سئو , طراحی وب سایت , طراحی وب

طراحی سایت و طراحی صفحات وب توسط متخصصین میهن وب گستر

سئو , طراحی وب سایت , طراحی وب

طراحی سایت و طراحی صفحات وب توسط متخصصین میهن وب گستر

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو برای مشاغل و حرفه هایی مانند نمایشگاه ها و بنگاه های خودرو، نمایندگی ها، مکانیک ها، قطعه سازان، لوازم یدکی و اسپورت خودرو مناسب است.بیش از صد نوع صنعت و صنف با خودرو مرتبط می باشند: خودرو سازان، تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی، روغن موتور، تایر، نمایندگی های فروش و … از همین رو طراحی سایت خودرو دامنه گسترده و متنوعی از انواع طراحی سایت ها برای هر کدام از مشاغل مرتبط با خودرو را شامل می گردد.

طراحی سایت خودرو با نگاهی به صنعت خودرو

صنعت خودرو در جهان بعد از صنعت پتروشیمی و گاه همپای آن یکی از صنایع مهم و کلیدی در جهان محسوب می گردد. روز به روز خطوط خودرو سازی و همچنین لوازم جانبی و یدکی آن پیشرفت های قابل چشمگیری داشته است. به گونه ای که همواره شاهد نوآوری ها و فناوری های جدید در این عرصه هستیم.

صنعت خودرو یکی از صنایع پُر رونق در دنیا می باشد. امروزه سازندگان و فروشندگان خودرو، لوازم یدکی و قطعات جهت فروش و عرضه خدمات خود به عرصه ی اینترنت روی آورده اند و برای تبلیغات محصولات خود دست به طراحی سایت زده اند.

وب سایت خودرو می تواند دارای قسمت هایی من جمله : اطلاعات خودرو، خرید و فروش خودرو (نیازمندی ها)، معرفی و عرضه آخرین قطعات و لوازم یدکی تولیدی برای خودروها و نحوه کارکرد آنها باشد.

طراحی وب سایت ماشین

طراحی سایت خرید خودرو ،  طراحی سایت معاوضه خودرو ، طراحی سایت لوازم اسپورت خودرو ، طراحی وب سایت نمایشگاه خودرو ، طراحی سایت فروش خودرو ، طراحی سایت قطعات و لوازم یدکی خودرو ، طراحی سایت اطلاعات فنی ، طراحی سایت قیمت خودرو همگی می توانند در حیطه طراحی سایت ماشین اجرا و پیاده سازی گردند.

طراحی وب سایت های خرید و فروش ماشین

وب سایت های خرید و فروش اینترنتی خودرو به منزله  نمایشگاه های آنلاین می باشند که خریداران را به فروشندگان معرفی می نمایند. خریداران می توانند با یک جستجوی کوتاه در این وب سایت ها خودروهای فروشی مورد نظر خود را بیابند و جهت خرید خودرو با فروشندگان تماس بگیرند. اطلاع از آخرین قیمت ها، مشاوره آنلاین و آشنایی با مشخصات فنی خودروهای موجود و بسیاری امکانات مفید دیگراز جمله سرویس های اینگونه سایت ها می باشد. بایستی این را مد نظر قرار داد که افراد با مراجعه به اینگونه سایت ها حتی اگر خودرویی را بصورت آنلاین نخرند برای مطلع شدن از قیمت و نیز آگاهی از اطلاعات فنی خودرو، کاربر سایت های نمایشگاه آنلاین خواهند شد.

امکانات ارایه شده در طراحی  وب سایت خودرو

۱- بخش درباره ما

شرح لازم در مورد سوابق کار و همچنین کلیات خدماتی که ارایه می دهید و همچنین قطعات و یا برندهای خودروهایی که شما نمایندگی آن می باشید در این بخش ارایه می شود.

 ۲ – طراحی صفحه تماس با ما

اطلاعات تماس و شماره و آدرس نمایشگاه، فروشگاه یا شرکت شما در این صفحه قرار می گیرد.

۳ – طراحی صفحه تصاویر و توضیحات خودرو

در این بخش محصولات شرکت خودروسازی با عکس های متنوع از زوایای مختلف همراه با توضیحات کامل از امکانات و ویژگی های ظاهری و رفاهی و همچنین مشخصات فنی خودرو به کاربران معرفی می شود. در صورتی که از طریق توضیحات و معرفی محصول، تمام سوالات یک مشتری پاسخ داده شود و همچنین معایب و مزایای یک خودرو بطور کامل به مشتری منتقل گردد و امکان مقایسه ی خودروها با یکدیگر در وب سایت ایجاد گردد، می توان در ترغیب مشتری نسبت به خرید یک خودرو گام برداشت و یا حتی اکثریت مشتریان را نسبت به خرید یک خودرو خاص ترغیب نمود. همچنین می توان قابلیت هایی از جمله خرید اینترنتی برای محصولات خود را در طراحی سایت در نظر گرفت و باعث سهولت حال مشتریان گردید.

همچنین در طراحی سایت لوازم اسپورت خودرو و یا طراحی قطعات و لوازم یدکی خودرو، تصاویر مربوطه به همراه بیان ویژگی ها و مزایا در صفحه محصولات نمایانده می شود.

طراحی سایت خرید و فروش خودرو۴ – طراحی صفحه اخبار

درج خبرهای تازه ترین اتومبیل های شرکت های مختلف، فناوری های جدید در صنعت خودرو و همچنین رویدادهای صنعت خودرو، همایش ها و نمایشگاه های بین المللی و داخلی خودرو با استقبال بازدیدکنندگان مواجه خواهد شد.

۴- طراحی صفحه مقالات

مطالبی با موضوعات جذاب مانند آموزش نحوه انتخاب خودروی مناسب، روش های نگهداری از اتومبیل، معرفی آپشن های جدید، تاریخچه برندهای خودرو و مقالاتی از این قبیل در ترغیب و جذب کاربران مهم است.

۵- طراحی صفحه گالری

بخش گالری به منظور نمایش تصاویر و جزئیات خودروهای موجود طراحی و پیاده سازی می شود.

 ۶- طراحی سایت خودرو فروش آنلاین

در این قسمت سیستمی طراحی و پیاده سازی شده تا مشتریان با انتخاب خودرو به همراه ویژگی های مورد نظر مانند رنگ و یا انتخاب قطعه یا لوازم یدکی مورد نیاز خود و با پرداخت مبلغ از طریق درگاه بانکی موجود بر روی سایت نسبت به خرید اقدام نمایند.

۷- سیستم ارسال پیامک

طراحی و پیاده سازی سیستم اس ام اس هم برای آگهی دهندگان و نیز اطلاع رسانی در مورد محصولات جدید و هم برای اعضای وب سایت برای دادن اخبار جدید به آنها انجام می گیرد.

۸- طراحی صفحه محبوب ترین ها

در این صفحه پُر فروش ترین و محبوب ترین خودروها برای کاربران بصورت برجسته تری به نمایش در می آید.

وب سایت اتومبیلچرا طراحی سایت خودرو را به پیام آوا بسپاریم؟

پیام آوا با طراحی سایت خودرو، طراحی سایت خرید و فروش خودرو بصورت آنلاین و بهینه سازی آن در موتورهای جستجو مانند گوگل بازدیدکنندگان بسیاری را برای سایت شما جمع خواهد نمود و این امر علاوه بر آنکه موجب رونق کسب و کار شما خواهد گردید از طریق افزایش بازدیدگنندگان و افزایش رتبه وب سایت، بسیاری از شرکت ها خواهان انجام تبلیغات گسترده در وب سایت شما خواهند بود و این مورد تنها می تواند سود قابل توجهی را نصیب شما گرداند.

پیام آوا با طراحی سایت کاربر پسند و با ظاهری چشمگیر و همچنین امکان بروز رسانی آن موجب می گردد تا سایت شما همیشه فعال و در معرض دید بوده و نسبت به رقبا از جایگاه بالاتری برخوردار باشد.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت حقوقی

با طراحی سایت وکلا و یا طراحی وب سایت موسسات حقوقی اینگونه سایت ها می توانند مورد استقبال و استفاده مردم قرار گیرند و از سویی دیگر نیز منافع بیشماری را منتفع وکلا یا مدیران موسسات حقوقی نماید.

اهمیت طراحی سایت حقوقی

اکثر مردم در طول زندگی، شاید با مسایل حقوقی مواجه شده و نیاز به مشاوره و یاری جستن از وکیل خُبره داشته باشند.

حجم انبوه خواسته ها، شکایات و نیازهای حقوقی مردم و وجود پرونده های متعدد حقوقی، مسایل مربوط به کار و بیمه، ازدواج و طلاق، پرونده های کیفری، مالی، تنظیم قراردادها و … موجب شده اند که وکلا و موسسات حقوقی برای پاسخگویی سریع تر به درخواست ها و نیازهای مردم برای خود وب سایتی داشته باشند و از این طریق به مخاطبانشان خدمات مطلوبی ارایه دهند.

از آنجایی که اغلب مردم برای رفع مشکلات حقوقی خود به همه قوانین اطلاع و اشرافیّت ندارند لذا برای حل و فصل مسایل حقوقی خود و دستیابی به راهکارهای قانونی به وکلا یا موسسات حقوقی مراجعه می کنند.

طراحی سایت وکیل در امر ایجاد ارتباط بین مردم و وکلا روشی سریع و راهی مناسب است چرا که مراجعان می توانند مسایلی که بدون مراجعه حضوری قابل حل است از طریق وب سایت وکیل بصورت آنلاین حل نموده و در صورت نیاز به مراجعه حضوری، ابتدا برای گرفتن وقت و رزو از طریق وب سایت اقدام نمایند که در کل از اتلاف وقت و انرژی ارباب رجوع ها بطور چشمگیری کاسته خواهد شد.

طراحی سایت وکیلخدمات و امکانات طراحی سایت حقوقی

۱ – طراحی صفحه درباه ما

در این قسمت رزومه وکیل و یا سوابق کاری و فعالیت موسسه حقوقی بطور مشروح توضیح داده می شود.

۲- طراحی صفحه تماس با ما

اطلاعات تماس همچون آدرس و تلفن و ایمیل در این بخش جایگذاری می گردد.

۳-  طراحی صفحه خدمات

کلیه خدماتی که موسسه حقوقی یا وکیل به آنها می پردازد در این قسمت بیان می شود ، مواردی همچون پرونده های مالی، تنظیم قرارداد کار، موارد مربوط به بیمه، چک های برگشتی و …

۴ – طراحی بخش اخبار و مقالات

مطالب و اخبار حقوقی که با قوانین ارتباط دارند در این بخش درج می گردد. قوانین جدید در این قسمت به اطلاع مخاطبان سایت می رسد و در صورت تغییر یا حذف و اضافه شدن بند و تبصره های قوانین، مطالب مربوطه در سایت نیز به تبع آنها بروز رسانی می شود.

۵ – طراحی صفحه مشاوره

بخش مشاوره از مهمترین قسمت های طراحی وب سایت وکلا یا طراحی سایت حقوقی است که این سیستم برای ارایه مشاوره در زمینه های حقوقی مثل : موارد مربوط به ازدواج و طلاق، روابط کار، تهیه و تنظیم قراردادها و عقد قعود و … پیاده سازی شده و ارباب رجوع می تواند از طریق آنلاین نسبت به رزرو وقت اقدام نماید. در صورتی که مشکل وی از طریق غیر حضوری قابل حل باشد، مورد خود را در این قسمت مطرح ساخته و بعد از واریز مبلغ تعیین شده، کارشناس یا وکیل مربوطه پاسخ و راهنمایی لازم را از طریق فرستادن ایمیل به شخص یا تماس با وی انجام می دهد.

۶ – طراحی صفحه پیگیری

در طراحی سایت حقوقی یا طراحی سایت وکیل قسمتی برای پیگیری پرونده ها در نظر گرفته شده است تا کاربران از طریق وارد نمودن اطلاعات پرونده خود، از روند کار پرونده و اینکه در چه مرحله ای قرار دارد مطلع گردند.

7 – طراحی صفحات پرداخت آنلاین

از طریق ایجاد صفحات پرداخت آنلاین و نیز تعبیه درگاه بانکی در طراحی سایت وکلا یا طراحی سایت حقوقی، کاربر می تواند براحتی جهت اخذ رزرو یا مشاوره غیر حضوری مبلغ مربوطه را واریز نماید.

وکیلارجحیت های طراحی سایت وکلا توسط پیام آوا

طراحی گرافیکی اختصاصی و متناسب با کار شما و نیز ثبت سایت شما در موتورهای جستجوگر و بهینه سازی سایت طبق اصول و استانداردهای موتورهای جستجو، افزودن ماژول های اختصاصی به وب سایت شما و نیز آموزش کامل نحوه کار کردن با سایت و آموزش قسمت مدیریت وب سایت و نحوه قراردادن محتوا و اطلاعات جدید بر روی سایت و نیز پشتیبانی و رفع اشکالاتی که ممکن است طی زمان فعالیت سایت پیش بیاید از جمله ارجحیت ها مزایایی است که شرکت پیام آوا در طراحی سایت حقوقی دارد.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت تلویزیون

جایگاه  طراحی سایت تلویزیون

هر چند که بالغ بر ۲۰۰ سال از اختراع و پیدایش تلویزیون می گذرد ولی همچنان این جعبه جادویی بعنوان ابزاری قدرتمند و رسانه ای فراگیر و عمومی در صدر رسانه های دیگر است.

از زمان پیدایش تلویزیون تا کنون شاهد تغییرات شگرفی در این دستگاه جادویی بوده ایم. از تلویزیون های اولیه که به شکل ابتدایی فقط یک صفحه بنام “نیپکو” بودند و سپس تلویزیون های سیاه سفید، رنگی و بعدها تلویزیون های مسطح، ال سی دی و … و امروزه نوبت تلویزیون های اینترنتی فرا رسیده است.

انواع طراحی سایت تلویزیونی و امکانات آنها

در طراحی وب سایت یک شبکه تلویزیونی قسمت های گوناگونی برای پخش زنده فیلم، سریال ها و برنامه های مختلف، و نیز امکان دانلود وجود داشته و تقسیم بندی بر اساس موضوعاتی هچون فیلم، سریال، مستند، برنامه کودک، ورزشی، خبر و … انجام می گیرد.

در طراحی سایت تلویزیون برای مجموعه ی شبکه ها در قسمت منو، شبکه ها به قسمت های مختلف مانند شبکه یک، دو، سه، شبکه نسیم، شبکه ورزش، شبکه آموزش، طبقه بندی می شود. و نیز در منو قسمتی را نیز می توان برای شبکه های مختلف رادیویی مثل: رادیو ایران، رادیو آوا، رادیو معارف و … در نظر گرفت.

همچنین سیمای برون مرزی، سیمای استان ها، صدای برون مرزی از دیگر قسمت های وب سایت تلویزیون اینترنتی می باشد.

معرفی شبکه ها برای درج تاریخچه تاسیس، اهم فعالیت های صورت گرفته، معرفی مدیران و دست اندرکاران در نظر گرفته شده است.

در قسمت آرشیو که امکان جستجو نیز وجود دارد فیلم ها و برنامه ها بر اساس سال تولید و نمایش طبقه بندی شده و کاربر می تواند بر اساس نام اثر، موضوع و … برنامه مورد نظر خود را پیدا کرده و دانلود نماید.

صفحه اخبار وب سایت به انعکاس برنامه های جدید و یا فیلم ها و سریال های در دست تولید و معرفی عوامل تولید آنها به همراه تصویر نماهایی از صحنه فیلمبرداری آنها اختصاص دارد.

امکان اشتراک گذاری فیلم ها و مطالب وب سایت در شبکه های اجتماعی نظیر گوگل پلاس، فیسبوک، توئیتر، لینکدین و .. توسط کاربران وجود دارد.

پخش زنده و دانلود فیلم و سریال ها و برنامه های متنوع شبکه های مختلف از جمله فواید و امکانات مهم طراحی وب سایت تلویزیونی می باشد که کاربران در هر جای دنیا که باشند می توانند از طریق وب سایت، فیلم و سریال های در حال پخش را مشاهده نمایند و یا فیلم های محبوب خود را که در گذشته پخش شده و زمان آنها به اتمام رسیده را از آرشیو دانلود و مشاهده کنند.

طراحی تلویزیون لذت وصف ناپذیری را برای دوستداران شبکه های مختلف به ارمغان می آورد که این لذت را شرکت طراحی سایت پیام آوا با اجرا و طراحی وب سایت های تلویزونی به شما هدیه می دهد.

ایجاد وب سایتی حرفه ای بر پایه اصول طراحی سایت و در نظر گیری تمامی جوانب مربوط به طراحی وب سایت تی وی، اختصاص فضای مناسب و کافی برای بارگزاری حجم انبوه برنامه و فیلم ها بر روی سایت، بهینه سازی سایت و استفاده از فناوری ای جکس و رعایت موازین فنی دیگر برای افزایش سرعت لود صفحات و پخش سریع فیلم ها از جمله تمهیدات و مزایای پیام آوا در طراحی و پیاده سازی اینگونه وب سایت ها محسوب می گردد.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت رسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو (Responsive) به معنای سایت واکنش گرایی است که فرم و ساختار و چیدمان اجزای آن شناور بوده و با ابعاد و رزولوشن دستگاه های مختلف تغییر یافته و با سایز صفحه نمایشگر آن دستگاه سازگاری می یابد تا کاربران صرف نظر از اینکه صفحه نمایش دستگاه شان کوچک باشد مثل اکثر گوشی های اندروید موبایل یا نمایشگری متوسط و بزرگ داشته باشند مثل تبلت، لپ تاپ و کامپیوترهای خانگی، بتوانند به راحتی همانگونه که سایت را در مانیتورهای بزرگ کامپیوتر مشاهده نموده و استفاده می نمایند از همان وب سایت بر روی صفحه نمایشگر تلفن همراه یا تبلت خود نیز از سایت مزبور استفاده کنند.

طراحی وب سایت واکنش گرا

طراحی سایت واکنشگرا و غیر واکنشگرا

برای تشخیص ریسپانسیو بودن یک سایت و تفاوت سایت های ریسپانسیو و غیر ریسپانسیو، سایت مورد نظرتان را در گوشی هوشمند یا تبلت باز کنید و عرض مرورگر را به آهستگی کم و زیاد نمایید. در صورتی که  سایت واکنش گرا باشد مشاهده خواهید نمود که اندازه و چیدمان اجزای آن مطابق با تغییر عرض صفحه تغییر می یابد به گونه ای که هیچ اسکرول افقی پدید نمی آید. اما در سایت های غیر ریسپانسیو چنین تطابقی رخ نمی هد و اسکرول افقی لازم است تا بتوان قسمت های پنهان شده چپ و راست صفحه را مرور کرد.

همانگونه که ذکر شد طراحی وب سایت واکنش گرا به وب سایت هایی اطلاق می شوند که با تغییر دستگاه مانند تبلت ها ، گوشی های هوشمند و… از خود انعطاف نشان داده و با تغییر رزولوشن، تغییر خواهند یافت. در اینگونه سایت ها بر خلاف وب سایت های قدیمی و فاقد ویژگی ریسپانسیو، نمایش تصاویر و اطلاعات در ابعاد مختلف با مشکل مواجه نخواهد شد و دیگر نیازی به زوم کردن نیست.

این تکنیک به کمک ویژگی های جدید Media Queries که در CSS3 تعریف شده است و همچنین طراحی های شناور(Fluid Proportion-Based Grids) این قابلیت را در وب سایت ایجاد خواهد کرد  تا بدون احتیاج به ساختن نسخه های متفاوت برای دستگاه های مختلف، با تغییر ابعاد صفحه نمایشگر و رزولوشن، محتویات و ساختار صفحه نیز واکنش نشان داده و انعطاف پذیر گردند. به بیان روشن تر در سایت های ریسپانسیو، اسکلت و ساختار لایه‌های سایت بصورت شناور طراحی می‌ گردد و با کمک خاصیت مدیا در تگ لینک با توجه به ابعاد صفحه، CSS مربوط به آن بارگذاری خواهد گردید.

اهداف طراحی سایت ریسپانسیو

سایت های واکنش گرا به دلیل اینکه بازدید کننده را در محدودیت استفاده از دستگاه قرار نمی دهند و وی می تواند با ابزار های مختلف، سایت را بصورت مطلوب مشاهده نماید، محبوب تر و کاربر پسندتر از بقیه وب سایت ها محسوب می گردند. امروزه بیش از پنجاه درصد کاربران، وب سایت های مورد نیازشان را با گوشی های هوشمند خود مشاهده و مورد استفاده قرار می دهند. بنابراین در صورتی که سایت شما ریسپانسیو نباشد، کاربران شما یکی پس از دیگری از مراجعه دوباره به وب سایتتان امتناع ورزیده و در نتیجه به دنبال سایت هایی خواهند بود که انعطاف و واکنشگرایی نسبت به صفحه گوشی های همراه داشته باشند از اینرو با طراحی وب سایت ریسپانسیو تعداد بازدیدکنندگان شما بالا خواهد رفت و این مورد در بالا رفتن رتبه و جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو نیز نقش موثری خواهد داشت.

ذات طراحی سایت ریسپانسیو به گونه ای است که ” seo friendly ” محسوب می گردند چرا که تمام محتویات داخلی و بیرونی سایت را در وسط صفحه قرار می دهند و ترکیب بندی محتوای صفحات به نحوی که برای موتورهای جستجو به راحتی در اختیار قرار بگیرد، را امکانپذیر می سازد.

وب سایت های ریسپانسیو

اشل های استاندارد در طراحی سایت Responsive

نکته حائز اهمیت در طراحی سایت ریسپانسیو ساختاری است که از آن پیروی می کند. بسیار مهم است که یک وب سایت بر پایه ساختارهای از پیش تعریف شده به قالب واکنشگرایی تبدیل گردد.

یکی از مهمترین این ساختارها ” بوت استراپ ” می باشد که توسط شرکت معتبر توئیتر ارایه شده است و شرکت طراحی سایت پیام آوا نیز از آن و همچنین ساختارهای معتبر دیگر بهره می گیرد. استفاده از این ساختار سبب می شود که با توجه به یکسان بودن آن در وب سایت های بسیار زیادی که در بستر وب پیاده سازی شده است سرعت بارگذاری سایت بسیار بالا رفته و همچنین مرورگرها نیز دقیقا می توانند آن را شناسایی کرده و سریع تر وب سایت را در قالب درخواست شده به نمایش بگذارند.

طراحی وب سایت های ریسپانسیو توسط پیام آوا

شرکت پیام آوا با توجه به این موضوع که بیش از میلیون ها کاربر ایرانی بطور روزمره با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت خود به وب سایت های فارسی زبان سر می زنند، لذا پیاده سازی و اجرای اغلب وب سایت ها را بر مبنای تکنیک های ریسپانسیو بنا نهاده تا مالکان سایت ها بتوانند مخاطبان خود را حفظ نموده و از این طریق بر آمار بازدیدکنندگان آنها نیز افزوده شده و همگام با این امر سئوی سایت نیز افزایش یابد.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت داشگاهی

طراحی سایت دانشگاهی و همچنین طراحی سایت موسسات آموزش عالی، طراحی پورتال دانشگاه، طراحی سایت آموزشگاهی و طراحی سایت دانشگاه های غیرانتفاعی و … از حیطه های مهم کاری شرکت طراحی سایت پیام آوا می باشد.

انگیزه های طراحی سایت دانشگاهی

مقوله آموزش که در مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزشی جریان دارد، فرایندی در خور توجه و تعمق است که تمامی موارد مربوط به این مقوله و اطلاع رسانی و معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های موجود دانشگاه یا آموزشگاه بایستی مد نظر مدیران و دست اندرکاران موسسات آموزشی و دانشگاه ها قرار گیرد. که امروزه این امر به راحتی با طراحی سایت دانشگاهی یا طراحی وب سایت آموزشگاهی مهیا شده است.

برای ارتباط منسجم بین فعالان دانشگاهی در سطح وسیع ، اطلاع رسانی در مورد فعالیت ها، دروس، اساتید و هیات علمی، ارایه آموزش های آنلاین، ثبت نام و … طراحی سایت داشگاه ابزاری کارآمد است.

در نگاه کلی، قابلیت ارایه دروس بصورت آنلاین، قابلیت برگزاری امتحانات آنلاین، ارتباط موثر بین دانشجویان و اساتید، در دسترس بودن اساتید در هر جای دنیا و در نتیجه بالاتر رفتن سطح علمی دانشجویان و فراگیران،  انجام فعالیت های اداری و آموزشی در هر زمان از شبانه روز، تحلیل روند آموزشی با بهره گیری از انواع گزارشات و نمودارها، قابلیت پذیرش دانشجو بدون محدودیت از هر جای دنیا از مزایا و فواید طراحی سایت دانشگاهی یا طراحی پورتال دانشگاه می باشد.

طراحی سایت دانشگاهی سرویس های و خدمات بارز طراحی سایت دانشگاه

۱ – طراحی صفحه معرفی

این صفحه به منظور بیان سابقه تاسیس و پیشینه فرهنگی، علمی و آموزشی دانشگاه، معرفی مدیریت و هیات موسس دانشگاه، دانشکده ها معرفی بخش های مختلف دانشگاه یا موسسه و دپارتمان های آن، گروه های آموزشی و … ایجاد می شود.

۲ – طراحی سایت دانشگاهی :  چارت سازمانی

این صفحه که از طریق منو قابل دسترس است به بخش های مختلف همچون مدیریت دانشگاه، معاونت دانشجویی، مدیرآموزش، اداره امتحانات، امور فارغ اتحتصیلان، خوابگاه … تقسیم بندی شده و شرح وظایف و اطلاعات مربوط به هرکدام اعلام شده است.

۳- طراحی بخش ارتباط با دانشگاه

در این صفحه اطلاعات تماس با هر کدام از بخش های دانشگاه همچون مدیریت، روابط عمومی و معاونان قرار می گیرد.

۴- طراحی صفحه اعلانات

تابلوی اعلانات که بصورت آنلاین پیاده سازی شده است برای انعکاس اطلاعیه ها، و جلسات و موارد مهم از قبیل زمان و ساعت کلاسی های فو ق برنامه، تغییر زمان امتحانات، اعلام کنفرانس ها و سخنرانی و همایش ها به دانشجویان و اساتید راه اندازی می گردد.

۵ – طراحی سایت دانشگاهی : صفحه تقویم آموزشی

ساعات و روزهای برگزاری کلاس دروس رشته های مختلف و حتی نام ساختمان، شماره کلاس و نام اساتید در هر نیمسال تحصیلی می تواند در بخش تقویم آموزشی جایگزاری گردد.

۶ – طراحی سایت دانشگاه : صفحه انتخاب رشته

در این قسمت دانشجویان می توانند به انتخاب واحد های هر ترم اقدام نمایند.

۷- طراحی سایت دانشگاهی :  بخش ثبت نام

کلیه دانشجویان برای استفاده از خدمات سایت دانشگاه از این طریق می توانند در وب سایت ثبت نام نمایند و جزو اعضا باشند و همچنین دانشجویان جدیدالورود با وارد شده به این قسمت می توانند نسبت به ثبت نام و همچنین ارسال مدارک خود به پیوست اقدام کنند.

۸ – طراحی سایت دانشگاهی :  پنل کاربری

پنل کاربری یا قسمت ورود اعضا برای دانشجویانی است که در سایت دانشگاه ثبت نام نموده اند. اعضا با داشتن نام کاربری و پسورد می توانند به پنل خود وارد شده و به نمرات و انتخاب واحد ها و صورتحساب های خود دسترسی پیدا کنند.

۹ – طراحی سایت دانشگاه : سیستم پرداخت آنلاین

پس از انتخاب واحدهای درسی توسط دانشجو، بصورت آنلاین از طریق درگاه های بانکی موجود بر روی سایت جمع کل شهریه قابل پرداخت است.

۱۰ – پیاده سازی سیستم اتوماسیون اداری

جهت سهولت ثبت و گردش مکاتبات اداری درون واحدهای مختلف دانشگاه همچون رئیس دانشگاه، معاونت دانشجویی، رؤسای گروه های آموزشی، دبیرخانه و … و همچنین مکاتبات اداری برون سازمانی این سیستم در وب سایت قابل پیاده سازی می باشد.

۱۱- طراحی صفحه قوانین

برای اطلاع رسانی و آگاهی دانشجویان از قوانین و مقررات حاکم بر دانشگاه و همچنین آئین نامه ها این صفحه در نظر گرفته شده است.

۱۲- طراحی سایت دانشگاهی : صفحه اخبار

به منظور انعکاس رویداهای و اخبار دانشگاه از جمله رویدادهای فرهنگی و ورزشی، سمینارها و کنفرانس های علمی و همایش های برگزار شده در دانشگاه این صفحه در طراحی پورتال دانشگاهی پیاده سازی می گردد.

۱۳ – طراحی صفحه مقالات

این بخش برای ایجاد یک بانک غنی از مقالات علمی اساتید و دانشجویان در نظر گرفته شده است.

۱۴ – طراحی سایت دانشگاهی : گالری

به منظور نمایش امکانات و توانمندی های دانشگاه و نمایش بخش های مختلف دانشگاه مانند آزمایشگاه، سالن های ورزشی، خوابگاه، تجهیزات کمک آموزشی و زیرمجموعه های وابسته به دانشگاه با زبان تصویر این بخش در طراحی وب سایت دانشگاه راه اندازی می گردد.

۱۵- طراحی آرشیو پایان نامه

پایان نامه های برتر در این آرشیو بصورت طبقه بندی شده قرار گرفته و برای استفاده داشجویان قابل دسترسی است.

وب سایت شیکاکو پیام آوا، طراح و مجری پورتال های دانشگاهی

پیام آوا با چندین سال سابقه در زمینه طراحی و راه اندازی وب سایت دانشگاه و پورتال دانشگاه و طراحی سایت موسسات آموزشی از آنجایی که به نیازهای مراکز آموزشی آگاهی کامل دارد با طراحی وب سایت حرفه ای دانشگاه اغلب خواسته ها و نیازهای اینگونه مراکز را مرتفع نموده و با پیاده سازی یک ساختار منسجم در راستای اهداف علمی و آموزشی آموزشگاه ها و دانشگاه ها گام بر می دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان پیام آوا در ارتباط باشید.

  • payam nn
  • ۰
  • ۰

طراحی و سایت خودرو

طراحی سایت خودرو برای مشاغل و حرفه هایی مانند نمایشگاه ها و بنگاه های خودرو، نمایندگی ها، مکانیک ها، قطعه سازان، لوازم یدکی و اسپورت خودرو مناسب است.بیش از صد نوع صنعت و صنف با خودرو مرتبط می باشند: خودرو سازان، تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی، روغن موتور، تایر، نمایندگی های فروش و … از همین رو طراحی سایت خودرو دامنه گسترده و متنوعی از انواع طراحی سایت ها برای هر کدام از مشاغل مرتبط با خودرو را شامل می گردد.

طراحی سایت خودرو با نگاهی به صنعت خودرو

صنعت خودرو در جهان بعد از صنعت پتروشیمی و گاه همپای آن یکی از صنایع مهم و کلیدی در جهان محسوب می گردد. روز به روز خطوط خودرو سازی و همچنین لوازم جانبی و یدکی آن پیشرفت های قابل چشمگیری داشته است. به گونه ای که همواره شاهد نوآوری ها و فناوری های جدید در این عرصه هستیم.

صنعت خودرو یکی از صنایع پُر رونق در دنیا می باشد. امروزه سازندگان و فروشندگان خودرو، لوازم یدکی و قطعات جهت فروش و عرضه خدمات خود به عرصه ی اینترنت روی آورده اند و برای تبلیغات محصولات خود دست به طراحی سایت زده اند.

وب سایت خودرو می تواند دارای قسمت هایی من جمله : اطلاعات خودرو، خرید و فروش خودرو (نیازمندی ها)، معرفی و عرضه آخرین قطعات و لوازم یدکی تولیدی برای خودروها و نحوه کارکرد آنها باشد.

طراحی وب سایت ماشین

طراحی سایت خرید خودرو ،  طراحی سایت معاوضه خودرو ، طراحی سایت لوازم اسپورت خودرو ، طراحی وب سایت نمایشگاه خودرو ، طراحی سایت فروش خودرو ، طراحی سایت قطعات و لوازم یدکی خودرو ، طراحی سایت اطلاعات فنی ، طراحی سایت قیمت خودرو همگی می توانند در حیطه طراحی سایت ماشین اجرا و پیاده سازی گردند.

طراحی وب سایت های خرید و فروش ماشین

وب سایت های خرید و فروش اینترنتی خودرو به منزله  نمایشگاه های آنلاین می باشند که خریداران را به فروشندگان معرفی می نمایند. خریداران می توانند با یک جستجوی کوتاه در این وب سایت ها خودروهای فروشی مورد نظر خود را بیابند و جهت خرید خودرو با فروشندگان تماس بگیرند. اطلاع از آخرین قیمت ها، مشاوره آنلاین و آشنایی با مشخصات فنی خودروهای موجود و بسیاری امکانات مفید دیگراز جمله سرویس های اینگونه سایت ها می باشد. بایستی این را مد نظر قرار داد که افراد با مراجعه به اینگونه سایت ها حتی اگر خودرویی را بصورت آنلاین نخرند برای مطلع شدن از قیمت و نیز آگاهی از اطلاعات فنی خودرو، کاربر سایت های نمایشگاه آنلاین خواهند شد.

امکانات ارایه شده در طراحی  وب سایت خودرو

۱- بخش درباره ما

شرح لازم در مورد سوابق کار و همچنین کلیات خدماتی که ارایه می دهید و همچنین قطعات و یا برندهای خودروهایی که شما نمایندگی آن می باشید در این بخش ارایه می شود.

 ۲ – طراحی صفحه تماس با ما

اطلاعات تماس و شماره و آدرس نمایشگاه، فروشگاه یا شرکت شما در این صفحه قرار می گیرد.

۳ – طراحی صفحه تصاویر و توضیحات خودرو

در این بخش محصولات شرکت خودروسازی با عکس های متنوع از زوایای مختلف همراه با توضیحات کامل از امکانات و ویژگی های ظاهری و رفاهی و همچنین مشخصات فنی خودرو به کاربران معرفی می شود. در صورتی که از طریق توضیحات و معرفی محصول، تمام سوالات یک مشتری پاسخ داده شود و همچنین معایب و مزایای یک خودرو بطور کامل به مشتری منتقل گردد و امکان مقایسه ی خودروها با یکدیگر در وب سایت ایجاد گردد، می توان در ترغیب مشتری نسبت به خرید یک خودرو گام برداشت و یا حتی اکثریت مشتریان را نسبت به خرید یک خودرو خاص ترغیب نمود. همچنین می توان قابلیت هایی از جمله خرید اینترنتی برای محصولات خود را در طراحی سایت در نظر گرفت و باعث سهولت حال مشتریان گردید.

همچنین در طراحی سایت لوازم اسپورت خودرو و یا طراحی قطعات و لوازم یدکی خودرو، تصاویر مربوطه به همراه بیان ویژگی ها و مزایا در صفحه محصولات نمایانده می شود.

طراحی سایت خرید و فروش خودرو۴ – طراحی صفحه اخبار

درج خبرهای تازه ترین اتومبیل های شرکت های مختلف، فناوری های جدید در صنعت خودرو و همچنین رویدادهای صنعت خودرو، همایش ها و نمایشگاه های بین المللی و داخلی خودرو با استقبال بازدیدکنندگان مواجه خواهد شد.

۴- طراحی صفحه مقالات

مطالبی با موضوعات جذاب مانند آموزش نحوه انتخاب خودروی مناسب، روش های نگهداری از اتومبیل، معرفی آپشن های جدید، تاریخچه برندهای خودرو و مقالاتی از این قبیل در ترغیب و جذب کاربران مهم است.

۵- طراحی صفحه گالری

بخش گالری به منظور نمایش تصاویر و جزئیات خودروهای موجود طراحی و پیاده سازی می شود.

 ۶- طراحی سایت خودرو فروش آنلاین

در این قسمت سیستمی طراحی و پیاده سازی شده تا مشتریان با انتخاب خودرو به همراه ویژگی های مورد نظر مانند رنگ و یا انتخاب قطعه یا لوازم یدکی مورد نیاز خود و با پرداخت مبلغ از طریق درگاه بانکی موجود بر روی سایت نسبت به خرید اقدام نمایند.

۷- سیستم ارسال پیامک

طراحی و پیاده سازی سیستم اس ام اس هم برای آگهی دهندگان و نیز اطلاع رسانی در مورد محصولات جدید و هم برای اعضای وب سایت برای دادن اخبار جدید به آنها انجام می گیرد.

۸- طراحی صفحه محبوب ترین ها

در این صفحه پُر فروش ترین و محبوب ترین خودروها برای کاربران بصورت برجسته تری به نمایش در می آید.

وب سایت اتومبیلچرا طراحی سایت خودرو را به پیام آوا بسپاریم؟

پیام آوا با طراحی سایت خودرو، طراحی سایت خرید و فروش خودرو بصورت آنلاین و بهینه سازی آن در موتورهای جستجو مانند گوگل بازدیدکنندگان بسیاری را برای سایت شما جمع خواهد نمود و این امر علاوه بر آنکه موجب رونق کسب و کار شما خواهد گردید از طریق افزایش بازدیدگنندگان و افزایش رتبه وب سایت، بسیاری از شرکت ها خواهان انجام تبلیغات گسترده در وب سایت شما خواهند بود و این مورد تنها می تواند سود قابل توجهی را نصیب شما گرداند.

پیام آوا با طراحی سایت کاربر پسند و با ظاهری چشمگیر و همچنین امکان بروز رسانی آن موجب می گردد تا سایت شما همیشه فعال و در معرض دید بوده و نسبت به رقبا از جایگاه بالاتری برخوردار باشد.

  • payam nn