سئو , طراحی وب سایت , طراحی وب

طراحی سایت و طراحی صفحات وب توسط متخصصین میهن وب گستر

سئو , طراحی وب سایت , طراحی وب

طراحی سایت و طراحی صفحات وب توسط متخصصین میهن وب گستر

  • ۰
  • ۰

آجیل و خشکبار ایران زبانزد خاص و عام است. به منظور معرفی هر چه بهتر آجیل و اقلام خشکبار ایران به جهانیان و همچنین صادرات بیشتر آنها،طراحی وب سایت خشکبار و طراحی سایت آجیل ابزار کارآمدی می تواند باشد.

همچنین ارایه دسته بندی های متفاوت همراه با تصاویر بسیار گویا برای جلب نظر مخاطب و همچنین ارایه فواید آجیل و خشکبار به آنها کارآیی اینگونه وبسایت ها را نمایان می سازد.

مزایای طراحی سایت خشکبار

  • باز بودن فروشگاه در ۲۴ ساعت شبانه روز

از مزایای مهم طراحی سایت خشکبار ، فعالیت پیوسته سایت در طول ایام هفته حتی روزهای تعطیل و بصورت ۲۴ ساعته بوده و امکان سفارش خودکار و پردازش پرداخت آنلاین وجود دارد.

  • وب سایت خشکبارمقرون به صرفه بودن

طراحی سایت فروشگاه خشکبار ارزان تر از راه اندازی و دایر نمودن یک فروشگاه فیزیکی می باشد. زیرا نیاز به مکان ندارد و حتی در منزل هم می توان به فروش محصولات مبادرت نمود. همچنین هزینه هایی مانند کارگر، گاز و آب و … حذف می شود.

  • کاهش هزینه های بازاریابی

طراحی سایت خشکبار می تواند بهتر از سایر ابزارهای رسانه ای، مشتریان را مورد هدف قرار دهد. زیرا مسلما جذب فردی که در اینترنت به دنبال محصولی می گردد بهتر و راحت تر از افرادی هستند که در حال خواندن تراکتی درباره محصولات شما هستند.

  • گسترش دامنه جغرافیایی

فروشگاه های فیزیکی، مشتریان محدودی دارند. معمولا مشتریان صرفا از محله خود یا فروشگاه های نزدیک خرید می کنند. یک کسب و کار محلی با طراحی سایت فروشگاه خشکبار بریا خود، می تواند محصولاتش را در سراسر کشور و در سطح بین المللی به فروش برساند.

همچنین تجارت الکترونیک و طراحی سایت خشکبار یک کانال خرید اضافی است که قادر به جذب مشتریانی است که قبلا از شما خریداری نکرده اند و این امر موجب افزایش فروش و درآمد شما خواهد شد.

  • انعطاف پذیری بیشتر

تغییرات در ظاهر و محتوای طراحی سایت فروشگاهی خشکبار می تواند بلافاصله و با توجه به مناسبت های مختلف مانند اعیاد ملی و مذهبی و نوروز و …  به سرعت انجام پذیرد.

  • افزایش دید و دسترسی بیشتر کاربران

با بهینه سازی وب سایتتان برای موتورهای جستجو و ارتقای آن، سایتی را ایجاد کنید که بیشتر از قبل در دسترس  مشتریان و کاربران باشد. اما چه زمانی باید برای این کار اقدام کرد؟ شما باید بعد از طراحی وب سایت خشکبار برای بهینه سازی سایت فروشگاهی تان نیز اقدام نمایید. این باعث دسترسی بیشتر مشتریان به وب سایت شما می شود.

  • ارایه اطلاعات به مشتریان

از دیگر مزایای طراحی سایت آجیل و خشکبار می توان به ارایه اطلاعات بیشتر و جامع تر به مشتریان نام برد. از طریق راه اندازی سایت فروشگاهی شما می توانید اطلاعاتی کامل از کسب و کار و محصولات خود  را در اختیار مشتریانتان قرار دهید.

امکانات طراحی وب سایت خشکبار

برخی از سرویس های راه اندازی سایت خشکبار و طراحی سایت آجیل عبارتند از:

  • طراحی صفحه درباره ما

معرفی فروشگاه و تاریخچه فعالیت آن در این صفحه بیان می گردد. یا شما به بعنوان یک شرکت تولیدی و توزیعی یا بسته بندی کننده خشکبار و آجیل در این صفحه معرفی می گردید.

  • طراحی سیستم فروش آنلاین

کاربران می توانند با انتخاب بسته خشکبار یا آجیل اقدام به خرید خرده و یا عمده نمایند. در خریدهای عمده تخفیف های نیز در نظر گرفته می شود. با قابلیت های پیاده سازی سیستم های مختلف در فروش آنلاین امکان تعیین درصد تخفیف نسبت به میزان خرید و نوع کالا وجود دارد. افزودن محصول به علاقه مندی و سبد خرید، استعلام وضعیت خرید، ارائه پیش فاکتور قبل از پرداخت، امکان پرداخت الکترونیک از طریق درگاه های بانکی متصل به سایت از اختصاصات سیستم فروش است.

  • دسته بندی و توضیح محصولات

دسته بندی بر اساس گروه هایی مانند: پسته،‌ بادام،‌ گردو، فندق، تخمه، آجیل مخلوط و انواع خشکبار مانند برگ زرد آلو، برگ قیسی سکه ای، آلبالو خشک، آلو بخارا ، آلو بخارا رسمی، انجیر خشک ، آلو جنگلی ، آلوچه جنگلی همراه با ارایه تصاویر و توضیحات و یژگی های هر کدام

  • طراحی دوزبانه یا چند زبانه

اینگونه سایتها بایستی بصورت دو زبانه یا چندزبانه سایپیاده سازی گردند چرا که اقلامی در رابطه با خشکبار که عموما در خارج از ایران چندان تولید نمی شود و بیشتر این محصول مختص ایران است، خواهان بسیار گسترده ای در سطح جهان دارد و ممکن است از طریق همین وب سایت خشکبار شما سفارشاتی از خارج از ایران داشته باشید. بنابراین طراحی وبسایت های خشکبار به دو یا چند زبان بین المللی دنیا گام نخست برای جذب مشتریان خارجی می باشد.

  • طراحی بخش گالری

تصاویر جالب و با کیفیت از گروه های آجیلی مختلف، انواع بسته بندی های ارایه شده برای محصولات، تصاویری از روند فرآوری خشکبار و آجیل همراه با زیرنویس توضیحات در گالری جای می گیرد.

  • طراحی وبلاگ

در وبلاگ مقالات مربوط به خواص هرکدام از اقلام خشکبار و آجیل و همچنین دانستنی های سلامت و تندرستی و مطالب مرتبط دیگر ارایه می گردد.

  • طراحی صفحه تماس

شماره های تلفن، دورنگار، پست الکترونیک و گوگل مپ و آدرس فروشگاه در این صفحه به نمایش دردر می آید.

  • سایر امکانات

امکان ثبت نام همراه با فرایند تایید و پنل ورود کاربران؛ امکان اشتراک گذاری مطالب و محصولات محبوب در شبکه های اجتماعی؛ ارسال خبرنامه؛ جستجوی ساده و جستجوی پیشرفته محصول بر اساس پارامترهایی مانند نوع، نام تولیدکننده و غیره؛ نمایش محصولات مشابه بر اساس دسته انتخاب شده، سیستم امتیاز دهی و کسب امتیاز ؛ ثبت نظر و امتیاز برای هر محصول ؛ نمایش نمودار روند قیمت ها از سایر امکانات ساخت ستایت خشکبارو آجیل است

طراحی فروشگاه خشکبار اشتها برانگیز با پیام آوا

پیام آوا طراحی فروشگاه خشکبار را با گرافیک بالا و ظاهری اشتها برانگیز پیاده سازی می نماید تا کاربران سایت بتوانند به خرید آنلاین و یا برقراری تماس تلفنی با صاحب سایت تمایل نشان دهند.طراحی و پیاده سازی خشکبار حرفه ای

همچنین پیاده سازی و اجرای پنل مدیریت به زباه فارسی و با کاربری آسان بریا مدیر سایت به منظور بروزرسانی و  افزودن محتوا و محصولات جدید به سایت، طراحی واکنشگرا و ریسپانسیو و بکار گیری تکنولوژی های مانند لاراول در طراحی سایت حرفه ای توسط پیام آوا انجام گردیه و ارایه خدمات سئوو بهینه سازی سایت خشکبار برای موتورهای جستجو از دیگر سرویس های پیام آوا است.

فروشنگان و تولیدکنندگان محترم فعال در زمینه آجیل و خشکبار می توانند جهت مشاوره و کسب اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرند.

  • ۹۷/۱۱/۲۳
  • payam nn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی