایت و طراحی صفحات وب توسط متخصصین میهن وب گستر

  • ۰
  • ۰

SiteWeb de Sample

طراحی سایت ساده همانگونه که از نام آن پیداست به وب سایت های بی شاخ و برگ زیاد و دارای امکانات ساده و جمع و جور اطلاق می گردد.  سایت های ساده برای طراحی سایت شخصی، شرکت های تک محصولی و یا شرکت های کوچکی که فقط دارای یک یا چند خدمت محدودی هستند و مواردی از این قبیل کاربرد دارد. ساده کردن هرچه بیشتر و برقراری ارتباط کاربر با سایت و سهولت کاربران جهت استفاده از آن در طراحی سایت های ساده مد نظر است.

 نکات و موارد طراحی سایت ساده

۱- طراحی سایت ساده از نظر امکانات و شکل ظاهری

هدف برخی افراد از طراحی سایت فقط معرفی شرکت، خدمات و محصولات و حضور در فضای مجازی می باشد، طراحی سایت ارزان و طراحی وب سایت ساده یکی از گزینه های مناسب و کارامد برای این افراد است. طراحی سایت  شرکتی با قالب آماده و سیستم مدیریت محتوای آماده این امکان را می دهد تا طراحی سایت ساده را در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن راه اندازی نموده و از خدمات آن استفاده کرد.

web design sample۲- تعیین بخش های اصلی سایت

در طراحی سایت ساده بایستی کلیه گزینه های پیش رو امکانات را بررسی نمود و با توجه به هدف سایت، سرویس های غیرضروری را کنار گزاشت و بیشتر روی آیتم های اصلی و مهم مانور داد؛ بویژه سرویس هایی که حیاتی بوده و در راستای کاری شما موثر هستند و نیاز اصلی مخاطبان و مشتریان محسوب می گردند.

۳- حذف بخش های اضافی

پس از اینکه بخش های اصلی و ضروری سایت را شناسایی کردیم، بایستی قسمت های اضافی را از سایت خارج کنیم. این بخش ها ممکن است جزئیات نوشته مانند: نویسنده، تاریخ و تعداد بازدید و یا افزونه های کم کاربرد، منوهای تو درتو، سایدبارهای بیش از حد باشد. همچنین لینک های زیاد در پابرگ سایت (فوتر) می تواند یکی از عوامل خروج بازدیدکنندگان از سایت شما باشد.

۴- تعداد صفحات کم

تا حد امکان بایستی صفحات اضافی را حذف نمود، و امکاناتی که دارای کاربرد مشابهی بوده و در یک راستا هستند را جمع بندی و بطور خلاصه در قالب یک امکان قرا داد. بطور مثال در طراحی سایت ساده لازم نیست دو صفحه مجزا برای «شرایط ثبت نام» و «قوانین و مقررات» ایجاد نمود، بلکه می توان دو موضوع را در یک صفحه پیاده سازی نمود.

خود را بجای بازدیدکنندگان بگذارید، اگر کسی وارد سایت شما شود ترجیح می دهید که چه صفحاتی را بازدید کند؟ قوانین یا فرم ثبت نام؟ و یا حتی بخش اخبار سایت؟ تنها صفحات مورد نظر کاربران را در دسترس قرار دهید.

زمانی که گزینه های زیادی در اختیار مشتریان خود قرار دهید سردرگم شده و هیچ کدام را انتخاب نخواهند کرد، پس تنها گزینه های اصلی را در اختیارشان قرار دهید.

۵- طراحی از نظر مدیریت سایت

یکی از مشکلاتی که اغلب صاحبان سایت با آن روبرو هستند مشکلی کار با مکانیزم مدیریت این سایتها می باشد. شرکت طراحی وب سایت پیام آوا با استفاده از تکنیک های جدید و بروز ساخت سایت و با طراحی سایت بیشتر مشکلات این مورد را حل کرده است، استفاده از سیستم مدیریت محتوا و قالب های اختصاصی ، به همراه آموزش کامل نحوه مدیریت سایت هنگام تحویل سایت به مشتریان از جمله راهکار های طراحی سایت و سئو سایت پیام آوا در این زمینه است. از این طریق شما می توانید تصاویر و محتوا را به سادگی مدیریت کرده و آنها را حذف و اضافه و بروزرسانی و یا ویرایش کنید.

۶ تنوع رنگ کم در طراحی سایت حرفه ای ساده

شاید فکر کنید زمانی که می توان از رنگبندی های متنوع و متعدد در سایت استفاده کرد چرا خود را محدود به ۲ یا ۳ رنگ کنیم؟ ولی برای طراحی سایت ساده و کاربردی باید تعداد رنگ ها را کاهش داد، در صورت نیاز به رنگ های بیشتر نیاز می توان از طیف های روشن یا تیره همان رنگ های اصلی استفاده نمود.

با این کار محیط سایت ساده تر و کاربرپسندتر خواهد شد و زیبایی خود را نیز از دست نخواهد داد، همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا آیتم های مهم تر مانند عضویت در سایت یا بخش پیشنهادهای ویژه را با استفاده از رنگ های متضاد با رنگ های اصلی سایت در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهید.

امکانات و ویژگی های طراحی سایت ساده

در طراحی با توجه به هدفی که برای آن ساخته می شود ویژگی های محدودی داشته و امکاناتی را در اختیار صاحبان و بازدیدکنندگانش قرار می دهد. در ادامه برخی از این امکانات در طراحی سایت ساده را ذکر می کنیم:

طراحی وب سایت ساده

  • صفحه معرفی محصولات و خدمات شرکت.
  • صفحه ارتباط با ما که حاوی اطلاعات تماس می باشد.
  • ایجاد اسلایدرهای نمایشی.
  • بخش گالری تصاویر در طراحی .
  • ایجاد صفحات و زیر منوها.
  • صفحه رزومه شرکت و سوابق فعالیتی.
  • بخش نظرسنجی و بحث در مورد موضوعی خاص.

۷- سیستم آمارگیری دقیق از سایت.

مزایای پیام آوا در ساخت سایت ساده

مدیریت آسان و کاربردی محصولات، تصاویر و در کل محتوای وب سایت، ظاهر ساده و با رنگبندی طیف های متشکل از دو یا سه رنگ، لود شدن سریع صفحات، ریسپانسو (واکنشگرا بودن) از مزایای طراحی سایت توسط پیام آوا می باشد.

  • ۹۷/۱۲/۱۸
  • payam nn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی