سئو , طراحی وب سایت , طراحی وب

طراحی سایت و طراحی صفحات وب توسط متخصصین میهن وب گستر

سئو , طراحی وب سایت , طراحی وب

طراحی سایت و طراحی صفحات وب توسط متخصصین میهن وب گستر

  • ۰
  • ۰

معنی گوگل چیست

معنی گوگل چیست ؟ ریشه ی گوگل به سال 1995 بر می گردد، زمانی که دو دانش آموز فارغ التحصیل شده: سرگئی برین و لری پیج در دانشگاه استنفورد یکدیگر را ملاقات کرند.

در سال 1996 برین و پیج در یک پروژه تحقیقاتی که در نهایت تبدیل به موتور جستجوی گوگل شد با هم همکاری کردند. پس از آن به موتور در جست‌وجوی لینک‌های قبلی نامیده شد (به دلیل تجزیه و تحلیل آت ها از لینک).

تا اینکه در جامعه تحقیقات دانشگاه مطرح شد اما هیچ پیشنهاد کالایی از فروشندگان عمده پورتال را به خود جلب نکرد. آن زمان روز های ابتذایی جستجو توده از اینترنت بود. یکی از مدیران اجرائی به آن ها گفت که کاربران واقعا به توانایی های جستجو اهمیتی نمی دهند.

اما بی واهمه بنیان گذاران در سپتامبر 1998 بودجه ی کافی برای عملیاتی که از یک دفتر garagebased در منلو پارک کالیفرنیا آغاز شد، در اختیار گذاشتند. در دسامبر همان سال، مجله کامپیوتری گوگل به عنوان یکی از بهترین 100 وب سایت و موتور جستجوگر در سال 1998 برگزیده شد.

گوگل برای شباهتش به کلمه googol انتخاب شد (تعداد متشکل از یک عدد به دنبال یک صد صفر) که به عنوان یک مرجع اطلاعاتی بزرگ در جهان است.

رسالتی که گوگل خود برای خود تعیین کرد: "برای سازماندهی اطلاعات جهان و در دسترس قرار گرفتن جهانی اطلاعات مفید است.طی سالهای آخرین گوگل تغییرات زیادی کرده است که میتوان به الگوریتم های دقیق و هوش مصنوعی قدرتمند گوگل که باعث نتیجه گیری بهتر کاربران از این موتور جستجور گر میشود نام برد . در حال حاضر شرکت گوگل بیش از 20 سرویس رایگان ارائه میکند که در مقالات بعدی شرکت طراحی سایت میهن وب گستر به آن میپردازیم.رازهایی بسیار زیادی هست که پشت پرده کمپانی گوگل نهفته است.بهینه سازی سایت و سئو و یک وب سایت از روش های معتبری است که برای کسب رتبه های بهتر در نتایج گوگل به شما کمک میکند.

تصویر شرکت گوگل در آمریکا  :

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی