سئو , طراحی وب سایت , طراحی وب

طراحی سایت و طراحی صفحات وب توسط متخصصین میهن وب گستر

سئو , طراحی وب سایت , طراحی وب

طراحی سایت و طراحی صفحات وب توسط متخصصین میهن وب گستر

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل ها، طراحی سایت هتل دارای،  طراحی وب سایت هتل،  طراحی سایت برای هتل، طراحی سایت رزرواسیون هتل، از نطر اینکه کشور ما دارای اماکن و آثار تاریخی و باستانی و نیز دارای مناطق طبیعی و جاذبه های گردشگری بیشماری است، لذا مقصد گردشگری توریست های مختلف می باشد. از اینرو هتل ها که بعنوان اقامتگاه آنها محسوب می گردد ، با گسترش شبکه های ارتباط جمعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات، طراحی وب سایتبرای هتل ها با اهمیت جلوه می نماید.

آمار و اطلاعات مربوط به هتل ها و مراکز خدمات اقامتی کشورمان ، غیر دقیق و ناقص ارایه شده اند، به همین سبب مدیران هتل ها بایستی نسبت به معرفی سابقه و امکانات موجود در مجموعه خود اهتمام و اقدام کنند؛ که موثرترین راه در این زمینه طراحی وب سایت هتل می باشد.

طراحی سایت هتلداری و صنعت گردشگری

صنعت گردشگری در ایران از پتانسیل های بالقوه و ظرفیت های بالفعلی برخوردار است، چرا که کشور ما از لحاظ مناطق و جاذبه های طبیعی و گردشگری در رتبه پنجم و از نظر داشتن آثار و ابنیه های تاریخی و اماکن باستانی در رتبه دهم جهان قرار دارد. از اینرو مسافران زیادی همه ساله جهت بازدید از این مناطق و اماکن به کشور ما مسافرت می نمایند. ارایه خدمات مناسب و ارزنده به گردشگران و مسافران می تواند در جذب آنها جهت ترغیب و تشویق مسافرت دوباره به کشورمان و همچنین جلب رضایت آنها موثر باشد، یکی از پارامترهایی که در این راستا نقش کلیدی را دارند ، هتل ها هستند که با ارایه خدمات مطلوب و بهتر می توانند نظر مسافران و توریست ها را جلب نمایند و در نتیجه موجب رشد و شکوفایی صنعت گردشگری و در نهایت رونق کسب و کار خود شوند؛ چرا که  بدون وجود توریست و مسافر فعالیت هتلها راکد خواهد ماند. از اینرو سیستم هتلداری مبتنی بر فضای مجازی و آنلاین نیز بایستی فعال گردیده و بسیار قدرتمند عمل نماید.

مردم ایران علاقه وافری به مسافرت و گردش و یا زیارت اماکن مذهبی دارند از اینرو به نقاط دیدنی و شهرهایی که از لحاظ جاذبه های طبیعی غنی هستند و یا شهرهای مذهبی کشور روی می آورند و اغلب آنها ، هتل ها را جهت اقامت خود بر می گزینند، بدین جهت هتل ها با داشتن یک وب سایت می توانند از آن بعنوان ابزاری برای اطلاع رسانی و تبلیغ امکانات رفاهی و خدمات خود پرداخته و رغبت مسافران را جهت اسکان در هتل مربوطه دوچندان نمایند.

گزینه های مهم در طراحی سایت هتل ها

۱-  معرفی 

معرفی هتل در این بخش با ذکر تاریخچه تاسیس هتل ضروری است. همچنین درجه و ستاره هتل، استانداردها و ایزوهای کسب شده، سرتیفکشن (مدارج علمی) ، معرفی مدیران و پرنسل از موارد مطرح دیگر در بخش معرفی می باشد.

۲-  اطلاعلات تماس

موقعیت فیزیکی و جغرافیایی هتل بهمراه تلفن های تماس در این گزینه ذکر می گردد.

۳-  امکانات و خدمات هتل ها

در این قسمت امکانات رفاهی و خدمات هتل برای بازدیدکنندگان و مسافران بطور مفصل برشمرده شده و برتری ها و ویژگی ها نسبت به سایر هتل ها توضیح داده می شود. بر اساس نوع و ستاره هتل، در مورد هر کدام از موارد ذیل می توان شرح مبسوطی ارایه داد :

سالن ها و تالار، تعداد اتاق ها و تخت ها، دکوراسیون و مبلمان، رستوران، سیستم سرمایشی و گرمایشی ، ملزومات رفاهی و استراحت ، نورپردازی، سیستم های صوتی و تصویری ، سرویس بهداشتی و حمام، خدمات مربوط به معلولان، آرایشگاه، بوفه، استخر، سونا و جکوزی، راهنمای آشنا به زبان های بین المللی، خدمات خشکشویی ، سلف سرویس ، خدمات ویژه و تشریفات

۴ - رزرواسیون

نکته قابل توجه در طراحی وب سایت هتل ، گزینه " رزرواسیون " می باشد. چرا که مراجعه کنندگان به سایت باید بتوانند بصورت سهل و راحت بصورت آنلاین با پرداخت مبلغ تعیین شده، از طریق درگاه های بانکی نسبت به رزرو اتاق در هتلمورد نظر اقدام کنند.

۵ - گالری تصاویر هتل ها

در قسمت گالری، تصاویر جذاب و گویا از نمای بیرونی و بخش های هتل قرار می گیرد.

۶ - تور مجازی

جهت بازدید مجازی از سالن ها ، تالار، یا امکانات دیگر هتل

۷ - هواشناسی

 برای تعیین وضعیت جوی و آب و هوایی منطقه

۸ - جاذبه های گردشگری و دیدنی

 معرفی نقاط دیدنی و تفریحی شهر یا منطقه، مراکز خرید؛ سوغاتی ها و ... در این بخش قرار می گیرد. و می توان آنها را روی نقشه منطقه یا شهر بصورت برجسته تر نمایش داد. همچنین قرار دادن ویدئویی کوتاه از مناطق طبیعی، تاریخی و گردشگری می تواند برای مخاطبان جذاب باشد.

۹ - نقشه شهر یا منطقه

۱۰- نظرسنجی

به منظور کسب نظرات و میزان رضایتمندی مسافرانی که در هتل اقامت نموده اند.

قدرت و برتری های وب سایت هتل های طراحی شده توسط میهن وب گستر

به رعایت اصول و موازین سئو در طراحی سایت هتل ها توسط میهن وب گستر توجه ویژه ای شده است تا افراد هنگامی که در موتورهای جستجوگر در شهر یا کشور مورد نظر خود دنبال هتلی می گردند، در اثر سئوی قوی به سوی سایت شما ( و در نهایت هتل شما جهت اقامت ) رهنمون گردند.

توجه به شکیل بودن ظاهر سایت و برخورداری از گرافیک حرفه ای، سیستم رزواسیون پیشرفته و نیز جایگزاری عکس های با کیفیت و جذاب که ذهن بیننده را به خود معطوف نماید از جمله ویژگی های طراحی وب سایت هتل توسط میهن وب گستر می باشد.

مدیران هتل ها جهت راه اندازی وب سایت خود و همچنین کسب مشاوره در این زمینه می توانند با کارشناسان ما تماس بگیرند

  • payam nn
  • ۰
  • ۰


طراحی سایت مذهبی به منظور ارایه آموزه های دینی، ترویج و آموزش احکام اسلامی و پاسخگویی به مسائل شرعی، آشنایی با سیره امامان و معصومین (ع) ، آموزش و پخش قرآن، زیارت آنلاین و مجازی حرم امامان، اطلاع رسانی رویدادهای مذهبی، ارایه فیلم و صوت و کتب الکترونیکی در موضوعات دینی صورت می گیرد.

با طراحی وب سایت مذهبی و حضور افراد در صحنه اینترنت و فضای مجازی موجب شده است تا تشکل ها و گروه های مذهبی نیز این نیاز را احساس نمایند که از یک وب سایت غنی و مختص خود برخوردار باشند و تعامل و ارتباط دو سویه ای با مخاطبان خود برقرار نمایند.

طراحی سایت مذهبی ارزان

از آنجایی که شاید پرداخت هزینه های ساخت یک سایت مذهبی برای تشکل ها و نهادهای مذهبی در توانشان نباشد،شرکت میهن وب گستر طراحی سایت مذهبی ارزان قیمت را با نظر گیری  تخفیف ویژه به اینگونه تشکل ها ارایه می دهد.

طراحی وب سایت مذهبی و <a  style=طراحی سایت مذهبی میتواند باعث ارتقای سطح فرهنگی جامعه شود" title="طراحی سایت مذهبی،" />

اهمیت طراحی سایت مذهبی

بدلیل اینکه اکثریت مردم کشور ما ، اعتقادات مذهبی و باورهای دینی دارند، لذا رغبت آنها به مراجعه و استفاده از وب سایت های مذهبی نیز زیاد است.

طراحی وب سایت مذهبی برای گروه ها و مجموعه هایی که فعالیت های مذهبی دارند، انجام می گیرد. با توجه به گسترش جامعه ی  مجازی و کاربران اینترنتی ، تشکل هایی هچون مساجد ، حسینیه ها و هیئت ها می توانند با داشتن یک سایت مذهبی اکثر نیازهای مخاطبان خود را در این محیط  برآورده  نمایند.

امکانات و بخش های مختلف سایت مذهبی

در طراحی و ساخت وب سایت مذهبی می توان با توجه به نیاز جامعه امکانات متنوعی در نظر گرفت که در ادامه به برخی از آنها اشاره می گردد :

۱- بخش اخبار

در این قسمت اخبار و رویدادهای مرتبط و نیز اطلاع رسانی برنامه های مسجد یا هیات ارایه می گردد.

۲- پاسخگویی به سوالات

در این قسمت افراد سوالات خود پیرامون مسائل شرعی و دینی را مطرح نموده و کارشناسان و علما یا مراجع تقلید به آنها پاسخ می گویند. حتا در این بخش می توان قسمتی را در نظر گرفت که اگر کسی نخواهد سوالش و پاسخ آن در معرض دید عموم قرار نگیرد، پاسخ وی بصورت خصوصی به ایملیش ارسال گردد.

۳- زیارت آنلاین و پخش زنده عتبات

در این بخش شما می توانید به زیارت مجازی حرم ائمه معصومین از جمله امام رضا (ع)، حضرت معصومه (ع)، ، امام حسین (ع) و ...  پرداخته و از پخش زنده عتبات عالیات نیز بهره مند شوید.

۴ - تالار گفتگو

کاربران در این قسمت می توانند به بحث و تبادل نظر پرداخته و از نظرات یکدیگر پیرامون موضوعات مطروحه مطلع شده و بر دانسته های دینی خود بیفزایند.

۵- آموزش و پخش قرآن

آموزش قرآن کریم ، قرائت، نحوه تلفظ کلمات چه بصورت نوشتاری و صوتی در این بخش قرار گرفته و شما علاوه بر روخوانی این کتاب آسمانی از صوت دلنشین قاریان مشهور نیز بهره مند می شوید.

طراحی وب سایت حسینیه

۶- آرشیو فیلم و صوت

فیلم و یا فایل صوتی مراسم های مذهبی، عزاداری ، مراسمات میلاد امامان ، سخنرانی ها ، مراسم آیین های مذهبی در شهرهای مختلف ، برنامه های مداحی را در این بخش می توان قرار داد که بصورت آنلاین قابل پخش بوده یا از طریق دانلود می توان آنها را مشاهده نمود. فیلم ها و یا فایل های صوتی را در این قسمت بایستی طبقه بندی کرد تا براحتی قابل دسترس و استفاده باشد. 

۷ - اوقات شرعی

در نظر گرفتن قسمتی برای نمایش اوقات شرعی تمامی شهرها در طراحی سایت مذهبی می تواند برای بازدید کنندگان مفید و قابل استفاده باشد.

۸- گالری تصاویر

عکس های مرتبط با مراسم های مذهبی از جمله عزاداری ها ، برنامه های مداحی و .. را می توان در این بخش جایگزاری نمود.

۹-  کتابخانه دیجیتال

انواع کتاب مذهبی و دینی و مقالات دیجیتالی در قسمت کتابخانه بصورت دسته بندی شده در موضوعات مختلف مذهبی قرار گرفته و مراجعین سایت می توانند آنها را مطالعه یا دانلود نمایند.  

۱۰- خبرنامه

اخبار تازه و رویداهای مذهبی، اطلاعات جدید منتشره در سایت و فعالیت های تشکل مذهبی مربوطه، توسط خبرنامه به ایمیل کاربران ارسال می گردد. لذا جهت استفاده کاربران از این گزینه، افراد بایستی در سایت ثبت نام نموده و ایمیل خود را ارایه دهند.

۱۱- نظر سنجی

در این بخش، مدیر یا مدیران سایت با قرار دادن فرمی، نسبت به نظر سنجی از اعضا پرداخته و به ارزیابی فعالیت و خدمات سایت از نظر کاربران می پردازند.

همچنین در این قسمت می توان به کسب نظر و آراء اعضاء پیرامون موضوعی خاص پرداخت.

۱۲- سامانه پیامک کوتاه

با در نظر گیری پنل اس ام اس در سایت، مدیران سایت می توانند نسبت به ارسال پیامک به اعضای خود اقدام ورزند و آنها را از فعالیت های جدید و آتی خود باخبر نمایند.

ویژگی های طراحی سایت مذهبی توسط " شرکت میهن وب گستر "

  • سرعت بارگذاری صفحات

طراحی وب سایت های مذهبی توسط میهن وب گستر به گونه ای انجام می گیرد که بالا آمدن و بارگزاری صفحات از سرعت مطلوبی برخوردار باشد.

  • مدیریت آسان

مدیریت آسان و کاربردی در طراحی سایت مذهبی مهمترین اصل است. لذا طراحی پنل مدیریت سایت های مذهبی توسط شرکت ما به گونه ای انجام گرفته که مدیر یا مدیران سایت با داشتن حداقل سواد اینترنتی نیز می توانند نسبت به مدیریت سایت خود پرداخته ، اطلاعات و محتوای جدید به آن افزوده و سایت را به روز رسانی نمایند.

  • هزینه پایین و معقول طراحی سایت

میهن وب گستر با در نظر گیری میزان بودجه تشکل ها و گروهای مذهبی،  سایت های ارزان قیمت را برای آنها ارایه می دهد.

  • قابلیت انعطاف پذیری و توسعه دادن سایت

از آنجایی که مخاطب سایت های مذهبی اقشار کثیری از مردم است، لذا شرکت ما تمهیداتی فراهم نموده که در صورت نیاز بدون ایجاد تغییر در ساختار کلی سایت، می توان بخش های دیگری نیز به آن افزود.

  • payam nn