سئو , طراحی وب سایت , طراحی وب

طراحی سایت و طراحی صفحات وب توسط متخصصین میهن وب گستر

سئو , طراحی وب سایت , طراحی وب

طراحی سایت و طراحی صفحات وب توسط متخصصین میهن وب گستر

  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت خبری در کل از نظر محتوایی به دو دسته:  سایت های خبری عمومی (یعنی تمامی اخبار را در موضوعات و زمینه های مختلف ارایه می دهند) که از نمونه سایت های خبری برای این دسته: سایت " خبرگزاری ایسنا "، سایت خبری " برترین ها " و یا سایت " تابناک " را می توان نام برد.  و سایت های خبری تخصصی (یعنی صرفا در زمینه ای خاص یا موضوعی تخصصی) خبرها را درج و منتشر می نمایند. برای این نوع سایت ها به چند مثال زیر اکتفا می شود:

سایت " ایران اکونومیست " به اخبار اقتصادی؛ سایت " ستاد ویژه توسعه فناوری نانو " به خبرهای نانوتکنولوژی؛ سایت " خبر ورزشی " به رویدادهای عرصه ورزش ؛ سایت " صنعت نیوز " که به خبرهای حوزه صنایع می پردازند.

سایت های دیگری نیز اصطلاحا با عنوان " خبر خوان " وجود دارند که خبرها را از سایت های خبری دیگر فراخوانی  نموده و تیتر خبر و گاها خلاصه ای از آن را می آورند که کاربر با کلیک بر روی تیتیر خبر یا روی گزینه " ادامه " به سایت منبعی که خبر از آنجا آورده شده است، وارد می گردد.  اینگونه سایت ها در زمره طراحی سایت خبرخوان قرار می گیرد.

اهداف طراحی وب سایت خبر

اولین و اصلی ترین هدف و کاربرد طراحی سایت خبر ارایه خبرهای دست اول و جدید به مخاطبان است. این نکته مهم که اخبار قرار گرفته در سایت خبری باید به روز باشند اولویت مهمی است چرا که اخبار قدیمی و به اصطلاح اخبار سوخته هیچ ارزشی برای مخاطبان ندارد.

در اخبار سه اصل : 1 - تازگی  2 – جذابیت 4 – جنبه اطلاع رسانی باید رعایت شده باشد. اصل اول بایستی در همه خبرها لحاظ گردد و اصل دوم و سوم در درجه بعدی قرار دارند، هر خبر می تواند هر کدام از این دو مورد را به تنهایی یا با هم داشته باشد. مثلا خبری با تیتر " کوتوله های سبز در زمین فرود آمدند " از جنبه جذابیت برخوردار است و خبری تحت عنوان " شرایط پرداخت وام مسکن در سال 95 اعلام شد " از جنبه اطلاع رسانی نظر مخاطبان را به خود جلب می نماید.

طراحی سایت های خبری معروف جهان

اغلب خبرگزاری های معروف و معتبر جهان علاوه بر داشتن رسانه های مکتوب و یا شبکه های تلویزیونی و رادیویی دارای سایت خبری (اکثرا سایت خبری چند زبانه) نیز می باشند تا از طریق آن مخاطبان خود را بیشتر تحت پوشش قرار داده و نیز افراد جدیدی را به سمت خود جذب نمایند. از اینگونه می توان به وب سایت های خبری: آشیوتدپرس،  BBC , CNN , Fox news اشاره نمود .

طراحی سایت خبری با asp.net

asp.net تکنولوژی مبتنی بر سرویس دهنده بوده که سریعترین زبان برنامه نویسی در وب برای طراحی و پیاده سازی سایت های خبری جهت افزایش سرعت لود صفحات سایت توسط طراحان سایت بکار گرفته می شود.

امکانات طراحی وب سایت خبری

  • منو

در وب سایت خبری طراحی منو و نحوه چیدمان آن برای سهولت دسترسی کاربران و جلوگیری از سردرگمی آنها حائز اهمیت است. مثلا در سایت های خبری عمومی موضوعاتی همچون : اجتماعی ، فرهنگی، سلامت و ... در منو بطور جداگانه طراحی  شده و اخبار مربوط به هر کدام در قسمت های تعیین شده قرار می گیرد. یا بطور مثال در سایت خبری تخصصی مربوط به اقتصاد عناوینی مانند : بورس، بانک، سکه و طلا و ... بطور جداگانه پیکر بندی می شوند.

  • سطوح دسترسی 

در سرویس های خبری برای مواردی مانند: تولید، ویرایش، اجازه مشاهده، حق انتشار و خروج از انتشار امکان تنظیم سطح دسترسی وجود دارد.

  • دسته بندی

موضوعات اخبار و مطالب را بصورت گروهی و زیر گروهی (سرویس ها و زیر سرویس ها) می توان طبقه بندی نمود.

  • ارسال خبر

قابلیت تولید و ارسال خبر توسط اعضای تحریریه و یا خبرنگاران افتخاری در سایت مهیا شده است.

  • مدیریت متون

متن اخبار توسط نرم افزارهای ویرایشگر قابل مدیریت است.

  • عکس و فیلم

قابلیت بارگزاری عکس، فیلم ، صدا و با امکانات جستجو برای استفاده در گزارش‌های تصویری و داخل اخبار وجود دارد.

  • تعیین خروجی خبر

تعریف و مشخص نمودن خروجی خبر (خروجی عمومی، News Ticker، Breaking News، اسلایدر، صوتی و تصویری) از قابلیت های دیگر طراحی سایت خبری می باشد.

  • تعریف و تعیین نوع خبر

عنوان، روتیتر، لید، کلیدواژه ها، توضیحات متا و پیکره خبر قابل تعیین و ایجاد است.

طراحی وب سایت خ بری میتواند باعث بازدیدکنند یبشتر خب ر شود

  • قابلیت الصاق واتر مارک ( Watermark )

قابلیت الصاق واتر مارک به تصاویر یا ویدئوها وجود دارد. واتر مارک یعنی قرار دادن نام سایت و یا لوگو بر روی عکس و تصاویر جهت اختصاصی نشان دادن آن عکس یا ویدئو که مشمول حق کپی رایت می گردد.

  • پخش آنلاین ویدئو

این قابلیت جهت بارگذاری و پخش آنلاین ویدئو در خبر به همراه پلییر اختصاصی فراهم شده است. دانلود ویدئو و یا اشتراک گذاری آن توسط کاربران در شبکه های اجتماعی نیز از ویژگی های دیگر طراحی سایت خبری است.

  • جستجو

اخبار و مطالب بر اساس موضوع، عنوان، تاریخ انتشار و ... قابل سرچ می باشند.

  • آمار

تعداد بازدیدکنندگان اخبار و مطالب بطور روزانه، ماهیانه و سالیانه قابل ثبت است.

  • مدیریت ماژول ها

امکان ایجاد اخبار جدید در قسمت تازه ها، اخبار پربیننده در قسمت پر بازدیدها بر اساس میزان مشاهده و همچنین اخبار داغ و ویژه و نیز قابلیت نظر سنجی از امکانات وب سایت های خبر محسوب می گردد.

  • زمانبندی

تعیین اینکه پست یا خبری در چه تاریخی برای مشاهده عموم در سایت منتشر گردد وجود دارد.

  • مدیریت تبلیغات

تبلیغات به شکل های مختلف مانند : بنر گرافیکی و متحرک، متنی، شبکه ای  و ... را می توان مدیریت نمود.

  • اطلاعات تماس

شماره های تماس و آدرس فیزیکی دفتر خبرگزاری در این قسمت می تواند ذکر گردد.

  • مدیریت دیدگاه ها

دیدگاه ها و نظرات ثبت شده کاربران برای اخبار توسط مدیر سایت قابل حذف یا انتشار بر روی سایت است.

  • آرشیو

تمامی اخبار بر اساس زمان انتشار بایگانی شده و کاربر در صورتی که به دنبال خبر تاریخ گذشته ای می گردد می تواند با جستجوی نام خبر یا موضوع آن و در صورت نیاز با کمک جستجوی پیشرفته به نتیجه برسد.

  • RSS

امکان سرویس های خروجی اخبار RSS بصورت دسته بندی شده در طراحی وب سایت خبری مد نظر قرار گرفته شده است.

طراحی  وب سایت خب ری

مزایای طراحی سایت خبری توسط میهن وب گستر

با توجه به اینکه سایت های خبری بازدیدکنندگان زیادی دارند سرعت لود شدن صفحات در طراحی سایت خبری بسیار حائز اهمیت است. میهن وب گستر با استفاده از روش های حرفه ای و استفاده از زبان برنامه نویسی asp.net که یکی از سریع ترین زبان های برنامه نویسی وب می باشد سایت های خبری را با سرعت لود بالا طراحی می نماید.

از آنجایی که امروزه استفاده از گوشی های اندروید عمومیت یافته است و لذا کاربران از طریق آن بیشتر با دنیای اینترنت مأنوس شده اند ، لذا مراجعه آنان به سایت های خبری نیز بالطبع افزونتر شده است از همین رو میهن وب گستر نسخه موبایلی سایت های خبری طراحی شده را پیاده سازی کرده و آنها را برای نمایش مناسب در صفحات موبایل و تبلت ها بهینه سازی نموده است.

در میان انبوه وب سایت های خبری ، برای اینکه سایت خبری شما حرف اول را بزند و همچون نگینی بدرخشد بایستی از سئوی قوی برخوردار باشد لذا متخصصان شرکت ما با تحقیق بر روی کلمات کلیدی که کاربران آنها را بیشتر سرچ می نمایند، با رعایت موازین و اصول سئو، طراحی وب سایت را با توجه به استانداردهای موتورهای جستجوگر طراحی و اجرا می نمایند.

هزیه طراحی سایت خبر

میزان زمان صرف شده برای طراحی و اجرای سایت و نیز ارزش کاری، دو معیار برای تعیین هزینه ها می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از مشاوره رایگان با شماره ۷۷۴۷۶۶۳۱-۰۲۱ یا از طریق ایمیل info@mihandesigner.ir با کارشناسان میهن وب گستر ارتباط برقرار نمایید.

  • ۹۵/۰۸/۲۱
  • payam nn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی